Gå til innhold

Syk med diare, kan kan kjøpe noen få voksenbleier ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har fått noe variant av magevirus vil jeg tro, har kastet opp og har avføring uten noe som helst konsistens. Bare suppe. Jeg rekker ikke do heller. 
dette er jævlig. Kan man kjøpe feks 2-3 voksenbleier på apoteket ? Eller må man kjøpe en hel pakke? 
takk

Anonymkode: 7c163...c62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror nok du må kjøpe hele pakker. Er det så ille at du ikke rekker do engang? Hva med å kjøpe noe som demper diareen? 

Anonymkode: 7be2e...da5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.farmasiet.no/catalog/mage-og-tarm/diare/imodium-comp-tab-2125mg-12,5032915?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIkdHapdTehQMVBE-RBR0VpwSMEAQYASABEgK0PPD_BwE

Imodium er et reseptfritt legemiddel som inneholder virkestoffet loperamid. Imodium er godkjent til korttidsbehandling av akutt diaré hos voksne og barn over 12 år. Imodium virker ved å dempe peristaltikken, som er tarmbevegelsene som fører mat gjennom fordøyelsessystemet, slik at man får fastere avføring.

Anonymkode: 7be2e...da5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

https://www.farmasiet.no/catalog/mage-og-tarm/diare/imodium-comp-tab-2125mg-12,5032915?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIkdHapdTehQMVBE-RBR0VpwSMEAQYASABEgK0PPD_BwE

Imodium er et reseptfritt legemiddel som inneholder virkestoffet loperamid. Imodium er godkjent til korttidsbehandling av akutt diaré hos voksne og barn over 12 år. Imodium virker ved å dempe peristaltikken, som er tarmbevegelsene som fører mat gjennom fordøyelsessystemet, slik at man får fastere avføring.

Anonymkode: 7be2e...da5

Takk for tips, det skal jeg også kjøpe

Dett har vært en skikkelig drittkveld og drittnatt

Anonymkode: 7c163...c62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bør ikke bruke imodium ved virus, det fører bare til at viruset blir værende lenger i kroppen sa legen til meg 

Anonymkode: e0c7e...5ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånt pleier å gå over veldig fort, så bare pass på å få i deg nok drikke (Farris, saft) og kan godt spise loff/kjeks/pasta.

Jeg har aldri trengt bleier ved omgangssyke, så vet ikke hvordan få tak i det, men må nok kjøpe ei pakke. Isåfall har du til neste gang også. 

Anonymkode: 4022c...017

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...