Gå til innhold

Jeg føler meg som en psykopat etter brudd med en eks.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg ser på meg selv om en ganske tålmodig person med mye omtanke for andre. Jeg spretter tilbake fra kjærlighetsorg, og jeg ser min verdi, og hadde normale sorgprosesser ved brudd og kom meg videre. Men så fikk jeg en kjæreste som var hot og cold. Avisende ene uka, og så glad for å se meg i den neste. Etter dette bruddet slet jeg så lenge. 6 mnd med savn, etter en mann som 50% av tiden ikke gadd å trygge meg eller vise meg at jeg hadde verdi. Jeg utviklet angst av å ha kontakt fordi jeg ikke visste om han var glad for å få beskjeden fra meg, eller om det kom til å være helt krise å få beskjed, og han ville slå opp. Det kune være så uskyldig som "savner deg" eller "tenker på deg" eller "hvordan går det?" Eller om gud forby, jeg skulle gi ham en gave.

Jeg har følt meg litt sånn "sprø" etter denne erfaringen..Kan jo være du har opplevd noe sånt da TS?  

Anonymkode: 97bf9...c60

Grunnen er at man får et kick av å bli tatt inn i varmen etter en periode med kjølighet. Man blir skikkelig høy av følelsen. Skikkelig dopaminkick. 

Anonymkode: 97bf9...c60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 4/26/2024 at 2:34 AM, AnonymBruker said:

At du skriver dette innlegget beviser at du ikke er psykopat❤️

Men litt terapihjelp er nok ikke dumt når man ikke klarer å styre seg fra å gjøre dumme vonde ting. Mange blir litt ekstra sårbare og psykisk ustabile i en livskrise som jo et samlivsbrudd er i aller høyeste grad. Da blir vi kanskje litt personlighetsforstyrra hver og en av oss. Og hevngjerrighet er dessverre helt normalt å føle.

Om det går ut over medmennesker bør du likevel ta tak. Særlig om barn brukes som våpen. Det er alvorlig. Men så lenge du innser dette selv, kommer det til å gå bra skal du se. 


 

Anonymkode: 164a2...2f7

Vet at det du skriver menes kun godt. Men man kan ikke dømme noen for å være psykopat eller ikke psykopat utifra et innlegg.. En psykopat er fantastisk i å manipulere og vet akkurat hva som må sies og gjøres for å vinne mennesker over. Men kun for sin egen gevinst. Hvis ts evt er en psykopat, kan det hende hun er interessert i å sjekke ut/dyppe foten i vannet for å se hvordan andre reagerer på hva hun skriver. Mulig det ikke er psykopati men narsissisme for eksempel, de setter seg ofte i offer rolle for å få sympati. Eller det kan rett og slett være ei som er knust etter skilsmisse. 

Anonymkode: 78027...2d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...