Gå til innhold

Søvnproblemer som følge av at pappa valgte meg bort


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette preger meg i så stor grad at det går utover helse. Tenker på det hver dag. På kveldene ligger jeg i to-tre timer og funderer, til slutt sovner jeg av utmattelse. Hvorfor, hva. Jeg har så mange spørsmål. Hvorfor har de andre barna så mye større verdi enn meg? Hvorfor ønsker han ingen relasjon, til meg? Hvorfor forlot han meg? 
 


 

Anonymkode: dcaa7...c0b

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har ikke noe med deg å gjøre. Det er helt han det går på! Det er han er problemet.

Anonymkode: 64ca2...de2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vondt! Men mulig han har det vondt selv   

Holde litt kontakt på en måte.

Anonymkode: 06aa8...c11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lydbok eller podcast på øret hjelper. Hilsen ei like «forstyrra».

Anonymkode: e4f38...c25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får aldri svar på dette uansett om du bruker en million timer å tenke på det. Prøv å ikke torturere deg selv med denne grublingen. Dette er ikke din skyld og du er like verdifull som alle andre. Du fortjener å ha det bra og sove godt om natten. ❤️ 

Anonymkode: 948b6...a95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har ingenting med deg å gjøre. Det er situasjonene rundt og kun han dette har med å gjøre. Du må sende disse tankene vekk. Dette er bare tanker, de er ikke nødvendigvis sanne. Og akkurat disse er til skade for deg for de kommer bare av en situasjon du ikke vet hvorfor kom. Du vet ingenting om dette egentlig og må forstå at du ikke kan tenke deg til noen løsning på spørsmål du har fått på feil og ufullstendig grunnlag. Du må heller begynne å bygge deg selv. Det spiller ingen rolle hva han har gjort, du har klart deg fint.

Anonymkode: 81103...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...