Gå til innhold

Rød kjole med dyp rygg i komfirmasjon? (Bilder)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Nei. Men det er bra du spør, så lærer du forskjellen på å kle seg til nattklubb og konfirmasjon 🙂

Anonymkode: 9deeb...607

Det ironiske er at jeg aldri er på nattklubb 🙃 er vel smaken min som er for utfordrende, og når jeg først skal gå for kjole, liker jeg å gå «all in». 

Men forstår hva dere mener, selv om jeg blir litt forvirret 🙈 enten er dyp rygg, utrigning og splitt feil, ellers er den for kort 😬

Ts

Anonymkode: 20286...5c5

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Går denne??

Ts

IMG_3410.jpeg

Anonymkode: 20286...5c5

Denne var knallfin, passer også godt i konfirmasjon.

Anonymkode: 6a8d0...b0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av de

Anonymkode: 5f472...986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

28.

Ts

Anonymkode: 20286...5c5

Da kan du jo gå med alt😊

Anonymkode: 1719c...636

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

IMG_3391.jpeg

IMG_3392.jpeg

Anonymkode: 20286...5c5

Ja. flott kjole

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Så bestefar går ikke ut døra? H a om han skal på stranda? Livreddende PP stedet? Forstår ikke hvorfor alle faller om så fort det er en konfirmasjon, de fleste har sett noen nakne før, de kan ikke være så skadd at de ikke tabkler en kjole som viser litt rygg. Da bør de heller holde seg hjemme.

Anonymkode: d801a...a4c

Jeg vil nå tro at absolutt alle bortsett fra deg skjønte at jeg ikke mente bestefar faktisk kom til å dø.

Og det er helt fint å kle seg sexy, jeg er mester i å kle meg sexy. Det er bare forskjell på nattklubb og konfirmasjon.

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hjelpes for en kommentar... 

Hva slags menn er du ute for? 

Anonymkode: 5f312...471

Alle menn.... 

Jeg vil nå heller lure på hvilke menn dere er ute for, eller hvor korte antenner dere har, om dere sporer null reaksjon på å kle dere sexy eller gå uten BH etc.

Jeg vet hva menn liker, og min kommentar er fakta, jeg har til og med studert symbolikk i film så det er ikke bare tatt ut fra intet. 

Anonymkode: 25e8b...daa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg vil nå tro at absolutt alle bortsett fra deg skjønte at jeg ikke mente bestefar faktisk kom til å dø.

Og det er helt fint å kle seg sexy, jeg er mester i å kle meg sexy. Det er bare forskjell på nattklubb og konfirmasjon.

Alle menn.... 

Jeg vil nå heller lure på hvilke menn dere er ute for, eller hvor korte antenner dere har, om dere sporer null reaksjon på å kle dere sexy eller gå uten BH etc.

Jeg vet hva menn liker, og min kommentar er fakta, jeg har til og med studert symbolikk i film så det er ikke bare tatt ut fra intet. 

Anonymkode: 25e8b...daa

Altså, de fleste damer har ikke slike modellkropper. Vi har valker, leverflekker, arr, litt skjeve bein, og mange kvinner i Norge har eplefasong. Tro meg, det blir ingen reaksjoner på VANLIGE kvinnekropper i sommerkjoler. Menn liker tynne, pene, unge damer i sexy klær. Ikke tobarnsmødre med BMI på 26 og kosepute på magen.

Anonymkode: 2fbbf...c0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også 28 - fikk beskjed om å ikke ha for dyp utringning og kjolen bør være minst (rundt) knelangt. Ellers er det vel fritt fram. 
Syns den første kjolen er suuuuper fin, men den ville jeg nok brukt i typ bryllup. 

Syns disse er mest "passelig": 
IMG_3394.jpeg
IMG_3408.webp

Anonymkode: 39181...584

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Siden flerparten mener nei.. hva med en av disse?

Ts

IMG_3394.jpeg

IMG_3395.jpeg

IMG_3396.jpeg

Anonymkode: 20286...5c5

Nei, absolutt ikke. Det er ikke et hageselskap du skal i.

Anonymkode: 93230...81b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg er også 28 - fikk beskjed om å ikke ha for dyp utringning og kjolen bør være minst (rundt) knelangt. Ellers er det vel fritt fram. 
Syns den første kjolen er suuuuper fin, men den ville jeg nok brukt i typ bryllup. 

Syns disse er mest "passelig": 
IMG_3394.jpeg
IMG_3408.webp

Anonymkode: 39181...584

For høy splitt på den øverste.

Anonymkode: 93230...81b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...