Gå til innhold

En leder med dårlig oppførsel som trakasserer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg jobber i en ganske stor arbeidsplass, de fleste har bachelor og master. For noen måneder siden så hadde jeg en kort flørt med en kollega, han avsluttet det etterpå fordi han skulle bli leder i mai/juni.  Jeg respekterte dette, på fest så unngikk han meg og skulle ikke hilse. Jeg spurte han hva greia var da sa han det er fordi jeg ikke vil bli meldt inn, at de tror at jeg holder på med noen, så jeg kan ikke prøve meg på ansatte i det hele tatt. Jeg tenkte ikke mye over det.

Senere på fest så jeg at han prøvde seg på en damekollega, vet ikke om det ble noe mere. Nå for noen dager siden opplevde jeg at han klådde på en damekollega og kilte henne på kontoret mens andre var tilstede. Jeg merket at hun var ukomfortabel, han tok også la en hånd på skulderen hennes og stilte seg tett inntil henne. Jeg kan ikke tro at en som han skal tre inn snart som leder. Hva tenker dere?
 

Jeg syns ikke det er passende oppførsel i det hele tatt. Han har også til tider sendt meldinger i arbeidstiden til meg: jeg har lyst at du skal suge meg snart. Jeg har valgt å ikke besvare, men da har han fortsatt. 

 

Anonymkode: 66047...e15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Perverse menn er uskikket som ledere. 

Anonymkode: 53965...6b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meldingene kan du anmelde som seksuell trakassering fra en med skjevt maktforhold. 

Anonymkode: 53965...6b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...