Gå til innhold

Visst du kunne hypnotisere partner til 100% troskap


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På bakgrunn av alle utroskapstrådene.

Visst det fantes en metode slik at partner kunne bli hypnotisert slik at han/hun mistet evnen 100% til å tenne på andre personer enn deg, og samtidig mistet all interesse for det annet kjønn.

Ville du da ønsket at dette gjaldt partneren din?

Eller er du av den formening at muligheten for utroskap tilfører forholdet noe?

Anonymkode: 2f0c6...84b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Interessant spørsmål; på en side fristende, samtidig som jeg jo ønsker at partner er sammen med meg fordi han velger meg. 
 

Tror faktisk ikke jeg ville det. 

Anonymkode: 27671...b6d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil heller ønske at han er ærlig. Enig med den over, vil jo at det skal være genuint. Men har blitt ført bak lyset tidligere, så en vri der hadde jeg nok takket ja til

Anonymkode: 8fcad...17b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han mistet all interesse for det anmet kjønn ville han jo miste interessen for meg også?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hedda-78 skrev (26 minutter siden):

Hvis han mistet all interesse for det anmet kjønn ville han jo miste interessen for meg også?

Nei, det stod at han/hun fortsatt ville tenne på partneren.

Anonymkode: 2f0c6...84b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mener at faren for utroskap er noe udefinert positivt, i den forstand at du kan ikke ta partneren fullstendig for gitt.

Vite at gjennom hele samlivet så finnes det fristelser som partneren kan falle for, jeg som partner må holde meg litt fremoverlent for fortsatt være en attraktiv partner.

Kanskje jeg kommer opp i en situasjon der jeg møter en tiltrekkende dame som prøver seg på meg, jeg evaluerer:

- Nei nei nei, jeg har en flott dame hjemme som betyr mye for meg, god venn, samtalepartner og vi har veldig god kjemi i sexlivet.

- Hmmm hun hjemme er for det meste sur og gretten, giddalaus og sexlivet er rimelig fraværende, kanskje jeg skulle smake litt på forbuden frukt, kan ikke være så farlig, trenger en opptur som kan gi meg ny energi og føle litt på livet igjen. Skal, skal ikke.

Anonymkode: 2f0c6...84b

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi begge ble enige på forhånd om at vi begge to skulle bli hypnotisert til å kun tenne på hverandre - så ja! 

Anonymkode: adba3...c99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg hadde ikke ønsket et forhold med tvang mot parter på den måten eller andre måter.

Han får velge selv om han vil være med meg eller andre. Og evnt vet hvor døra er om han skal rote rundt

Anonymkode: 70382...133

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror han allerede har hypnotisert seg selv. 

Anonymkode: c7bcb...1b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Vil ha et ekte menneske med alt det fører med seg.

Anonymkode: e2ac6...34f

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg vil han skal elske meg for meg og ønske å være trofast mot meg.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det føler jeg virkelig ikle noe behov for.

Anonymkode: 7feaf...cd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hadde jo vært ekstremt inngripende å manipulere noens psyke på den måten, så jeg antar at partner selv må velge det og ville det. Jeg kan ikke helt se poenget med det, det måtte isåfall vært et ekstremtilfelle, en person som bare var helt notorisk utro og sexavhengig på en måte hvor det ødela hele livet dennes, kanskje det da hadde vært en idé å teste den type mental kastrering. Som hypnose for å slutte å røyke på en måte. 

Men generelt så er jeg litt med på den tanken at den utenforstående "trusselen" er en viktig del av paret, det at man velger hverandre over andre, hver dag. At man har tillit til hverandre, er trofaste mot hverandre og ønsker hverandre. Å ta bort den er å ta bort noe av det som gjør et parforhold.

Og man tar også bort noe av det som gjør en til et helt menneske.

Anonymkode: 6ddb7...0fb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Nei. Vil ha et ekte menneske med alt det fører med seg.

Anonymkode: e2ac6...34f

Enig. Jeg vil ikke legge begrensninger på henne. Hun skal få oppleve berusende forelskelse og "crush" uten meg dersom hun vil. Jeg elsker henne og ønsker alt godt for henne, men håper at hun vil være sammen med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg tror han allerede har hypnotisert seg selv. 

Anonymkode: c7bcb...1b1

Min mann har også hypnotisert seg selv (og meg) til 100 % troskap. 

Her setter vi forholdet vårt, lojalitet, ærlighet og trofasthet som det viktigste av alt. Vi gjør aldri noe vi ikke kunne gjort foran den andre parten, til det har vi for mye på spill, både kjærlighet, hus, penger, barn osv. 

Ingen av oss kommer til å sette oss i en situasjon hvor flørten tar overhånd. 

Anonymkode: 10813...0ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva når du vil ut av forholdet og han nekter å gi slipp, for alltid?

Nei takk, det er kjipt å bli forlatt, men enda kjipere å ikke komme seg videre fordi eksen sender mld, ringer, snapper og står på døra og lager drama, oppsøker deg ute osv

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...