AnonymBruker Skrevet 25. april 2024 #21 Del Skrevet 25. april 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Vi ble aldri enige før vi kutta kontakten.. så vet ikke helt hva som er greia hans nå og hvor langt tid gutter trenger generelt -TS Anonymkode: 8a784...bf4 Dette har ikke noe med hva gutter eller jenter trenger generelt å gjøre, for det er helt individuelt i hver situasjon. Men du må sende han en mld der du spør litt mer konkret hva han tenker, hvor lang pause han trenger, og om dere fortsatt er eksklusive likevel. Om han svarer vagt og drar på det, ja da hadde jeg bare avsluttet forholdet selv fakrisk. Anonymkode: 9e991...025 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egutt Skrevet 25. april 2024 #22 Del Skrevet 25. april 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Vi ble aldri enige før vi kutta kontakten.. så vet ikke helt hva som er greia hans nå og hvor langt tid gutter trenger generelt -TS Anonymkode: 8a784...bf4 I så fall ville jeg ikke gått rundt og lurt om jeg var deg. Virker ikke som at denne pausen ble tatt på en rettferdig og respektfull måte. Har du mulighet til å ta kontakt og få i gang en prat om dette? Evt kan jo du bruke denne tiden på å finne ut om du faktisk vil ha han som partner, om du skulle tvile selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2024 #23 Del Skrevet 25. april 2024 Egutt skrev (2 minutter siden): I så fall ville jeg ikke gått rundt og lurt om jeg var deg. Virker ikke som at denne pausen ble tatt på en rettferdig og respektfull måte. Har du mulighet til å ta kontakt og få i gang en prat om dette? Evt kan jo du bruke denne tiden på å finne ut om du faktisk vil ha han som partner, om du skulle tvile selv Det ble ikke det nei da han skrev det ut fra ingen steder.. redd jeg virker innpåsliten hvis jeg skal ta kontakt nå ikke noe gøy dette -TS Anonymkode: 8a784...bf4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egutt Skrevet 25. april 2024 #24 Del Skrevet 25. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det ble ikke det nei da han skrev det ut fra ingen steder.. redd jeg virker innpåsliten hvis jeg skal ta kontakt nå ikke noe gøy dette -TS Anonymkode: 8a784...bf4 Tenker det handler mer om å stå opp for seg selv. Vise at man ikke aksepterer å bli behandlet slik, sette klare grenser og seg selv i respekt. Dette er noe annet enn å være innpåsliten 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 25. april 2024 #25 Del Skrevet 25. april 2024 anonym_20219 skrev (1 time siden): ja, han skrev først at han trengte tid for seg selv i denne perioden da han hadde mye jobb og var sliten.. så svarte jeg blant annet greit - TS Han har gjort det slutt, men er for feig til å si det. Derfor håper han at det bare renner ut i sanden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 25. april 2024 #26 Del Skrevet 25. april 2024 anonym_20219 skrev (1 time siden): Han skrev først at han trengte tid for seg selv i denne perioden da han hadde mye jobb og var sliten.. så blir veldig usikker på om han vil avslutte det eller trenger tid for seg selv. Men hvorfor sletter han meg ikke fra sosiale medier og ser fortsatt på storyene jeg legger ut på Instagram? TS Fordi du er god å ha for sex hvis den andre dama ditcher ham. Beklager. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 25. april 2024 #27 Del Skrevet 25. april 2024 Hvor lang er en vegg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2024 #28 Del Skrevet 25. april 2024 Egutt skrev (4 minutter siden): Tenker det handler mer om å stå opp for seg selv. Vise at man ikke aksepterer å bli behandlet slik, sette klare grenser og seg selv i respekt. Dette er noe annet enn å være innpåsliten Hele situasjonen gjør meg skikkelig usikker.. hvis han har avsluttet det er det jo feigt av han å avslutte det slik. Hadde heller blitt mer glad av at han ghosta meg og sletta meg fra sosiale steder, det hadde gitt meg et klarere svar på hva han vil -ts Anonymkode: 8a784...bf4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2024 #29 Del Skrevet 25. april 2024 10 minutter siden, AnonymBruker said: Hele situasjonen gjør meg skikkelig usikker.. hvis han har avsluttet det er det jo feigt av han å avslutte det slik. Hadde heller blitt mer glad av at han ghosta meg og sletta meg fra sosiale steder, det hadde gitt meg et klarere svar på hva han vil -ts Anonymkode: 8a784...bf4 Stories kommer i tur og orden. Ser mange stories bare fordi at de kommer etter andre stories jeg ville se. Hvor gammel er du? Det er ganske umodent å henge seg opp i stories. Stå opp for deg selv og spør han om du er singel nå. Anonymkode: 05051...985 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå