Gå til innhold

Ekspresshåndtering - hva er det egentlig jeg har betalt for?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bestilte en pakke på nett, gratis frakt og 2-6 dagers leveringstid. Men så skulle jeg hatt pakken litt kjapt, og det var mulig å betale for ekspresshåndtering med leveringstid på 2 dager. Så det gjorde jeg...

 

Like etter kom det mail om at pakken var gjort klar, og jeg fikk sporingsnummer. Men det tok over to døgn før pakken var registrert og kunne spores hos postnord. Og estimert levering er 8 dager etter bestilling! 

 

Greit at jeg bor langt nord, men det pleier ikke ta mer enn 3-4 dager å motta en pakke når alt går som normalt. Så hva er det egentlig jeg har betalt ekstra for? At det skal ta ekstra lang tid å få pakken?

 

Tenker de skal få en klage fra meg, men usikker på om det er nettbutikken eller postnord som er den berettiget.

Anonymkode: d149c...1f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just now, AnonymBruker said:

Bestilte en pakke på nett, gratis frakt og 2-6 dagers leveringstid. Men så skulle jeg hatt pakken litt kjapt, og det var mulig å betale for ekspresshåndtering med leveringstid på 2 dager. Så det gjorde jeg...

 

Like etter kom det mail om at pakken var gjort klar, og jeg fikk sporingsnummer. Men det tok over to døgn før pakken var registrert og kunne spores hos postnord. Og estimert levering er 8 dager etter bestilling! 

 

Greit at jeg bor langt nord, men det pleier ikke ta mer enn 3-4 dager å motta en pakke når alt går som normalt. Så hva er det egentlig jeg har betalt ekstra for? At det skal ta ekstra lang tid å få pakken?

 

Tenker de skal få en klage fra meg, men usikker på om det er nettbutikken eller postnord som er den berettiget.

Anonymkode: d149c...1f2

Mest sannsynlig postnord. De har klart splitte 1 kolli på 2 pakker til 2 forskjellige butikker. De har klart sende pakke til butikk i annen kommune(langt unna hvor jeg bor) og mye mer. 

Bare vær glad den ikke ble sendt med ups du.

Anonymkode: 8e447...9ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Tenker de skal få en klage fra meg, men usikker på om det er nettbutikken eller postnord som er den berettiget.

Nettbutikken :) De må ta det videre med postnord. 

Anonymkode: d333f...5ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...