Gå til innhold

Kan man virkelig være overrasket over at en børstebilvask ødelegger lakken?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Han er 20. Ung og dum

Anonymkode: 186f6...f37

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker min far tok meg med gjennom en vaskehall når jeg var veldig liten. Syns det var utrolig skummelt og fikk helt angst av tanken på å sitte gjennom en sånn igjen. Så hver gang etter det så slapp han meg ut av bilen på forhånd og ga meg litt penger til å gå og kjøpe meg en is i mellomtiden mens jeg ventet på han. 

Som voksen vet jeg jo at det ikke er "farlig" for meg sånn sett å sitte i bilen gjennom en vaskehall, men jeg takler fortsatt ikke den dag i dag å sitte gjennom en sånn bilvask. Jeg har bare virkelig ikke lyst! 🤣 Men med tanke på ting som dette og at det er dårlig for lakken, kanskje min far gjorde noe bra ved å "skremme meg" med å ta meg med i den bilvasken den gangen. 😅

Anonymkode: ad5c5...790

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han er 20. Ung og dum

Anonymkode: 186f6...f37

Hva har alderen hans med dette å gjøre? Vaskehallen der har jo tydeligvis problemer når bilen ender opp sånn, det er slettes ikke normalt. Du kan ikke skylde på alderen hans og kalle han dum når han bare forsøkte å gjøre noe hyggelig for moren sin og stolte på at en vaskehall faktisk skulle vaske bilen... Og ikke ripe den opp. 

 

Anonymkode: ad5c5...790

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vasket bilen min med børstebilvask i alle år, og ikke en bil har fått ødelagt lakken.

Anonymkode: 8c061...a25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg har vasket bilen min med børstebilvask i alle år, og ikke en bil har fått ødelagt lakken.

Anonymkode: 8c061...a25

Se litt nøye på'n, du har svirle- og skrapemerker i klarlakken. Har aldri sett en børste- eller maskinvasket bil som ikke har det.

Anonymkode: 5da91...548

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker bestandig børsteløs jeg. For jeg stoler ikke på det. 

Anonymkode: ca6d6...291

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Se litt nøye på'n, du har svirle- og skrapemerker i klarlakken. Har aldri sett en børste- eller maskinvasket bil som ikke har det.

Anonymkode: 5da91...548

Enig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hva har alderen hans med dette å gjøre? Vaskehallen der har jo tydeligvis problemer når bilen ender opp sånn, det er slettes ikke normalt. Du kan ikke skylde på alderen hans og kalle han dum når han bare forsøkte å gjøre noe hyggelig for moren sin og stolte på at en vaskehall faktisk skulle vaske bilen... Og ikke ripe den opp. 

 

Anonymkode: ad5c5...790

Alle vaskehaller med børster riper opp biler. Som regel ikke så ille som i linken, men riper blir det

Anonymkode: 186f6...f37

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fyr hos en bilpleie forretning jeg snakket med sa det på en enkel måte: All vask sliter på lakken, noen typer mer enn andre.

Anonymkode: 7f371...8ce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...