AnonymBruker Skrevet 25. april #1 Del Skrevet 25. april Hos meg er det tomt, kjedelig, trist og ingen lenger jeg kan fortelle hva jeg har opplevd i løpet av dagen når jeg kommer hjem. Ingen å dele den samme absurde humoren med, eller ingen som trøster meg når ting er litt kjipt. Ingen lenger som har middagen klar når jeg kommer hjem, eller ingen lenger som ringer på vei hjem fra jobb og spør om jeg trenger noe på apoteket eller om vi trenger noe fra matbutikken på vei hjem. Ingen lenger å se serier med og diskutere om den er god eller dårlig, eller bare kommentere til når jeg ser tv. Ingen jeg kan holde i hånden på kino eller leie når jeg går gatelangs. Det er tomt og livet mitt er snudd opp ned😔 Anonymkode: 50fe4...2a4 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #2 Del Skrevet 1. mai Har ikke opplevd samme som deg. Men mistet et familiemedlem i fjor. Jeg har fått traumer og går mye redd for å miste andre i familien. man sier st motgang gjør en sterkere, men jeg vet ikke helt jeg Anonymkode: 454dd...71c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 1. mai #3 Del Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (På 25.4.2024 den 16.32): Hos meg er det tomt, kjedelig, trist og ingen lenger jeg kan fortelle hva jeg har opplevd i løpet av dagen når jeg kommer hjem. Ingen å dele den samme absurde humoren med, eller ingen som trøster meg når ting er litt kjipt. Ingen lenger som har middagen klar når jeg kommer hjem, eller ingen lenger som ringer på vei hjem fra jobb og spør om jeg trenger noe på apoteket eller om vi trenger noe fra matbutikken på vei hjem. Ingen lenger å se serier med og diskutere om den er god eller dårlig, eller bare kommentere til når jeg ser tv. Ingen jeg kan holde i hånden på kino eller leie når jeg går gatelangs. Det er tomt og livet mitt er snudd opp ned😔 Anonymkode: 50fe4...2a4 Den første tiden bare eksisterte jeg, kunne ikke legge meg ned å gråte hadde barn som måtte følges opp og som trengte meg ekstra mye siden de hadde 10 000 sp rundt pappaen og hvor en kom når en var død m m 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #4 Del Skrevet 1. mai Føler med deg, ts ♥️ Anonymkode: d6636...3c4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hansehan Skrevet 1. mai #5 Del Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (På 25.4.2024 den 16.32): Hos meg er det tomt, kjedelig, trist og ingen lenger jeg kan fortelle hva jeg har opplevd i løpet av dagen når jeg kommer hjem. Ingen å dele den samme absurde humoren med, eller ingen som trøster meg når ting er litt kjipt. Ingen lenger som har middagen klar når jeg kommer hjem, eller ingen lenger som ringer på vei hjem fra jobb og spør om jeg trenger noe på apoteket eller om vi trenger noe fra matbutikken på vei hjem. Ingen lenger å se serier med og diskutere om den er god eller dårlig, eller bare kommentere til når jeg ser tv. Ingen jeg kan holde i hånden på kino eller leie når jeg går gatelangs. Det er tomt og livet mitt er snudd opp ned😔 Anonymkode: 50fe4...2a4 Det virker som det har skjedd nylig? Var det plutselig, eller var det langvarig sykdom? Det at tiden leger alle sår er både en klisjé og en sannhet. En dag blir du vant til at den personen ikke er der, at den humoren mangler, at den hånden i sofaen ikke er der til å holde i. inntil da, fake it till you make it. En dag vil du ha det fint alene. Og kanskje, kanskje, en gang møter du en ny kjærlighet. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen19 Skrevet 2. mai #6 Del Skrevet 2. mai Ts: jeg kan ikke si at jeg vet hvordan dette føles, men har du mulighet til å skaffe deg et dyr, feks en katt eller hund? Det er mye trøst og ikke minst selskap i husdyr ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai #7 Del Skrevet 2. mai Hvordan går det med det økonomiske? Noen som har måttet selge hus/leilighet når partner dør? Anonymkode: bfbc0...63b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 2. mai #8 Del Skrevet 2. mai Tråden er ryddet for krenkende innhold, brudd på retningslinjene for Vi som sørger-rommet, brukerdebatt, avsporinger og svar til dette Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå