Gå til innhold

Skal jeg fortelle mannen at jeg skal på fest?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er du 15år eller? Er du voksen fpr du stå for at du skal på denne festen og ikke trenger hans godkjenning på det. Du får lære deg å sette foten litt ned

Anonymkode: d231f...e2c

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, er ikke noe galt med mitt sosiale liv. Men har barn, så er litt sjeldnere ute på ting enn før vi fikk barn. Vært sammen i 18 år. 

Anonymkode: 7cd27...534

Ok, da ble jeg straks mindre urolig for deg som person. 
Tror du bare burde være ærlig i såfall og det fremstår rimelig barnslig å lyge til mannen sin om hvor man er dersom han ikke er truende eller bedriver vold mot deg. Hele tråden din virker jo bare tullete nå helt ærlig. 

Anonymkode: 57980...911

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han blir jo sikkert ikke særlig mer bekymra når han oppdager at du dro på fest uten å fortelle han det. Teoretisk mulig at han bare blir bekymra over forholdet deres, men.

Du høres ut som mitt 14 år gamle tantebarn..

Anonymkode: 5ca4b...c3f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er problemet at du går på fest eller hvordan du kommer deg hjem fra festen? Om det er kun er veien hjem, ta drosje. Men jeg tenker at det er mere en det. Mannen min liker ikke at jeg går hjem alene etter fest, men har aldri hundret meg i og gå på festen. Jeg tar drosje hjem eller blir hentet av noen. Og hente tidlig er bare dumt. Så jeg lurer på om det er festen han ikke liker, man må gi hverandre slakk i et forhold og tiltale voksene mennersker og dra på noe en kveld, men at om han onkel likte tanken på at du gikk hjem alene kunne vært ordnet. 

Anonymkode: 2362f...b13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det finnes drosjer, bolt, uber etc, hvorfor gå hjem? Og hvorfor lyve til mannen?

Anonymkode: fdb3c...af0

Ikke her dessverre. Er 1 taxi som skal dekke et stort område med lange avstander. Må forhåndsbestilles. Ingen i bygda her som bruker den om vi ikke skal ut av bygda. 

Anonymkode: 7cd27...534

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva er problemet at du går på fest eller hvordan du kommer deg hjem fra festen? Om det er kun er veien hjem, ta drosje. Men jeg tenker at det er mere en det. Mannen min liker ikke at jeg går hjem alene etter fest, men har aldri hundret meg i og gå på festen. Jeg tar drosje hjem eller blir hentet av noen. Og hente tidlig er bare dumt. Så jeg lurer på om det er festen han ikke liker, man må gi hverandre slakk i et forhold og tiltale voksene mennersker og dra på noe en kveld, men at om han onkel likte tanken på at du gikk hjem alene kunne vært ordnet. 

Anonymkode: 2362f...b13

Vi tørr ikke dra fra barna når eldste sover. Derfor blir det «tidlig». 

Anonymkode: 7cd27...534

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare vær ærlig, om han er så nervøs for at du skal gå hjem så kommer han og henter deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Så fantastisk at noen her kjenner TS og mannen, og kan gi oss litt innsikt i "sannheten". 🤯

Anonymkode: 28941...f87

Noe hakkende galt er det med dette forholdet iallefall! 

Anonymkode: 046c0...728

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor stor sannsynlighet er det for at det skal skje deg noe hvis du bor «på bygda»? Det høres mer ut som pappaen din enn mannen din.

Det neste er vel å be om tips til hvordan skjule alkoholånde og lukten av sigaretter.

 

Anonymkode: 7f085...0a3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde vært ærlig. Er du ikke trygg nok på mannen er forholdet ferdig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags forhold er det om man ikke kan være ærlig om sånne ting? 

Hva hadde du syntes om mannen din holdt slike ting skjult for deg?

Anonymkode: 2ed2f...215

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du veldig lite selvstendig?

Anonymkode: 1f516...9b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Eller kan jeg si at jeg skal på besøk til en venninne? Jeg skal på besøk til henne en liten stund først, så går vi videre på fest. Så det er ikke løgn heller? Pleier å være på besøk hos henne lenge når jeg først har kommet meg ut av huset. Har foreløpig sagt jeg skal til henne på lørdag, men nå kunne vi tenke oss å dra på denne festen. Mannen liker ikke at jeg drar på fest og går hjem alene med promille. Han liker ikke at jeg går hjem alene på en lørdagskveld heller i grunnen, men vi vil drikke, så da kan jeg ikke kjøre hjem uansett. Er redd for det blir styr med det om jeg sier det til han på forhånd. Vi, venninne og festen er i noenlunde gangavstand. Så når jeg kommer hjem vil han nok ikke tro eller merke at jeg har vært et annet sted i tillegg. 

Anonymkode: 7cd27...534

Hvem orker egentlig å være sammen med folk som lyver.....stakkars mannen din som har vært så uheldig å havne opp med deg som partner.

Anonymkode: b842e...17a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis han ellers er en fin mann ville jeg kanskje respektert han på skepsisen til å være med visse typer folk eller gå alene hjem. Prøv å finn måter han kan bli tryggere på eller finn på noe annet gøy. Jeg er helt enig i at det er gøy å finne på noe utenfor familielivet, men jeg ville ikke gjort noe som gjør en god mann utrygg.

Anonymkode: 76c54...4de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene skrev (5 minutter siden):

Jeg hadde vært ærlig. Er du ikke trygg nok på mannen er forholdet ferdig. 

Er trygg på mannen, men akkurat dette med hvor trygt der er å ferdes alene etter fest er i vi veldig uenige om. Jeg har i utgangspunktet ikke særlig behov for å gå på denne festen. Er en skikkelig bygdefest, harry og blir sikkert fullt av idioter. Men min single venninne har veldig lyst til at jeg skal være med, hun har barnefri i helga, og det er sjelden hun kommer seg ut. Det var hennes forslag å ikke nevne festen for mannen. Så vurderte nå det en stund da. Skikkelig fjortisopplegg, er klar over det. Sier jeg det til han vet jeg at jeh kommer til å respektere hans mening, og da blir det ikke noe av. Men får vel bare glemme hele opplegget 😄

Anonymkode: 7cd27...534

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er trygg på mannen, men akkurat dette med hvor trygt der er å ferdes alene etter fest er i vi veldig uenige om. Jeg har i utgangspunktet ikke særlig behov for å gå på denne festen. Er en skikkelig bygdefest, harry og blir sikkert fullt av idioter. Men min single venninne har veldig lyst til at jeg skal være med, hun har barnefri i helga, og det er sjelden hun kommer seg ut. Det var hennes forslag å ikke nevne festen for mannen. Så vurderte nå det en stund da. Skikkelig fjortisopplegg, er klar over det. Sier jeg det til han vet jeg at jeh kommer til å respektere hans mening, og da blir det ikke noe av. Men får vel bare glemme hele opplegget 😄

Anonymkode: 7cd27...534

Så om du forteller det til mannen, så vet han at du ikke går på den festen, fordi han ikke vil det?

Anonymkode: 046c0...728

  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Er trygg på mannen, men akkurat dette med hvor trygt der er å ferdes alene etter fest er i vi veldig uenige om. Jeg har i utgangspunktet ikke særlig behov for å gå på denne festen. Er en skikkelig bygdefest, harry og blir sikkert fullt av idioter. Men min single venninne har veldig lyst til at jeg skal være med, hun har barnefri i helga, og det er sjelden hun kommer seg ut. Det var hennes forslag å ikke nevne festen for mannen. Så vurderte nå det en stund da. Skikkelig fjortisopplegg, er klar over det. Sier jeg det til han vet jeg at jeh kommer til å respektere hans mening, og da blir det ikke noe av. Men får vel bare glemme hele opplegget 😄

Anonymkode: 7cd27...534

Hvorfor skal du la være å gå selv om dere er uenige? Det er fullt mulig å være uenig uten at du må gi etter for hans mening.

Men kan dere ikke komme til en enighet? Buss, taxi? Eller at han henter deg? Eller møter deg på halvveien og følger deg hjem hvis han vil?

Anonymkode: 2ed2f...215

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke kan fortelle mannen din at du skal på fest så er det noe som er galt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Er trygg på mannen, men akkurat dette med hvor trygt der er å ferdes alene etter fest er i vi veldig uenige om. Jeg har i utgangspunktet ikke særlig behov for å gå på denne festen. Er en skikkelig bygdefest, harry og blir sikkert fullt av idioter. Men min single venninne har veldig lyst til at jeg skal være med, hun har barnefri i helga, og det er sjelden hun kommer seg ut. Det var hennes forslag å ikke nevne festen for mannen. Så vurderte nå det en stund da. Skikkelig fjortisopplegg, er klar over det. Sier jeg det til han vet jeg at jeh kommer til å respektere hans mening, og da blir det ikke noe av. Men får vel bare glemme hele opplegget 😄

Anonymkode: 7cd27...534

Nei, vet du hva, han får respektere at du har lyst, og er han grei så tilbyr han seg også å kjøre deg hjem. "Dette er noe JEG har lyst til" heter det da, og sånn blir det.

Anonymkode: 30eac...11d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er voksen og gjør som du vil!

Ikke la mannen styre valgene dine. 

Anonymkode: 11840...ec9

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...