Gå til innhold

Hvor finner jeg klær med farger??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I dag har jeg vært innom New Yorker, Cubus, Lindex og Hm. Alle butikkene så nesten helt like ut med klær i hvitt, blå nyanser, grått og svart. Hvor hade det blitt av sommerklær med farger? Jeg venter alltid til våren/sommeren med kleshandling fordi det er da jeg finner klær med mye farger men i dag var det som å gå fra den ene begravelsen til den andre i butikkene. 💀

Anonymkode: 0ded4...682

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I min lokale Lindex-butikk var det relativt fargerikt sist jeg var innom:

Maxi skjørt i linblandingVoluminøs midiskjørtBlazer i linblandingLangermet SkjorteGenserBasic t-skjorteStripet bomullstoppBrede høye bukserBELLA Straight beskårne bukser i linblandingKortermet jersey kjolenMønstret minikjoleKortermet maxikjole

 

Hvis du liker stilen, pleier byoung, Floyd og Fransa å ha en del farger i utvalget sitt. 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

I dag har jeg vært innom New Yorker, Cubus, Lindex og Hm. Alle butikkene så nesten helt like ut med klær i hvitt, blå nyanser, grått og svart. Hvor hade det blitt av sommerklær med farger? Jeg venter alltid til våren/sommeren med kleshandling fordi det er da jeg finner klær med mye farger men i dag var det som å gå fra den ene begravelsen til den andre i butikkene. 💀

Anonymkode: 0ded4...682

Vet du hva, jeg og samboer gikk inn på HM forrige lørdag for å finne klær til sydenferien vår - det var kun beige, grå, lyseblå, hvitt og svart. Fikk helt sjokk begge to 😂 Ser jo ut som et sterilt venterom. 

Anonymkode: 97159...449

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, H&M er virkelig verstingen når det gjelder å ha bare fargeløse klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roci skrev (9 timer siden):

I min lokale Lindex-butikk var det relativt fargerikt sist jeg var innom:

Maxi skjørt i linblandingVoluminøs midiskjørtBlazer i linblandingLangermet SkjorteGenserBasic t-skjorteStripet bomullstoppBrede høye bukserBELLA Straight beskårne bukser i linblandingKortermet jersey kjolenMønstret minikjoleKortermet maxikjole

 

Hvis du liker stilen, pleier byoung, Floyd og Fransa å ha en del farger i utvalget sitt. 

Lindex her hadde en rød bukse og en rød kjole, ut over det var det fargeløst. Skal sjekke ut de andre du nevner.

Gikk forbi Bik Bok også. Alt var hvitt. Jeg skjønner ikke greia.

Anonymkode: 0ded4...682

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Lindex her hadde en rød bukse og en rød kjole, ut over det var det fargeløst. Skal sjekke ut de andre du nevner.

Gikk forbi Bik Bok også. Alt var hvitt. Jeg skjønner ikke greia.

Anonymkode: 0ded4...682

Utvalget i butikkene er vel bestemt av de som kjøper inn for den enkelte forretningen, og det har jo vært trendy med mye nøytrale farger en stund nå. Hvis du kan handle på nett, er utvalget mye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg også gleder meg litt til vår og sommer da det bugner av liv og farger i butikkene igjen. Men i år har jeg gått slukøret ut av enhver kjedebutikk jeg har stukket nesen min innom. Noe så livløst og drepende kjedelig da gitt :sukk:Nå har jeg heldigvis en god del i vår og sommer garderoben som er litt mer av innlysende vår sortimentet i farger så jeg trenger ingenting sånn sett, men det er jo ikke gøy å kikke engang. Da er det gøyere å kikke innom de nettbutikkene som aldri svikter som er litt mer nisje butikker for en fargerik sjel som ONJENU, Unique vintage, Succubus mm. Men det er kjipt at det er så grått og trist utvalg i fysiske butikker her hjemme for tiden.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skreppamedleppa skrev (33 minutter siden):

Jeg også gleder meg litt til vår og sommer da det bugner av liv og farger i butikkene igjen. Men i år har jeg gått slukøret ut av enhver kjedebutikk jeg har stukket nesen min innom. Noe så livløst og drepende kjedelig da gitt :sukk:Nå har jeg heldigvis en god del i vår og sommer garderoben som er litt mer av innlysende vår sortimentet i farger så jeg trenger ingenting sånn sett, men det er jo ikke gøy å kikke engang. Da er det gøyere å kikke innom de nettbutikkene som aldri svikter som er litt mer nisje butikker for en fargerik sjel som ONJENU, Unique vintage, Succubus mm. Men det er kjipt at det er så grått og trist utvalg i fysiske butikker her hjemme for tiden.

Jeg hadde masse fint og fargerikt, men har gått ned over 20kg siden i fjor sommer så nå må alt byttes ut. Jeg var innom en bruktbutikk i dag og der fant jeg en veldig fin kjole! Og ikke minst masse farger :)  Takk for butikktips, jeg skal sjekke innom dem alle.

Anonymkode: 0ded4...682

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...