AnonymBruker Skrevet 13. mai #221 Del Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (På 25.4.2024 den 16.47): Mye riktige punkter og jobb er hovedpunktet. Kjenner flere som vil ha flere barn men ikke orker med 100% stilling. Jobber med noen filippinske damer som har ingen eller maks en, de sier det er lett med flere barn i utlandet men at det ikke går i Norge (disse er hardtarbeidende som norske kvinner). Så har du mange av de fra Somalia og Midtøsten som heller går på trygd og de har all verden av tid til å få 10 unger de har null kontroll på. Så praktisk talt jobber barnløse nordmenn for at utenlandske kvinner skal kunne gi Norge en ny befolkning. Anonymkode: bf588...f08 Nei, det er ikke sant. Somaliere har ikke noe valg enn å gå på NAV. Hadde du ansatt en ifra Somalia? Alle er enige om at de bør få jobb men det er ingen som vil ansette de og da får de en lavere sysselsettingsprosent. Jeg synes synd på somaliere i Norge men synes det er dritkult at de viser fingern til alle sammen og går med svære teltduker ute blant oss. Mens dems nyere generasjon er ordentlig snanse damer. Anonymkode: 81961...d0d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #222 Del Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (På 13.5.2024 den 21.49): Nei, det er ikke sant. Somaliere har ikke noe valg enn å gå på NAV. Hadde du ansatt en ifra Somalia? Alle er enige om at de bør få jobb men det er ingen som vil ansette de og da får de en lavere sysselsettingsprosent. Jeg synes synd på somaliere i Norge men synes det er dritkult at de viser fingern til alle sammen og går med svære teltduker ute blant oss. Mens dems nyere generasjon er ordentlig snanse damer. Anonymkode: 81961...d0d Somaliere er gruppen som er minst i arbeid i samtlige land i Europa. De har en gjennomsnittlig IQ på 67. Tenk det at halvparten har lavere IQ. Det gjør dem totalt uintegrerbare i vestlige land. Ta en titt selv. Søk på google, spør ChatGPT. Vanskelig å høre for de som er lurt av alt det woke. Et IQ-nivå under 70 regnes ofte som en indikator på intellektuell funksjonshemming (tidligere omtalt som «mental retardasjon», men dette uttrykket er nå foreldet og ofte erstattet med «intellektuell funksjonsnedsettelse»). De som har en IQ mellom 50 og 69 regnes som mildt tilbakestående, mens lavere nivåer innebærer mer alvorlige grader av intellektuell funksjonshemming. https://www.google.no/search?sca_esv=894bd4184fca4f62&sxsrf=ADLYWIJPMexQl3FB0Qz4qNeLypD_gUPhhA:1730726665329&q=somalia+iq+average&source=lnms&fbs=AEQNm0Aa4sjWe7Rqy32pFwRj0UkWd8nbOJfsBGGB5IQQO6L3J5MIFhvnvU242yFxzEEp3BdBGG7-GpSlpGrWJfg4SJpGnDPbmkkP9aBFBGaARx72g02CyHnZvlG00Ew0c-iC-tixibGg2dG8iDICK7vm5FnmdMjecByEbDmRhkSg7bQNJ2jSL1yi1NO_R7PmZv3liK91glam&sa=X&ved=2ahUKEwiGiNyg48KJAxVlHBAIHdM8GcsQ0pQJegQIDhAB&biw=1920&bih=1031&dpr=1 Anonymkode: 42fd4...4de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nei_123 Skrevet 4. november #223 Del Skrevet 4. november Kan fortelle deg hvorfor jeg ikke får barn, jeg. Skal jeg ha barn, må jeg ha en mann. Det vil jeg ikke ha. Romantisk relasjon til en mann er et helvete på jord. Ikke stoler jeg på menn heller. Så da blir det ikke barn. Har ikke en dritt med utdanning, selvrealisering eller noe å gjøre. Barn kan jeg ikke få alene, jeg har ikke bra nok nettverk. Så da blir det ikke barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #224 Del Skrevet 4. november Hermann skrev (På 25.4.2024 den 10.27): Hvorfor får kvinner så få barn i Norge? Jeg tror det henger sammen med dette: 1. Høyere utdanning forsinker livene til innbyggerne i Norge. De er ikke etablert med hus, bil og partner før de er 30. Klart det blir færre barn totalt da. 2. Kvinner har tunge jobber som gjør det vanskelig å få mange barn. Det er ikke lenger økonomisk mulig å jobbe deltid. 3. Norske kvinner og menn er feilfordelt geografisk grunnet forskjellene innen utdanning. En overvekt kvinner i storbyene og overvekt menn i byer og bygder. 4. Dyrere boliger grunnet reguleringer, sentralisering og høy innvandring. 5. Kvinner har fått urealistiske krav til partner. 6. Folk er blitt mindre sosiale slik at flere forblir single. 7. Det er ikke like fint å få barn for kvinner, fordi det er en tredeling av foreldrepermisjonen. Det er tungt for mange å reise tilbake til jobb så tidlig. Hva tenker du? Jeg tror du glemmer et punkt : Det er mindre forventet , mindre sosialt press til å få det. Noe jeg tenker er bra for de barna som for 30-40 år siden var "halvveis" ønsket. Anonymkode: 24d22...243 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå