Gå til innhold

Grandiosa på tilbud. Er det vanskelig for folk å forstå at mange LIKER Grandiosa ?

Cyndaquil

Anbefalte innlegg

Ja nå er det tilbud med billig Grandiosa til 20 kr. Avisene skriver såklart om dette. Og kommentater feltet florerer med kommentater som «bortkasta, hvem liker Grandiosa» «dette er ikke mat». «Pappaplate» «kun navere spiser dette»

grandiosa er en svært mye solgt frossenpizza. At mange hamstrer er vel bevis i seg selv at mange liker Grandiosa. 

jeg selv forstår ikke tynet Grandiosa får. Litt lite ost, MEN den smaker ost og skinke pizza. Helt vanlig og helt greit . Ikke gourmet. Er det så rart å forstå st ost og skinke pizza er godt ? 
hvorfor dette hatet? liker DU pizza Grandiosa?

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Splurge

Jeg har tidligere brukt å kjøpe Grandiosa på tilbud da jeg i perioder ikke har overskudd til å lage mat. Skal innrømme at jeg har gått lei grandis for lengst, det smaker ikke noe særlig (verken godt eller vondt) men det er lett å ordne når man ikke orker noe særlig. Når jeg innså at jeg kastet mer av pizzaen enn jeg spiste slutta jeg å kjøpe det, så begynner å bli en stund siden siste grandismiddag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gradiosa er godt i perioder for vår del, men man går lei. Vi kjøper ikke bare fordi det er billig, vi kjøper mat som spises.

Anonymkode: feda1...dca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker det. Selvsagt altfor lite ost, men ikke noe en pose med revet ost ikke kan fikse! :D 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri likt grandiosa, ikke gjør barna mine det heller. 

Anonymkode: 5d037...4d2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For lite tomat, men god. Glemte å kjøpe😟

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår ikke tynet de som ikke liker Grandiosa får, vanligvis bryr jeg meg ikke men kjøper BigOne eller Peppes når jeg kjøper pizza, hva andre liker er noe jeg driter i.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke Grandiosa, men kan kjøpe bigone eller dr Oetker et par ganger i året. Grandiosa er jo veldig populært hos nordmenn, men kanskje det er mest ungdom som spiser disse pizzaene? Syns ihvertfall at reklamen for det meste retter seg mot ungdom. 

Anonymkode: 05d02...62d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg et gjerne Grandis. Men eg jazzar denne opp med alt mogeleg eg har tilgjengeleg i skåpa.

Han Oddo, naboen, er einig.

Anonymkode: 10e0b...697

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske glutenfri mat var så billig. Heldige 

Anonymkode: 96ae7...718

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Grandiosa, men spiser det aldri. Kanskje det er det folk egentlig vil frem til? For hvem har vel lyst til å stappe i seg selve definisjonen på ultraprosessert søppel 🤔

Anonymkode: bc154...754

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker Grandiosa, den er helt grei. Men jeg kjøper ikke den vanlige, "originalen". Det blir en annen med kjøtt på (Grandiosa Delux med kjøtt og bacon.) eller den med kjøttdeig og løk.

Vet ikke hvor mange ganger i året jeg kjøper det, men det er ikke så ofte. Husker ikke sist. Men jeg har dårlig med plass i fryseren, så noe storinnkjøp pga tilbud blir det aldri.

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å spise Grandiosa er som å fortelle at man liker misjonærstillingen når man kommer til en lukket BDSM-klubb med lenker hengende fra taket og et rikholdig utvalg pisker på veggene.

Dette er mat for gjennomsnittsmennesket; de sofistikerte som kan fortelle hvilken årgang det er snakk om og hvilken gård dette kommer fra ved å smake et glass vin fra en flaske til 20.000, foretrekker noe annet.

Anonymkode: 090c6...028

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Splurge
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Å spise Grandiosa er som å fortelle at man liker misjonærstillingen når man kommer til en lukket BDSM-klubb med lenker hengende fra taket og et rikholdig utvalg pisker på veggene.

Dette er mat for gjennomsnittsmennesket; de sofistikerte som kan fortelle hvilken årgang det er snakk om og hvilken gård dette kommer fra ved å smake et glass vin fra en flaske til 20.000, foretrekker noe annet.

Anonymkode: 090c6...028

Vet ikke med deg, men jeg vil heller spise grandis enn å være "sofistikert", om det der er definisjonen din på det. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Splurge skrev (5 timer siden):

Jeg har tidligere brukt å kjøpe Grandiosa på tilbud da jeg i perioder ikke har overskudd til å lage mat. Skal innrømme at jeg har gått lei grandis for lengst, det smaker ikke noe særlig (verken godt eller vondt) men det er lett å ordne når man ikke orker noe særlig. Når jeg innså at jeg kastet mer av pizzaen enn jeg spiste slutta jeg å kjøpe det, så begynner å bli en stund siden siste grandismiddag. 

Jeg deler opp grandiosa'n å steker kun det jeg spiser. Fryser ned resten. Så jeg slipper å kaste.

Anonymkode: 9238d...8a2

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det vanskelig å forstå at folk kjøper, spiser og serverer barna sine ultraprosessert junkfood, men grandiosa er vel ikke verre enn annen ultraprosessert frossenpizza.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrankDrebin 2 1/2 skrev (4 timer siden):

Jeg liker det. Selvsagt altfor lite ost, men ikke noe en pose med revet ost ikke kan fikse! :D 

Første gangen jeg smakte grandiosa pizza var på fritidsklubben på slutten av 80 tallet. Husker det var mere ost på den da, enn i dag.

Anonymkode: 9238d...8a2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke at folk spiser sånt.

Anonymkode: 0955d...0e3

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...