Gå til innhold

Hva er fin høyde på kvinner da?

AnonymBruker

Ønskelig høyde på en kvinne?  

163 stemmer

1. 1. Her er det bare å stemme..

• 160 eller lavere
      20
    • 160-165
      37
    • 165-170
      60
    • 170-175
      50
    • 175-180
      19
    • 180-190
      8
    • 190+
      3

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Høyde på menn er jo tema heletiden....hva med kvinnen? :) 

Selv er jeg 172cm, fornøyd med det :) Menn på nærmere 190 er min drøm 🤗

Anonymkode: da0c9...fd2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvor er irrelevant valgalternativet? Aldri brydd meg om høyde på dama, data lave og høye.

Anonymkode: 52549...35f

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker så lenge det mellom ørene ikke er påvirket av høydesyke så bryr jeg meg ikke. Heller sjarm og utstråling!

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er 171, og har for det meste vært med menn på egen høyde. De har indirekte (og noen ganger direkte) fortalt at jeg er for høy. Litt kjedelig å ikke kunne gå med sko som gjør meg litt høyere (for eksempel boots med litt plattform). Noen menn sier at de ikke bryr seg om høyde men min erfaring er at det ikke stemmer. I fremtiden vil jeg nok satse på noen som er noe høyere enn meg. Bryr meg jo ikke om høyde egentlig, men jeg orker ikke usikkerheten og at mannen får meg til å føle meg stor når jeg faktisk ikke er det. 

Datet en periode en mann på 190 cm. Det var ikke så verst. 

Anonymkode: 26a88...b76

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg forstår ikke hva vi stemmer over. Er denne for kvinner?

Anonymkode: 2354a...f23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er 171, og har for det meste vært med menn på egen høyde. De har indirekte (og noen ganger direkte) fortalt at jeg er for høy. Litt kjedelig å ikke kunne gå med sko som gjør meg litt høyere (for eksempel boots med litt plattform). Noen menn sier at de ikke bryr seg om høyde men min erfaring er at det ikke stemmer. I fremtiden vil jeg nok satse på noen som er noe høyere enn meg. Bryr meg jo ikke om høyde egentlig, men jeg orker ikke usikkerheten og at mannen får meg til å føle meg stor når jeg faktisk ikke er det. 

Datet en periode en mann på 190 cm. Det var ikke så verst. 

Så merkelig, jeg er 163 og føler meg ofte for lav. Har fått spørsmålet på datingapper, og følt at en del menn blir skuffet når jeg sier høyden min. Men det er kanskje at de tilfeldigvis har vært ganske høye da. Regner med en mann på 190 foretrekker litt høyere damer enn meg, om ikke annet så av praktiske årsaker. Har datet endel menn rundt 170, og det synes jeg har vært veldig ok.

Anonymkode: 4fb59...1b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så merkelig, jeg er 163 og føler meg ofte for lav. Har fått spørsmålet på datingapper, og følt at en del menn blir skuffet når jeg sier høyden min. Men det er kanskje at de tilfeldigvis har vært ganske høye da. Regner med en mann på 190 foretrekker litt høyere damer enn meg, om ikke annet så av praktiske årsaker. Har datet endel menn rundt 170, og det synes jeg har vært veldig ok.

Menn har individuelle preferanser, på lik linje med kvinner.

Jeg har opplevd at menn på rundt 190 cm har sagt at de kun ville ha lave damer. Det fikk dem visst til å føle seg mer maskuline. Helt greit, da var de uansett ikke mann nok for meg, for jeg må ha en mann som er tryggere på seg selv, uavhengig av kvinnens høyde. Selv er jeg 176 cm og har fått høre at jeg er for høy og for lav - så til lags åt alle kan ingen gjera ;)

Må innrømme at det er mer behagelig å kysse en mann som ikke er altfor høy - blir så dårlig i nakken når mannen blir så høy ;)

Mannens høyde er stort sett helt uinteressant for meg, jeg faller for person.

Anonymkode: 18a54...f7e

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjerne 160-185 cm, men noen cm over eller under funker også. Det mest optimale er kanskje 170-175 cm.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Det varierer. Noen menn vil ha en dame som rekker de opp til livet mens andre vil ha en som er litt på samme høyde. 

Alt i alt vil jeg bare ha en selvsikker mann. Spiller ingen rolle hvor høy han er, men så langt har jeg dårlig erfaring med menn på egen høyde. så er litt "skeptisk" der. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Så merkelig, jeg er 163 og føler meg ofte for lav. Har fått spørsmålet på datingapper, og følt at en del menn blir skuffet når jeg sier høyden min. Men det er kanskje at de tilfeldigvis har vært ganske høye da. Regner med en mann på 190 foretrekker litt høyere damer enn meg, om ikke annet så av praktiske årsaker. 

Jeg er 177 og føler meg ofte for lav, lol! Eks'n min var 180, synes det er helt okey at de er noen par cm høyere, men 190 hadde blitt for høyt. Fattern er 192, føler meg som en dverg når jeg står forsiden av han! 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg liker at mannen er endel høyere enn meg...en mann under meg ville føltes feil.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gjennomsnittshøyden for kvinner i Norge er 167 cm.

For menn er det 180 cm

Anonymkode: 93c47...941

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Ditzy Doo skrev (8 timer siden):

Jeg er 177 og føler meg ofte for lav, lol! Eks'n min var 180, synes det er helt okey at de er noen par cm høyere, men 190 hadde blitt for høyt. Fattern er 192, føler meg som en dverg når jeg står forsiden av han! 😂

Du er høyere enn flertallet av befolkningen (ca 60%), inkludert både menn og kvinner. Du er høyere enn omtrentlig 80% norske kvinner og 45% norske menn

Anonymkode: 93c47...941

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er kvinne på 172 og føler meg ofte ganske stor og klumpete ved siden av små, nette damer. Jeg synes det er finere å værere litt petit og feminin av utseende. Det kan hende det henger sammen med at jeg også har litt brede skuldre og litt smale hofter som gjør at jeg føler at jeg ser maskulin ut.

Min mann på 194 er av en annen mening, og fornøyd med å ha funnet seg "ei høy ei". Så det er vel øyet som ser.

Anonymkode: d1fc0...23d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er kvinne på 172 og føler meg ofte ganske stor og klumpete ved siden av små, nette damer. Jeg synes det er finere å værere litt petit og feminin av utseende. Det kan hende det henger sammen med at jeg også har litt brede skuldre og litt smale hofter som gjør at jeg føler at jeg ser maskulin ut.

Min mann på 194 er av en annen mening, og fornøyd med å ha funnet seg "ei høy ei". Så det er vel øyet som ser.

172 er jo ikke høyt da! :) Så du må jobbe med sine selvfølelse/bildet...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høyde er irrelevant i min bok.....

Synes dette er en meget overfladisk tanke må jeg si.....

Selv er jeg en lav dame...

En såkalt hobbit faktisk 😂.

Høye heler er ikke noe for meg siden jeg har så brede føtter, og trives best barfot.

Heldigvis så har jeg stødige og gode føtter 😂.

Stort sett ihverfall 😂.

Hender jeg ramler, men da bare prøver jeg å børste støvet av meg....

Sånn nå må du komme deg på beina for svingende 😂😂😂

Detta kler du ikke 😂😂😂😂

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker said:

172 er jo ikke høyt da! :) Så du må jobbe med sine selvfølelse/bildet...

Working on it🙃

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er liten (155), og *elsker* å være lav. Sikkert en og annen menn som tenker at jeg er for lav, men det bryr jeg meg ikke om :) Min opplevelse er at menn ikke er voldsomt opptatt av høyde. Vekt, derimot..... Der kan de være ganske nådeløse. Jeg merker i alle fall enorm forskjell i oppmerksomhet fra menn avhengig av hvorvidt jeg veier 60 eller 50 kg.

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
ALB skrev (10 minutter siden):

Jeg er liten (155), og *elsker* å være lav. Sikkert en og annen menn som tenker at jeg er for lav, men det bryr jeg meg ikke om :) Min opplevelse er at menn ikke er voldsomt opptatt av høyde. Vekt, derimot..... Der kan de være ganske nådeløse. Jeg merker i alle fall enorm forskjell i oppmerksomhet fra menn avhengig av hvorvidt jeg veier 60 eller 50 kg.

Hva er din drømmehøyde på en mann da? :) Om du velge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...