Gå til innhold

Klær for oss som ikke liker sommeren og ikke vil vise hud, rådvill


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jaja, nå er sommeren på vei igjen og jeg gruer meg. 

Har egentlig ikke en stil lenger da jeg er deprimert og ikke orker å kle meg. I hele vinter har jeg brukt lue og gått med stor hettegenser og joggebukse. Jeg er varm av meg, så skal mye til for at jeg fryser. Sommeren er grusom da jeg hater å vise hud. Kan ikke ha bar rygg da jeg har hårete rygg + kviser og jeg må bruke bh da jeg har store pupper som henger. Liker ikke utringing. Kan ikke gå med shorts da jeg har arr etter selvskading på lårene og nei jeg vil ikke vise de. 

Jeg liker ikke engang å vise armene mine. Er knapt komfortabel med å vise halsen. Hva i alle dager kan jeg gå kledd i? I fjor sommer gikk det mye i hettegenser og joggebukse, det var varmt. 

Føler meg rar i kjole. Skulle ønske jeg hadde mer feminin stil men jeg føler meg rar og merkelig. 

Anonymkode: 64c73...02d

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aner ikke hva jeg skal gjøre med håret mitt heller. Har slitt med håravfall, jeg ser ut som en sint mann om jeg har det i en knute. Hårklipp hjelper ikke, jeg ser ikke ut uansett. 

Faen så jeg hater sommeren.. Jeg vil ha vinter og mørketid igjen. :( 

Anonymkode: 64c73...02d

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok finere enn du tror ❤️

Anonymkode: 1f0e3...8b6

  • Liker 5
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løse plagg i lin eller annet lett stoff. Det er ikke sånn at man bare finner kortermet og lårkort i sommertøy. Prøv deg gjerne litt på maxikjoler, kaftaner el., mye fint der i lette stoffer.

Anonymkode: c3459...144

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Linbukser er veldig behagelig. Som overdel kan du ha T-skjorte med likskjorte oppknappet over. 

Lange, florlette skjørt eller kjoler med langermet bluse/topp i tynt materiale over. 

Anonymkode: 1063e...99e

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal sjekke ut linbukser. Takk for svar. 

Anonymkode: 64c73...02d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jaja, nå er sommeren på vei igjen og jeg gruer meg. 

Har egentlig ikke en stil lenger da jeg er deprimert og ikke orker å kle meg. I hele vinter har jeg brukt lue og gått med stor hettegenser og joggebukse. Jeg er varm av meg, så skal mye til for at jeg fryser. Sommeren er grusom da jeg hater å vise hud. Kan ikke ha bar rygg da jeg har hårete rygg + kviser og jeg må bruke bh da jeg har store pupper som henger. Liker ikke utringing. Kan ikke gå med shorts da jeg har arr etter selvskading på lårene og nei jeg vil ikke vise de. 

Jeg liker ikke engang å vise armene mine. Er knapt komfortabel med å vise halsen. Hva i alle dager kan jeg gå kledd i? I fjor sommer gikk det mye i hettegenser og joggebukse, det var varmt. 

Føler meg rar i kjole. Skulle ønske jeg hadde mer feminin stil men jeg føler meg rar og merkelig. 

Anonymkode: 64c73...02d

Du kan jo gå med hva du vil om sommeren - hettegenser og lue inkludert. De finnes i mer varmeregulerende stoffer som lin. Eller du kan gå i en vid skjorte og bukse? Vide plagg slipper inn luft, og er dermed svale (innen rimelighetens grenser, klær er klær).

Men du bør jo ta tak. Det er ikke ålreit å gå rundt og føle seg utilpass i egen kropp. For det at du føler at du må dekke deg til er en følelse - og følelser er ekte, men de er ikke sanne. Sannheten er at du, som oss alle, fortjener å like deg selv akkurat sånn du er. Hår på ryggen og ikke-feminin klesstil er like elskelig som noe som helst annet.

Anonymkode: a8869...184

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du kan jo gå med hva du vil om sommeren - hettegenser og lue inkludert. De finnes i mer varmeregulerende stoffer som lin. Eller du kan gå i en vid skjorte og bukse? Vide plagg slipper inn luft, og er dermed svale (innen rimelighetens grenser, klær er klær).

Men du bør jo ta tak. Det er ikke ålreit å gå rundt og føle seg utilpass i egen kropp. For det at du føler at du må dekke deg til er en følelse - og følelser er ekte, men de er ikke sanne. Sannheten er at du, som oss alle, fortjener å like deg selv akkurat sånn du er. Hår på ryggen og ikke-feminin klesstil er like elskelig som noe som helst annet.

Anonymkode: a8869...184

Det er ikke alle som har et like åpent sinn som deg... Hadde alle hatt det hadde alle kunne vært seg selv uten å føle på skam. Det er ikke noe å ta tak i for det er ikke noe jeg kan gjøre, ingenting kan fikse det her. Jeg vil bare fortsette å gjemme meg bort men sommeren er vanskelig.

Anonymkode: 64c73...02d

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maxiskjørt og løse bluser i lin eller silke høres ut som noe for deg.

Anonymkode: b547d...77c

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Linbukser er veldig behagelig. Som overdel kan du ha T-skjorte med likskjorte oppknappet over. 

Lange, florlette skjørt eller kjoler med langermet bluse/topp i tynt materiale over. 

Anonymkode: 1063e...99e

Pleier ikke å pirke på skrivefeil, men denne ble litt artig 😂

Anonymkode: 62d5c...9c7

  • Liker 6
  • Hjerte 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maxiskjørt eller culottes til underdelen, løse t skjorter, eller linskjorter på overdelen.

Anonymkode: 543c5...3f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kva med dette skjørtet? Og så ei kvit skjorte eller t-skjorte til? 

image.png.4ef06633229de13e66d44c239b91c314.png

Anonymkode: 77c4f...708

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linklær i alle varianter🙌🏼 det redder min sommer😉 vide linbukser, romslig skjort, maxikjoler👌🏼 og lett cardigan☺️ Hilsen fra ei med brede skuldre, feite overarmer og fedmeben🫠

Anonymkode: a1e5d...be7

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg liker heller ikke beina mine (fikk mye åreknuter/synlige blodårer veldig ung), så jeg elsker trenden med vide linbukser og matchende linskjorte. Det er jo mange maxikjoler med lange ermer i butikkene nå også. Jeg tar pedikyr så jeg får fine føtter i sandaler. 

Anonymkode: 04c23...f69

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...