Gå til innhold

Klesstil og utseende - hva går menn som er ute etter seriøst forhold etter? Ønsker svar av begge kjønn 😊


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i midten av 35 årene. Har langt blondt hår, liker å gå i cropped genser og baggy jeans hjemme. Er jeg på byen, blir det ofte en kort kjole og høye hæler. Ikke vulgært med både kløft, kort kjole og masse hud, men en av delene hvor jeg føler meg fin, men som sagt ikke vulgær. Men definitivt typisk "babe"/feminin/pyntet-stil. Jeg er en helt vanlig slank dame på 163cm. Det skal noe til før jeg føler meg vulgær. Sminker meg med sotede, brun øyenskygge og av og til noen falske vipper som er noenlunde naturlige.

Dette gjør at jeg føler meg fin, noe som igjen kanskje synes på utstrålingen min? 

Pleier å få mye oppmerksomhet på byen, men er som oftest ikke på sjekkern når jeg ofte er ute med venninner.

 

Tror dere at de mennene som ser meg, tenker at jeg ikke er konemateriale? 

Liker menn best damer som er mer "ordentlig kledd", også på byen?

Betyr klesstil noe for menn når man møter noen i 'festantrekk' for første gang på byen? 

Hva er viktigst for menn mtp førsteinntrykk? Menn må også gjerne svare her?

Anonymkode: 07627...7cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 172, lubben/curvy (kommer an på hvem du spør), langt blondt hår, ingen falske greier, typisk girl next door, pupper, rompe, rak i ryggen, kler meg feminint stort sett, alternativet er hjemme baggy bukse eller treningsklær, crop genser tettsittende topp. Sminker meg naturlig, alltid. 

På byen like kjoler som deg og tankegang der, men unngår høye hæler pga høyden min.

Får MASSE oppmerksomhet, ukentlig.  Veldig mange vil bli kjent. Får meldinger på sms eller messenger fra kreti og pleti som har sett meg, far i klassen, mann i idrettslaget, selger på døren etc. 

Det er når de hører meg åpne munnen jeg blir konemateriale regner jeg med. Høyt utdannet, god jobb, aktiv livsstil, omsorgsfull, belest, oppdatert på samfunnet og verdensbildet, har egne meninger, humor, sjarm, glimt i øyet, tar ikke meg selv høytidelig. Og alle de klassiske tingene som å trylle på kjøkkenet, syr, strikker, hekler, ordner i hagen, skifter basic ting med bilen, logistikkguru, er lojal og stiller opp.

Men, mannfolk liker ulike type kvinner. Noen passer mange, enkelte passer få. Sånn er det bare 😇 

Hvilken type mann vil du tiltrekke deg? En som verdsetter utseende og ytre kvaliteter eller en mann som først og fremst ser sjelen din og tiltrekkes av ditt indre?

 

Anonymkode: 18765...80f

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge deler. En som synes jeg er verdens fineste, hotteste dame, men som også elsker meg for den jeg er. 

 

TS

Anonymkode: 07627...7cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt førsteinntrykk er nei, de fleste ser deg nok ikke som konemateriale. Som dame ville jeg ikke sett slik på deg med (veldig?) kort skjørt? 
Falske vipper er ofte veldig tydelig, selv om dem som bruker det ikke tenker det selv…

Jeg er jevnlig på byen men opplever at menn tenker at jeg er seriøs. Det er ikke bare klesstilen som indikerer det, det er selvfølgelig oppførsel også.

Jeg kler meg veldig feminint, men viser lite hud. Typ knelangt blyantskjørt, kortermede bluser med v-hals ol.

Anonymkode: 9d9a9...ac8

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Mitt førsteinntrykk er nei, de fleste ser deg nok ikke som konemateriale. Som dame ville jeg ikke sett slik på deg med (veldig?) kort skjørt? 
Falske vipper er ofte veldig tydelig, selv om dem som bruker det ikke tenker det selv…

Jeg er jevnlig på byen men opplever at menn tenker at jeg er seriøs. Det er ikke bare klesstilen som indikerer det, det er selvfølgelig oppførsel også.

Jeg kler meg veldig feminint, men viser lite hud. Typ knelangt blyantskjørt, kortermede bluser med v-hals ol.

Anonymkode: 9d9a9...ac8

Tror du menn ser det samme som deg?  Ts er nok mer etter svarene fra en mann enn en kvinne. Og svaret du kommer med er klassisk damesvar, kanskje du har forslag om foundation å? 

Oppførsel har mer å si enn man tror, hun som sitter i hjørnet i lokalet og ulmer er ikke den man først går bort til det er riktig. 

Anonymkode: 3f9f0...25a

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Tror du menn ser det samme som deg?  Ts er nok mer etter svarene fra en mann enn en kvinne. Og svaret du kommer med er klassisk damesvar, kanskje du har forslag om foundation å? 

Oppførsel har mer å si enn man tror, hun som sitter i hjørnet i lokalet og ulmer er ikke den man først går bort til det er riktig. 

Anonymkode: 3f9f0...25a

Ja, jeg skrev jo at oppførsel har mer å si hvis du leste innlegget…

Jeg tenker at menn er forskjellige, på samme måte som damer er. Går de inn i et lokale og ser ei dame som virker «enkel», så tenker de at hun nok har vært enkel for mange menn før ham. Samme som jeg tenker hvis jeg ser en fyr jeg antar tar lett på det å finne seg ei ny ei hver gang. Ikke ektemannmateriale.

Anonymkode: 9d9a9...ac8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er normalvektig og typisk "naturlig" jente. Lite sminke, går med lusekofte og ser ut som jeg liker folkemusikk og hjemmebakst 😂 jeg er ikke spesielt pen, og får ikke spesielt mange likes på datingapper. men nesten samtlige av mennene jeg har møtt har sett på meg som "seriøst" materiale. Får aldri seksuelle henvendelser på datingapper, lite komplimenter, og veldig sjelden jeg blir sjekka på byen. Men de jeg møter via datingapp har alltid lyst til å møte meg igjen, og gir tidlig uttrykk for at de er ute etter noe seriøst. Det er sjelden jeg møter noen jeg liker, da, men de to gangene jeg har gjort det ble det fort eksklusivt og snakk om forhold.

Dette har ikke bare med utseende å gjøre tror jeg, men jeg er blid, snill, god samtalepartner, reflektert, fokusert mot den andre. Er skilt og har barn btw, og er 33 år.

Anonymkode: 8e655...85d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du mye oppmerksomhet på byen og betegner klesstilen på byen med «babe» og falske øyevipper = verdt et ligg, ikke mer.

Anonymkode: bacf0...611

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at du føler deg fin er det viktigste, du fanger oppmerksomheten for å så komme i prat. Men byen er kanskje litt som tinder at det kan bli fort litt overfladisk? Vet ikke, men du trenger ikke å dempe deg så andre damer skal like deg det blir jo litt rart. Du skal jo ha en mann og ikke ei venninne når du er ute på byen. 

Tror ikke mannfolk snakker sånn til hverandre om å be dem om å kneppe igjen skjorta og slutte å ta vare på skjegget? 

Anonymkode: 3f9f0...25a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Begge deler. En som synes jeg er verdens fineste, hotteste dame, men som også elsker meg for den jeg er. 

 

TS

Anonymkode: 07627...7cb

Da må du tone ned betydningen av klær..De fleste menn vil helst se deg naken (for å sette det på spissen) 🤭

Vær på og vær interressert og mentalt tilgjengelig så er du interressant, klærne betyr ikke så mye egentlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er typisk turklær eller jeans og oversized genser/jakke til vanlig.

På byen er det kløft, kjole, skinny jeans etc. Som oftest veldig sexy, men ikke «horete». 
 

Når jeg først skal pynte meg så tar jeg den helt ut🤗 Er gøy å dolle meg opp en sjelden gang. Aldri hatt problemer med at menn ikke ser meg som seriøs.

Har allerede avtalt girls night med venninne der vi skal gå i sparklende kjoler og jåle oss skikkelig. Det synes kjæresten min bare er gøy. Han vet jeg er hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg er i midten av 35 årene. Har langt blondt hår, liker å gå i cropped genser og baggy jeans hjemme. Er jeg på byen, blir det ofte en kort kjole og høye hæler. Ikke vulgært med både kløft, kort kjole og masse hud, men en av delene hvor jeg føler meg fin, men som sagt ikke vulgær. Men definitivt typisk "babe"/feminin/pyntet-stil. Jeg er en helt vanlig slank dame på 163cm. Det skal noe til før jeg føler meg vulgær. Sminker meg med sotede, brun øyenskygge og av og til noen falske vipper som er noenlunde naturlige.

Dette gjør at jeg føler meg fin, noe som igjen kanskje synes på utstrålingen min? 

Pleier å få mye oppmerksomhet på byen, men er som oftest ikke på sjekkern når jeg ofte er ute med venninner.

 

Tror dere at de mennene som ser meg, tenker at jeg ikke er konemateriale? 

Liker menn best damer som er mer "ordentlig kledd", også på byen?

Betyr klesstil noe for menn når man møter noen i 'festantrekk' for første gang på byen? 

Hva er viktigst for menn mtp førsteinntrykk? Menn må også gjerne svare her?

Anonymkode: 07627...7cb

Konemateriale handler mer om hvordan kjemi man har. Klærne du går med har selvsagt noe å si for førsteintrykk, men man gifter seg vell ikke pga førsteintrykk?
 

Jeg synest det du kaller vulgære damer er de peneste og havner dermed oftere i kontakt med dem. Min samboer kler seg slik, og er absolutt konemateriale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg er 172, lubben/curvy (kommer an på hvem du spør), langt blondt hår, ingen falske greier, typisk girl next door, pupper, rompe, rak i ryggen, kler meg feminint stort sett, alternativet er hjemme baggy bukse eller treningsklær, crop genser tettsittende topp. Sminker meg naturlig, alltid. 

På byen like kjoler som deg og tankegang der, men unngår høye hæler pga høyden min.

Får MASSE oppmerksomhet, ukentlig.  Veldig mange vil bli kjent. Får meldinger på sms eller messenger fra kreti og pleti som har sett meg, far i klassen, mann i idrettslaget, selger på døren etc. 

Det er når de hører meg åpne munnen jeg blir konemateriale regner jeg med. Høyt utdannet, god jobb, aktiv livsstil, omsorgsfull, belest, oppdatert på samfunnet og verdensbildet, har egne meninger, humor, sjarm, glimt i øyet, tar ikke meg selv høytidelig. Og alle de klassiske tingene som å trylle på kjøkkenet, syr, strikker, hekler, ordner i hagen, skifter basic ting med bilen, logistikkguru, er lojal og stiller opp.

Men, mannfolk liker ulike type kvinner. Noen passer mange, enkelte passer få. Sånn er det bare 😇 

Hvilken type mann vil du tiltrekke deg? En som verdsetter utseende og ytre kvaliteter eller en mann som først og fremst ser sjelen din og tiltrekkes av ditt indre?

 

Anonymkode: 18765...80f

Du må ikke gå i høye heler, å det er jo ikke bra for føttene, men vi er jevn høye, jeg 169, og går i høye heler. Blir jo høyere enn en del menn, men det er jo så fint men høye sko. 

Nå får ikke jeg mye oppmerksomhet og er en sky kvinne, men tviler på at fine heler vil ta fra deg noe, om du egentlig har lyst til å gå med det 😊

Anonymkode: 8bf8b...802

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg er i midten av 35 årene. Har langt blondt hår, liker å gå i cropped genser og baggy jeans hjemme. Er jeg på byen, blir det ofte en kort kjole og høye hæler. Ikke vulgært med både kløft, kort kjole og masse hud, men en av delene hvor jeg føler meg fin, men som sagt ikke vulgær. Men definitivt typisk "babe"/feminin/pyntet-stil. Jeg er en helt vanlig slank dame på 163cm. Det skal noe til før jeg føler meg vulgær. Sminker meg med sotede, brun øyenskygge og av og til noen falske vipper som er noenlunde naturlige.

Dette gjør at jeg føler meg fin, noe som igjen kanskje synes på utstrålingen min? 

Pleier å få mye oppmerksomhet på byen, men er som oftest ikke på sjekkern når jeg ofte er ute med venninner.

 

Tror dere at de mennene som ser meg, tenker at jeg ikke er konemateriale? 

Liker menn best damer som er mer "ordentlig kledd", også på byen?

Betyr klesstil noe for menn når man møter noen i 'festantrekk' for første gang på byen? 

Hva er viktigst for menn mtp førsteinntrykk? Menn må også gjerne svare her?

Anonymkode: 07627...7cb

Kvinne her, stilen min er rocka, typ jeans, skinnjakke, Dr.Martens. Har tatoveringer, ring i nesa. Bruker i blant kjoler på høsten, av typen strikkede og med ullstrømpebukse, samt boots. Litt biker stil på vår og høst. 

Ikke særlig feminin, men feminin "fit" når det gjelder klærne, man ser formene mine og bruker en del tilbehør som ringer og smykker, sminker meg lett (noen ganger litt edgy, men sjeldent falske vipper eller mye på huden). Skulderlangt hår (har en rund ansiktsform og jeg kler skulderkort sååå mye bedre enn langt, det er som dag og natt). 

Aldri hatt problemer med å tiltrekke meg menn, også helt vanlige menn. Eksen min var en atletisk fyr som ikke brydde seg om klær, og han elsket stilen min. Og nei, han likte ikke å bli pult i rumpa i senga, hehe (noen tror det bare er submissive menn som liker kvinner med den typen stil). 

Tror en ren, sammensatt stil er det viktigste. Da kommer du langt. Men jeg tror kort kjole og sånt sender sine signaler, spesielt med utringing og høye hæler. Det er ikke antrekket man "sjarmerer" med, men forfører (noe som er greit selvsagt). Og selvtillit har mye å si, føler du deg trygg og komfortabel i klærne og kroppen din så har du flott utstråling automatisk :) 

Anonymkode: 998a7...1ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt om jeg burde svare, da min mann og jeg har kjent hverandre siden vi var små drittunger, og dermed ikke har noe reelt førsteinntrykk av hverandre. Men da vi ble sammen, kledde jeg meg ikke i noe spesielt. Vi er rocka typer begge to, så gikk jo i band t-skjortene mine da. 

Anonymkode: 31de6...ed7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kvinne, og kan jo ikke svare på hva menn vil ha. Men veldig dyp utringning tror jeg skremmer mange, både menn og kvinner. Selv jeg synes det kan være vanskelig å holde en samtale i gang når puppene er på full utstilling, og jeg tenker det signaliserer at personen har lite tro på seg selv - du må vise puppene for du har ikke noe annet å komme med. Og lav selvtillit er ikke tiltrekkende.

Anonymkode: 14bf5...cc0

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Mitt førsteinntrykk er nei, de fleste ser deg nok ikke som konemateriale. Som dame ville jeg ikke sett slik på deg med (veldig?) kort skjørt? 
Falske vipper er ofte veldig tydelig, selv om dem som bruker det ikke tenker det selv…

Jeg er jevnlig på byen men opplever at menn tenker at jeg er seriøs. Det er ikke bare klesstilen som indikerer det, det er selvfølgelig oppførsel også.

Jeg kler meg veldig feminint, men viser lite hud. Typ knelangt blyantskjørt, kortermede bluser med v-hals ol.

Anonymkode: 9d9a9...ac8

Har vært i forhold helt til nå, og har naturligvis ikke tenkt tanken på om jeg er forholdsmaterialet. Liker korte skjørt best, har aldri tenkt at noen kan se på deg å tenke du er useriøs. Er super prippen, men liker korte skjørt så godt at de må forbli. 

Tenker det handler om mannen du kanskje skal date også. Jeg liker ikke de typiske player mennene, men heller ikke de super seriøse konservative, måler skjørt med en tomstokk men har hatt flere ons enn meg uansett 😅

Bruk det du føler for ts. 

Anonymkode: 8bf8b...802

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er kvinne, og kan jo ikke svare på hva menn vil ha. Men veldig dyp utringning tror jeg skremmer mange, både menn og kvinner. Selv jeg synes det kan være vanskelig å holde en samtale i gang når puppene er på full utstilling, og jeg tenker det signaliserer at personen har lite tro på seg selv - du må vise puppene for du har ikke noe annet å komme med. Og lav selvtillit er ikke tiltrekkende.

Anonymkode: 14bf5...cc0

Hva i alle dager. Noen av oss syns kløft er fint og det er det. Hadde blitt skeptisk på noen som tenker så kort at de tror kløft indikerer så mye. 

Lav forståelse og åpenhet for andre er ikke tiltrekkende. 

Anonymkode: 8bf8b...802

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kle deg slik du ønsker og føler deg fin i. Hvis du er veldig attraktiv kan noen menn, meg inkludert, tenke at du spiller i en divisjon høyere enn meg. Da kan det hende du bør ta kontakt med den du liker.

Ellers syns jeg kanskje falske vipper blir litt for mye og tar for mye oppmerksomhet. Men det det er kjemien/personligheten som avgjør i mitt tilfelle.

M.

Anonymkode: d4a39...a77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...