Gå til innhold

Jeg ligger med en som kunne vært faren min. Din umiddelbare tanke? Ekkelt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gregarious skrev (24 minutter siden):

En bør heller prøve å nå nivået der en gir fullstendig F.. i hva andre mener om sine egne seksuelle preferanser, det eneste som betyr noe er sin egen lykke. 

Det kan gå riktig galt. 

Anonymkode: e1512...b1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 24.4.2024 den 3.46):

Jeg er dame på 54 og synes menn over 55 er lite attraktive seksuelt. De forfaller fort fra den alderen. Akkurat som oss damer. Lar heller være å ha sex. Synes det er noe rart med en mann eller kvinne som har ett forhold til noen som er mer enn 15-20 år yngre enn seg. Ikke normalt 

Anonymkode: ec3a3...f6e

At en dame i tjueårene velger en mann som har bikket 50, forteller meg at han ikke er den gjennomsnittelige femtiåringen med ølmage og helsetrøye, tror vi snakker topp notch for alder her.

Det samme gjelder damer i 50 årene med unge elskere i tjueårene, vi snakker ikke om den gjennomsnittelige femtiårs gamle damen med grevinne heng og maxi sloggi truse, snakker om de få som fortsatt har draget og sex appell.

Anonymkode: b0630...387

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

At en dame i tjueårene velger en mann som har bikket 50, forteller meg at han ikke er den gjennomsnittelige femtiåringen med ølmage og helsetrøye, tror vi snakker topp notch for alder her.

Det samme gjelder damer i 50 årene med unge elskere i tjueårene, vi snakker ikke om den gjennomsnittelige femtiårs gamle damen med grevinne heng og maxi sloggi truse, snakker om de få som fortsatt har draget og sex appell.

Anonymkode: b0630...387

Tror du har litt snevert syn på hva som får folk til å ligge med hverandre.  Det er klart at attraktivitet har en del å si, men det er så mange andre faktorer.

Anonymkode: f518f...e36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Tror du har litt snevert syn på hva som får folk til å ligge med hverandre.  Det er klart at attraktivitet har en del å si, men det er så mange andre faktorer.

Anonymkode: f518f...e36

Skjønner at det er mange andre faktorer, men om noen i den alderen blir sjekket opp på et utested eller lignende av en mye yngre partner som også er relativt attraktiv så snakker vi om at den eldre er langt over gjennomsnittet.

Men det er klart visst det gjelder forhold som bygger seg opp over tid så er det mange andre faktorer, og kan nevne, kjemi, penger, status, forelskelse som den yngre selv ikke kan forklare, eller at den yngre har fars/morskompleks eller lignende.

Anonymkode: b0630...387

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (På 24.4.2024 den 11.10):

Hvorfor skal jeg bry meg om ditt sexliv? Og vel så relevant - hvorfor er det viktig for deg å opplyse andre om det?

Du har skrevet over 71 000 innlegg på KG, og så spør du hvorfor du skal bry deg? 

Spørsmålet blir vel snarere hvorfor du skulle stoppe å bry deg nå?

Anonymkode: 51b31...923

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første tanke - kunne ikke brydd meg mindre. Ligg med hvem du vil.. Angår virkelig ingen andre enn deg. 

Anonymkode: 50a5b...018

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...