Gå til innhold

Veileder som snakker mot seg selv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Holder på med bacheloroppgave. Har 4 veiledningstimer og har brukt 3. opplever at veileder (som også er intern sensor) sier det ene den gangen, og helt motsatt andre gang. På første veiledning måtte jeg rette på noe, og på andre veiledning var det feil å gjøre det sånn. På den 3 var det plutselig riktig igjen og måtte endre på nytt. Nå på den 4 og siste blir det vel feil på nytt? Da jeg forsøkte å ta det opp, at du sa det og det sist, fikk jeg til svar at det hadde hen ikke sagt, og at jeg misforsto.Men har opptak av veiledningene (veileder vet ikke, kun til eget bruk for å huske da jeg må bruke veiledningstimene i arbeidstiden og har ikke tid til å tenke og reflektere rett etter, de deles ikke med noen og er lagret med passord og vil slettes etter sensur og ingen navn fremkommer på opptakene.) Så kan jo ikke si hei du, jeg har deg på tape, du har sagt ulike ting! Hva gjør man da? Dette er småting som pirkes på, men sykt irriterende at det kommer 4 ulike beskjeder! Skjønner at hen kanskje er sliten da vi er mange studenter hen er veileder for.  Er litt redd for å bite meg ut også, hen sitter jo med mye makt mtp sensuren, og selv om ekstern sensor ved uenighet har siste ord så kan jo veileder/intern sensor bli farget av negativitet om jeg «opponerer». Hva ville dere gjort? 

Anonymkode: f45fa...62f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...