Gå til innhold

Går dere kun inn i et forhold hvor du er skikkelig forelsket....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Uten forelskelse= det blir mer et slags «friends with benefits» forhold.

Forelsket= Vil ha noe seriøst, være sammen så mye som mulig ser for seg framtiden sammen  etc.

Men synes man burde vente med å flytte sammen etc. til den verste forelskelsen har gitt seg litt slik at man kan se eventuelle dårlige sider osv. før man gjør noe drastisk.

Anonymkode: 817e8...8ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Irak skrev (3 timer siden):

Dette var godt skrevet synes jeg 🏆.

Jeg er enig i det du skriver her merker jeg meg. 

Du er ikke så dum du 😂😂😂😂

Jo jeg er dum😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle jeg ønske å ofre min behagelige singeltilværelse for noen jeg ikke har følelser for? Jeg trenger jo ikke en mann til noe sånn egentlig, den eneste grunnen til at jeg skulle ønske et forhold med noen må være gjensidig forelskelse og sommerfugler og alt det der. 

En stor skrekk for meg er at en mann skulle velge meg for at det er fornuftig. Jeg vil ikke være det fornuftige valget, som han ofrer forelskelse for. Jeg vil være den han er vilt forelsket i. Om ikke det er motivasjonen for et forhold, så kan jeg ikke skjønne at det skal ende bra. Fornuft gir ikke sommerfugler i magen, så sannsynligvis kommer kan bare til å drømme om alt mulig annet, som er spennende og deilig ufornuftig. 

For egen del hadde jeg irritert vettet av meg, om jeg skulle bo sammen med en mann som bare var et fornuftig valg. En som bare var grei nok og sto i veien da det passet å slå seg til ro, liksom. Aldri.  

Anonymkode: 72d6e...636

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...