Gå til innhold

Hvordan skal jeg min venninnes oppførsel?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi holder på å se etter nytt hus, leier hus for tiden.

Så fikk jeg melding av en venninne her om dagen, bare med link til et hus som ligger ute til salgs. Jeg svarte: takk, skal se på denne.

Så hørte jeg ikke mer fra henne. Så dagen etter skrev jeg noe ala: hvordan går det, har du hatt en fin påske?

Dette er nå en uke siden og har ennå ikke hørt noe. Synes det er en rar måte å kommunisere på. Jeg ser henne ikke veldig ofte, men når vi først treffes så er kontakten god og vi prater mye.

Men jeg forstår meg ikke på slike meldinger og når hun i tillegg ikke svarer på et enkelt spørsmål skjønner jeg ingenting. Frister ikke å svare på flere meldinger for å si det sånn. Vi er i 30-40 årene, med mann og barn.

Anonymkode: 2b4ea...7ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vi holder på å se etter nytt hus, leier hus for tiden.

Så fikk jeg melding av en venninne her om dagen, bare med link til et hus som ligger ute til salgs. Jeg svarte: takk, skal se på denne.

Så hørte jeg ikke mer fra henne. Så dagen etter skrev jeg noe ala: hvordan går det, har du hatt en fin påske?

Dette er nå en uke siden og har ennå ikke hørt noe. Synes det er en rar måte å kommunisere på. Jeg ser henne ikke veldig ofte, men når vi først treffes så er kontakten god og vi prater mye.

Men jeg forstår meg ikke på slike meldinger og når hun i tillegg ikke svarer på et enkelt spørsmål skjønner jeg ingenting. Frister ikke å svare på flere meldinger for å si det sånn. Vi er i 30-40 årene, med mann og barn.

Anonymkode: 2b4ea...7ca

Ville tenkt hun sliter med seg selv

Anonymkode: e2564...1f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ville tenkt hun sliter med seg selv

Anonymkode: e2564...1f8

Ja er vel det jeg begynner å lure på. Men ville bare høre med andre om jeg overtenker.

Anonymkode: 2b4ea...7ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker hun sosiale medier generelt og bruker dere å snakke om hvordan det går osv. gjennom meldinger? 

Jeg skjønner ikke helt hvorfor det er rart at hun sendte link til et hus når du er på jakt etter nytt? 

Litt merkelig å ikke svare på meldingen om hvordan det går, men hvis hun ikke er vant med å ha samtaler slik kan det være at hun ikke helt vet hva hun skulle svare for så å glemme av det. 

Anonymkode: 44a1d...1a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kan jo bare ha glemt å svare. Ikke tolk alt i verste mening. 

Anonymkode: 3c309...efc

  • Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Bruker hun sosiale medier generelt og bruker dere å snakke om hvordan det går osv. gjennom meldinger? 

Jeg skjønner ikke helt hvorfor det er rart at hun sendte link til et hus når du er på jakt etter nytt? 

Litt merkelig å ikke svare på meldingen om hvordan det går, men hvis hun ikke er vant med å ha samtaler slik kan det være at hun ikke helt vet hva hun skulle svare for så å glemme av det. 

Anonymkode: 44a1d...1a3

Nei vi bruker vel mer sosiale medier for å avtale ting, hun skriver generelt lite utenom det. Men når vi møtes så snakker hun ganske mye. Jeg er nok litt motsatt, kan skrive mye på meldinger om alt mulig. 

Anonymkode: 2b4ea...7ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg glemmer stadig å svare på meldinger, og det gjør vennene mine og. Man svarer når man rekker og har tid, ville ikke tenkt det var rart i det hele tatt.

Anonymkode: 59595...017

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg glemmer stadig å svare på meldinger, og det gjør vennene mine og. Man svarer når man rekker og har tid, ville ikke tenkt det var rart i det hele tatt.

Anonymkode: 59595...017

Ok bra. Jeg svarer alltid, så blir litt undrende når andre ikke gjør det.

Anonymkode: 2b4ea...7ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne vært din venninne. Sendt en link, men ikke orket «tomprat» per melding. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi holder på å se etter nytt hus, leier hus for tiden.

Så fikk jeg melding av en venninne her om dagen, bare med link til et hus som ligger ute til salgs. Jeg svarte: takk, skal se på denne.

Så hørte jeg ikke mer fra henne. Så dagen etter skrev jeg noe ala: hvordan går det, har du hatt en fin påske?

Dette er nå en uke siden og har ennå ikke hørt noe. Synes det er en rar måte å kommunisere på. Jeg ser henne ikke veldig ofte, men når vi først treffes så er kontakten god og vi prater mye.

Men jeg forstår meg ikke på slike meldinger og når hun i tillegg ikke svarer på et enkelt spørsmål skjønner jeg ingenting. Frister ikke å svare på flere meldinger for å si det sånn. Vi er i 30-40 årene, med mann og barn.

Anonymkode: 2b4ea...7ca

Kanskje hun hadde dårlig tid, har sett meldingen å glemt å svare,finnes flere av de 🤷

Anonymkode: d712e...cf5

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nei vi bruker vel mer sosiale medier for å avtale ting, hun skriver generelt lite utenom det. Men når vi møtes så snakker hun ganske mye. Jeg er nok litt motsatt, kan skrive mye på meldinger om alt mulig. 

Anonymkode: 2b4ea...7ca

Da er dere bare forskjellige. Hun har sikkert glemt å svare på meldingen din. Er ikke så unormalt å sende link til hus når hun vet dere er ute etter hus. 

Anonymkode: d712e...cf5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, ikke vær så barnslig at du skal hevne deg med å ikke svare henne noe meg. Dere er tross alt i 30-40-årene, ikke 12-16 år. Hun har kanskje glemt å svare på meldingen din. Sånt skjer. Du aner jo ikke hva som egentlig foregår i hennes liv akkurat nå.

Anonymkode: 35ec4...c6c

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ts, ikke vær så barnslig at du skal hevne deg med å ikke svare henne noe meg. Dere er tross alt i 30-40-årene, ikke 12-16 år. Hun har kanskje glemt å svare på meldingen din. Sånt skjer. Du aner jo ikke hva som egentlig foregår i hennes liv akkurat nå.

Anonymkode: 35ec4...c6c

Det handler vel om at jeg ikke vil plage henne med meldinger og spørsmål hvis hun ikke ønsker det. Er ikke snakk om å hevne seg.

Anonymkode: 2b4ea...7ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg glemmer stadig å svare på meldinger, og det gjør vennene mine og. Man svarer når man rekker og har tid, ville ikke tenkt det var rart i det hele tatt.

Anonymkode: 59595...017

Samme her. Hvis jeg ikke rekker å svare der og da så kan det gå i glemmeboka etterpå.. 

De som betyr noe vet at jeg er treg så de tar kontakt igjen om jeg glemmer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet skjer. Man har det hektisk og glemmer. Dessuten,  hva skal man med tomprat?

Anonymkode: 791ac...f6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ville tenkt hun sliter med seg selv

Anonymkode: e2564...1f8

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Livet skjer. Man har det hektisk og glemmer. Dessuten,  hva skal man med tomprat?

Anonymkode: 791ac...f6e

Er egentlig helt enig. Men jeg misforstod henne  sikkert og trodde at hun ville ha kontakt, at det var derfor hun sendte den linken ut av det blå. Men etter å ha lest svarene deres så er jeg ganske beroliget og tror dere har helt rett.

Anonymkode: 2b4ea...7ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Da er dere bare forskjellige. Hun har sikkert glemt å svare på meldingen din. Er ikke så unormalt å sende link til hus når hun vet dere er ute etter hus. 

Anonymkode: d712e...cf5

Vi har vært på utkikk etter hus i nesten et år og det er lite som kommer ut som er relevant for oss, det huset hun linket til har lagt ute ganske lenge også, så er selvsagt at vi allerede hadde sett på det.
 

Så det var derfor jeg trodde at hun egentlig ville ha kontakt når hun sendte den linken. Men jeg har nok helt sikkert overtenkt ja.  Er ganske lettet etter å ha lest svarene deres.

Anonymkode: 2b4ea...7ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann, barn, hus, bæsjebleie, møte på jobb, henting på balletten, vaske bad og handle middag skjedde. Hun glemte det! Don’t go bananas🤸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun svarte i går, men svarte ikke på spørsmålet. Bare spurte meg om hvordan det gikk osv.

Jeg synes det er rart. Hvorfor lar man være å svare og heller stiller spørsmål tilbake? Jeg klarer ikke tolke det på noen annen måte enn at hun ikke har lyst til fortelle noe på melding og derfor ikke svarer. Ser heller ikke noe poeng med å svare selv da.😅 Ts

Anonymkode: 2b4ea...7ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...