AnonymBruker Skrevet 23. april #1 Del Skrevet 23. april Bare av ren nysgjerrighet. Jeg har tatt med meg en hjemmestrikket genser jeg fant på et toalett. En klokke som var gjenglemt på et prøverom. Et google søk viste at det var en middels dyr klokke. En ny termos sto igjen på en krakk. Det er det jeg husker akkurat nå. Hva har du tatt med deg? Og synes du det er innafor å ta med seg slike ting hjem? Anonymkode: ce09b...337 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmVeeJee Skrevet 23. april #2 Del Skrevet 23. april Eh, nei? Jeg leverer inn ting jeg finner der det er naturlig å levere det eller så lar jeg det stå så eier kanskje finner det igjen. Merkelig oppførsel! Det er da ikke ditt selv om noen har glemt av. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #3 Del Skrevet 23. april Tar ikke ting folk har glemt, kan jo være de kommer tilbake for å hente. Leverer inn hos de ansatte som jobber på stedet jeg fant det, om det er noe av en viss verdi. Ellers lar jeg det ligge. Har selv mistet ting jeg gikk tilbake for å hente da jeg oppdaget at det var borte, og så hadde noen tatt det i mellomtiden. Sånt er ikke greit. Vet barn leker "finneren er vinneren", men voksne burde vite bedre. Anonymkode: 3087d...1e5 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #4 Del Skrevet 23. april Hasselnøtter. Anonymkode: bf12f...d26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #5 Del Skrevet 23. april Tok med meg mannen hjem Anonymkode: cbfef...ac1 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #6 Del Skrevet 23. april En hundrelapp jeg fant på fortauet her om dagen... så meg rundt, men fant ingen potensielle som hadde mistet den der og da.... ... og så tok jeg med meg kastajner fra parken - prøvde i steke, men så fant jeg ut at de som finnes i parkene er HESTEKASTANJER og disse er giftige. Var egentlig lett å finne ut på smaken - smakte ekstremt bittert og vondt 🙂 Anonymkode: 6b92c...821 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #7 Del Skrevet 23. april 7 minutter siden, AnonymBruker said: Bare av ren nysgjerrighet. Jeg har tatt med meg en hjemmestrikket genser jeg fant på et toalett. En klokke som var gjenglemt på et prøverom. Et google søk viste at det var en middels dyr klokke. En ny termos sto igjen på en krakk. Er du venninnen til hun der som stadig vekk skriver om venninne som stjal jakke på utested? Synes uansett du skal tenke deg litt om. Se for deg at det er du som har glemt noe, kanskje noe verdifullt, kanskje noe viktig for deg. Du skynder deg tilbake, og ser at tingen er borte. Det er lov å prøve å sette seg selv litt i andres sted. Hvis ikke det hjelper, tenk på om kanskje butikken kan sjekke kamera e.l. hvis en fortvilet kunde kommer tilbake og har lagt igjen noe i prøverommet. Anonymkode: 8e1ff...179 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #8 Del Skrevet 23. april Søppel. Eneste jeg har plukket med meg hjem. Ellers så sier jeg ifra hvis jeg finner noe av verdi. Anonymkode: 527f8...4e3 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 24. april #9 Del Skrevet 24. april Fine steiner, kvister og blomster. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april #10 Del Skrevet 24. april Avleggere. Anonymkode: bfb4a...b25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april #11 Del Skrevet 24. april Blomster og kvister Anonymkode: 1cafe...19c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gine Skrevet 24. april #12 Del Skrevet 24. april Kan jo hende eierne kommer tilbake for å lete etter ting de har glemt. Også er det borte. Tar kun med meg blomster i skogen hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april #13 Del Skrevet 24. april Herregud, ingen slike ting! Leverer det alltid til personalet eller ansatte, eller ringer eier om det er navn og nummer på feks. Anonymkode: c24ed...1b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april #14 Del Skrevet 24. april Jeg fant en rosa paraply da jeg var ute på byen en gang. Gav den til en kompis. Vi lo alltid når han tok den med på fest etterpå. Anonymkode: 633c8...e5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april #15 Del Skrevet 24. april Pant ☺️ Anonymkode: e71ad...a68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april #16 Del Skrevet 24. april Pant. Pene steiner, pene skjell. Ellers er det jo ikke noe du "finner", ts. Du stjeler ting folk har glemt, og som de garantert kommer tilbake for å hente. Anonymkode: fcab1...11c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april #17 Del Skrevet 24. april Jeg tar ikke slike ting nei. Både eksen min og hans eks tar det de kommer over, og stebarna har vel lært det samme vil jeg tro. Det har blitt noen diskusjoner på det der. Anonymkode: 87da2...060 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymMisbruker Skrevet 24. april #18 Del Skrevet 24. april Jeg tok med kjerringen hjem. Angrer på det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontorotta Skrevet 24. april #19 Del Skrevet 24. april Plukket opp 21 kroner her om dagen som lå på en parkeringsplass uten noen butikk eller liknende i nærheten. Har plukket opp penger tidligere også. Største beløpet var vel en 200 lapp på en annen parkeringsplass. Når jeg har funnet penger ute, på plasser hvor det ikke finnes butikk, kiosk eller liknende, tar jeg dem med meg, viss ikke det egentlig burde si seg selv at eieren er i nærheten, bor i nærheten. På en sykkelsti inn til en skole for eksempel, vil jeg gå til skolen og levere inn pengene der. Fant et bankkort her om dagen, det la jeg i postkassa til eieren. Var så sent på kvelden at jeg ville ikke ringe på. Fant ei lommebok ei gang for ikke så lenge siden, da fant jeg eieren og ringte dem opp slik at jeg kunne levere den tilbake. Husker jeg gikk sammen med bestemor og lette panteflasker i grøfta da jeg var lita. Ellers så prøver jeg finne eier til ting jeg finner ute sånn generelt. Ser på genser for eksempel om den er merket. Ringer om jeg finner eier, eller legger den lettere synlig om jeg ikke har andre alternativer. Har også brukt facebook for enkelte ting. Har ting ligget lenge uten å ha blitt hentet, etter forsøk på å finne eier, havner det som regel i søpla. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 24. april #20 Del Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (20 timer siden): Bare av ren nysgjerrighet. Jeg har tatt med meg en hjemmestrikket genser jeg fant på et toalett. En klokke som var gjenglemt på et prøverom. Et google søk viste at det var en middels dyr klokke. En ny termos sto igjen på en krakk. Det er det jeg husker akkurat nå. Hva har du tatt med deg? Og synes du det er innafor å ta med seg slike ting hjem? Anonymkode: ce09b...337 Dette er ikke "å ta med seg" - dette er å stjele. Slike ting leverer man i butikken/på senteret eller hvor man nå enn er (termosen hadde jeg latt stå). Det eneste jeg tar med meg hjem, er fine steiner eller andre kule ting (som ingen eier). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå