Gå til innhold

Kvalme en uke etter mens... vits i å ta en test?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tok ut spiral litt over 6 uker siden og fikk mensen for 1.5 uke siden. Siste dagene har jeg vært kvalm og veldog sliten... har ikke testet, men kan man være gravid selv om jeg hadde blødninger?

Anonymkode: bcb31...a06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ikke enklere å bare ta en test istedenfor å gruble? Er enten eller liksom :)  detdet har jo skjedd at folk blir gravid selv med spiral.. Og er 6 uker siden du tok den ut og mulig eggløsning 3.5 uke siden før første mens.. så muligheten er der.. 

Anonymkode: b29af...555

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan alltids være gravid, men det kan være tusen andre grunner til kvalme og slitenhet også. Det er jo bare å ta en test?

Anonymkode: a3f10...263

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor på et lite sted så da må jeg bestille test eller dra et stykke for å kjøpe, men da er det vel kanskje håp!😁

Anonymkode: bcb31...a06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Bor på et lite sted så da må jeg bestille test eller dra et stykke for å kjøpe, men da er det vel kanskje håp!😁

Anonymkode: bcb31...a06

Har dere ikke vanlig matbutikk? De fleste Kiwi/rema har tester

Anonymkode: bd647...de0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp nå i butikk, og så bestiller du på nett fra billigtester.no eller lignende steder (er en stund siden jeg kjøpte sist). Du kommer garantert til å bruke dem etterhvert og da slipper du innom butikken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om det er gravid så vil du få positive test..men det er nok sjanse at kroppen din blir litt i ulage nå pga hormoner et.æc går ut av kroppen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...