Gå til innhold

Mannen er utro - ville du likt å få beskjed?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Jeg var den bedratte part og er så takknemlig for hun som valgte å fortelle meg om min samboers utroskap. De som visste, men holdt kjeft er ikke en del av livet mitt nå. 

Anonymkode: 5d2a0...7b0

Samme her!

Et par stk har tatt kontakt i ettertid for å fortelle hvor fælt DE hadde det når det foregikk 🤯.

Sa ifra om at de burde ha visst bedre, at jeg håper de har valgt å løse ting annerledes i etterkant og at vennskaps-toget her har gått.

Jeg trenger folk jeg kan stole på i livet mitt. Ikke folk som er villige til å sitte å se på at ting går til helvete. Da skaffer jeg meg heller fiender.

Anonymkode: fdd05...4f2

  • Liker 6
  • Hjerte 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Tror mange her inne ville vært overrasket over hvor mange par dere ute (med barn) som har avtale om at det er lov å knulle andre.

Åpne forhold blir mer vanlig. 

Anonymkode: 7ef05...364

Men da er det null problem at det blir tatt opp. 

Jeg er selv i åpne relasjoner og nyter godt av det.

Men å tro at de fleste lever slik, og tie av den grunn blir jo helt feil.

Anonymkode: fdd05...4f2

  • Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vet med sikkerhet at det er et monogamt forhold, og at de ikke har en avtale å knulle rundt, så ville jeg sagt det. Jeg ville ønsket å vite det, så jeg kunne dumpet dama 

Anonymkode: e1802...57f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold deg unna andre sitt forhold! Jeg hadde hatet den som kom og sa noe slik til meg . Da hadde jeg tenkt at ; " dette kan du ikke vite helt sikkert om du ikke var med de på soverommet" og " det jeg ikke vet har jeg ikke vondt av" 

Den som fortalte noe slik til meg ville bli min fiende og ikke bli tilgitt. Utroskap kan jeg tilgi. 

Anonymkode: 81f74...10e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sitter med et etisk dilemma her. En mann i nær omgangskrets (med samboer og barn) har over lengre tid vært utro med dame (som også har ektefelle og barn). Samboeren til mannen er ikke klar over dette og jeg lurer på om jeg skal si det til henne eller la det være? Hadde selv satt pris på å vite, men mulig andre har ulik vinkling på dette. 
 

hadde det vært et engangstilfelle ville jeg latt det gå, men her er det flere som over lengre tid blir ført bak lyset.. 

Anonymkode: e2745...f56

Ville selvsagt både visst og sagt det!! 

 

Anonymkode: 0d114...d28

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg var den bedratte part og er så takknemlig for hun som valgte å fortelle meg om min samboers utroskap. De som visste, men holdt kjeft er ikke en del av livet mitt nå. 

Anonymkode: 5d2a0...7b0

Dette! Jeg hadde hatt store problemer med å tilgi folk som visste noe slikt, men ikke sa fra. Jeg hadde regnet det som svik også. Slike venner hadde ikke vært venner lenger etter noe slikt. 

Ja jeg ville vite. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JA! Kan ende opp med HIV

Anonymkode: 46e4b...c48

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville vite. Investerer enormt mye energi i familien A/S - og hvis han hadde brukt sin energi på en annen kvinne, ville jeg likt å slippe å kaste bort tiden min på han. 

Anonymkode: edf93...baf

  • Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville definitivt verdsatt å få vite det.

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville absolutt ønsket å vite. Vil ikke kaste bort livet mitt, om jeg skulle ha en mann som ikke er så investert som jeg. Ville selvsagt også sagt det dersom jeg hadde fått vite om noen i omgangskrets/venner som opplevde utroskap.

  • Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dont wanna know if you play me.. keep it on the low..

ja helt seriøst 

Anonymkode: 1eada...b0a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv opplevd slikt svik, men her var han heldigvis så voksen at han fortalte det selv, før jeg fikk vite det av andre. Det hadde ikke pågått lenge, så tviler på at noen visste på det tidspunktet, i hvert fall fikk våre venner og familie sjokk når det kom frem, så de visste ikke hva som hadde skjedd.

Hun som skriver så bastant at hun kunne tilgitt utroskap, og ville ikke vite av noen, hun vet ikke hva hun snakker om. Sånt svik etterlater en voldsom usikkerhet. Du går konstant med en gnagende uro, vil han gjøre det igjen, hvordan skal vi løse dette (barn osv.). Vi var et godt etablert par med eiendom, biler, felles venner osv. Alt ble snudd på hodet. Og den følelsen av å ha blitt sveket av din aller nærmeste, den ene personen du skal ha "i ryggen" gjennom tykt og tynt, den følelsen er ubeskrivelig.

Anonymkode: 563ab...acb

  • Liker 6
  • Hjerte 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Si ifra!

Jeg hadde villet vite det. Før eller siden vil det bli kjent, og det er helt forferdelig med alle som har visst uten å si noe. Virkelig helt forferdelig. Om du bryr deg det minste om henne, så sier du fra om utroskapen.

Anonymkode: 6f567...33b

  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier i fra. Har gjort det 2 ganger før

Anonymkode: e2f19...46d

  • Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

I dont wanna know if you play me.. keep it on the low..

ja helt seriøst 

Anonymkode: 1eada...b0a

Men når katta er ute av sekken og alle rundt vet fordi partner ikke engang gidder å skjule det, hvordan ville det føles å få vite det om mange år? Eller i en tilfeldig setning, for hemmeligheter kommer som regel alltid til overflaten..

Anonymkode: fdd05...4f2

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja jeg vil vite. Man vil jo selvfølgelig ha free pass!

Anonymkode: f7888...f92

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlighet varer lengst 

Anonymkode: 017a0...f75

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville vært evig takknemlig om du sa fra.

Anonymkode: 24e72...4ac

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...