AnonymBruker Skrevet 22. april #1 Del Skrevet 22. april Jeg er så lei, jeg er gift med en muslimsk mann som ville at sønnen vår tok over farens navn. Og hans navn er et anerkjent navn i usa som en kjendis som er homofil har.. Jeg digger nå denne kjendisen, men hver gang jeg nevner det , blir min mann veldig veldig sint. Og får beskjed om å aldri si noe om homofile kjendiser, det er skam. Jeg blir helt oppgitt, som norsk og en som støtter pride gift med en muslimsk mann med slike verdier? Han sa i begynnelsen at han ikke har noe imot homofile osv. Blir sååå oppgitt Anonymkode: eca8d...c34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april #2 Del Skrevet 22. april Vet ikke helt hva du vil med dette. Antar nesten det er trolling. Du støtter jo ikke homofiles rettigheter når en homofob mann ikke er en dealbreaker for deg. Personlig kunne jeg aldri vært sammen med noen med motstridende verdier. Anonymkode: 3bf5c...763 9 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 22. april #3 Del Skrevet 22. april Ja, vel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april #4 Del Skrevet 22. april Det er du som har valgt denne mannen. Anonymkode: a6794...193 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april #5 Del Skrevet 22. april Fatter ikke at folk gidder å gifte seg når det er så ekstreme kulturforskjeller, det er dømt å feiles. Å være homofob er ikke akkurat bare en liten bagatell.. Anonymkode: 0af31...868 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april #6 Del Skrevet 22. april Du gjør følgende: 1. Sett opp et skjult kamera på kjøkkenet (eller et annet sted) 2. Be mannen din bort til kjøkkenet (eller det andre stedet hvor kamera er satt opp) 3. Spør mannen din om han er skaphomofil og at måten han snakker på egentlig bare er selvhat fordi han ikke kan være seg selv? Si at du støtter og er glad i han uansett hva. Du har to sannsynlige utfall: 1. Han blir voldelig, og du har videobevis. 2. Han kommer ut som homofil. Avvik kan forekomme. Anonymkode: 56112...ebc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april #7 Del Skrevet 22. april 6 minutter siden, AnonymBruker said: Det er du som har valgt denne mannen. Anonymkode: a6794...193 Som jeg skrev i innlegget så sa han i begynnelsen av forholdet at han har ikke noe imot homofiler. Anonymkode: eca8d...c34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april #8 Del Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Som jeg skrev i innlegget så sa han i begynnelsen av forholdet at han har ikke noe imot homofiler. Anonymkode: eca8d...c34 Det er ikke helt uvanlig at folk sine EGENTLIGE verdier dukker opp når de får barn. Anonymkode: ab708...1f0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april #9 Del Skrevet 22. april 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det er ikke helt uvanlig at folk sine EGENTLIGE verdier dukker opp når de får barn. Anonymkode: ab708...1f0 Mulig han er homo selv da Anonymkode: eca8d...c34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april #10 Del Skrevet 22. april Regner med at hans verdier har skinnet igjennom for lenge siden, men du har uansett valgt å bli. Så jeg skjønner virkelig ikke hva du er oppgitt over. Han er som han er, med sine verdier, holdninger og egenskaper. Anonymkode: c26bb...f99 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april #11 Del Skrevet 22. april 2 minutter siden, AnonymBruker said: Regner med at hans verdier har skinnet igjennom for lenge siden, men du har uansett valgt å bli. Så jeg skjønner virkelig ikke hva du er oppgitt over. Han er som han er, med sine verdier, holdninger og egenskaper. Anonymkode: c26bb...f99 Ok,med andre ord så har jeg meg selv å skylde? Takk..! Kvinne til kvinne i 2024 Anonymkode: eca8d...c34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april #12 Del Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Ok,med andre ord så har jeg meg selv å skylde? Takk..! Kvinne til kvinne i 2024 Anonymkode: eca8d...c34 Ja, hvem andre mener du? Anonymkode: 9fe7e...caa 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 24. april #13 Del Skrevet 24. april Ryddet for nedsettende og diskriminerende innlegg. Christina82, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå