Gå til innhold

naken uten å knulle?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Topper og daler skrev (3 minutter siden):

Tøft! 

?

Anonymkode: fb250...51b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

?

Anonymkode: fb250...51b

!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja, mange mange ganger. Jeg var en notorisk luremus i mine yngre dager, kunne bli med folk hjem fra byen og rote med de i timevis, men de fikk seg aldri noe, Egentlig litt rart at jeg ikke ble overfalt på noe tidspunkt 😅

Anonymkode: 2162d...2bb

Du var ingen luremus.. for å vente med sex er vanligere enn du tror,.. Det er faktisk et lurt triks, for å unngå luringer som som bare utnytter deg😉du var bare rett og slett smart😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har du vært naken/rotet med noen mer enn tre ganger uten at dere knullet? fortell!

Anonymkode: 85dde...2a2

Hva slags spørsmål er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, Bamseklemmer said:

Du var ingen luremus.. for å vente med sex er vanligere enn du tror,.. Det er faktisk et lurt triks, for å unngå luringer som som bare utnytter deg😉du var bare rett og slett smart😅

Om det var tilfellet ja. Her høres det mer ut som noen som bare ønsket å utøve makt og føle seg bedre. 

Anonymkode: e20ea...a38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Om det var tilfellet ja. Her høres det mer ut som noen som bare ønsket å utøve makt og føle seg bedre. 

Anonymkode: e20ea...a38

Nei absolutt ikke. Jeg var jo tenåring og gjorde mye rart uten å tenke noe særlig lengre frem enn de neste fem minuttene. Det var vel spennende å rote med de da, men til syvende og sist så hadde jeg jo ikke lyst til å ligge rundt.

Anonymkode: 2162d...2bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Om det var tilfellet ja. Her høres det mer ut som noen som bare ønsket å utøve makt og føle seg bedre. 

Anonymkode: e20ea...a38

Du fikk rett, hun var ei luremus😉

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Nei absolutt ikke. Jeg var jo tenåring og gjorde mye rart uten å tenke noe særlig lengre frem enn de neste fem minuttene. Det var vel spennende å rote med de da, men til syvende og sist så hadde jeg jo ikke lyst til å ligge rundt.

Anonymkode: 2162d...2bb

Jo.. da var du ei god luremus😉 men det betyr jo ikke at du var slem som bare flørtet.. men du ble sikkert husket som slem, av de irriterte gutta du lurte💔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (3 minutter siden):

Du fikk rett, hun var ei luremus😉

Jo.. da var du ei god luremus😉 men det betyr jo ikke at du var slem som bare flørtet.. men du ble sikkert husket som slem, av de irriterte gutta du lurte💔

Ja det er jeg helt sikker på 😅

Anonymkode: 2162d...2bb

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Har du vært naken/rotet med noen mer enn tre ganger uten at dere knullet? fortell!

Anonymkode: 85dde...2a2

Sikkert noen hundre ganger. Med min samboer igjennom siste 20 årene.

Anonymkode: 134b4...314

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Ja det er jeg helt sikker på 😅

Anonymkode: 2162d...2bb

Lurer faktisk på om jeg skal gjøre det samme som deg, det høres jo spennede ut😂
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Ja, mange mange ganger. Jeg var en notorisk luremus i mine yngre dager, kunne bli med folk hjem fra byen og rote med de i timevis, men de fikk seg aldri noe, Egentlig litt rart at jeg ikke ble overfalt på noe tidspunkt 😅

Anonymkode: 2162d...2bb

Jeg gjorde også dette. Men sleit med vaginisme, og var livredd for penis i vagina 

Anonymkode: d5bc9...5a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (13 minutter siden):

Lurer faktisk på om jeg skal gjøre det samme som deg, det høres jo spennede ut😂
 

Nå i godt voksen alder synes jeg mest bare det høres frustrerende ut 🙈 Hvis jeg hadde rota med noen hele kvelden og var så klar for å gå hele veien hadde jeg nok blitt skikkelig skuffa hvis han ikke ville 😅

Anonymkode: 2162d...2bb

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nå i godt voksen alder synes jeg mest bare det høres frustrerende ut 🙈 Hvis jeg hadde rota med noen hele kvelden og var så klar for å gå hele veien hadde jeg nok blitt skikkelig skuffa hvis han ikke ville 😅

Anonymkode: 2162d...2bb

Haha.. ja det var det jeg ville ha frem til🤭.. Denne taktikken fungerer ikke for menn.. men jeg er nok ei terglus av tålmodighet i sexen.. da er det jo gøy å se at noen blir så kåte at de nesten klikker😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg gjorde også dette. Men sleit med vaginisme, og var livredd for penis i vagina 

Anonymkode: d5bc9...5a9

Da hadde du all grunn til å gjøre det, for da måtte  du jo å føle deg sikker på mennene👍👏

Jeg er ikke i tvil at kvinner er avventende med sex pga usikkerheten.. men som desverre blir stemplet som luremus uten grunn🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvorfor ikke? Min svoger, en kollega, min bror... vel, hvorfor et problem?

Anonymkode: 34077...92d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt. Min familie. Noen (få) kolleger. Nakenhet er ikke sex, 

Anonymkode: 34077...92d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg begynte å tenke mer på dette nå. Hva er problemet? I sommer var min bestemor og noen av hennes venninner på hytta vår, og de badet nakne. Stilig!

Anonymkode: 34077...92d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, bortsett fra med langtidspartnere så har jeg aldri opplevd det. En natt kan være fint når man dater men etter det så vil jeg ha det gøy :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, sex er ikke det mest nærliggende når bestemor og hennes venninner bader nakne. Stilig er de, men seksuelle, nei

Anonymkode: 34077...92d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Vel, sex er ikke det mest nærliggende når bestemor og hennes venninner bader nakne. Stilig er de, men seksuelle, nei

Anonymkode: 34077...92d

Spesielt å trekke inn bestemora di på et underforum om seksualitet...

Anonymkode: 2162d...2bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...