AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #1 Del Skrevet 22. april 2024 Har noen av dere opplevd komplikasjoner etter innsett? Hva var i så tilfelle disse komplikasjonene og hvor lenge etter innsett skjedde det? Anonymkode: babfd...110 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #2 Del Skrevet 22. april 2024 Ble overstimulert, merket fra dagen jeg hadde innsett, da jeg samme dag satte litt mer Ovitrelle + ble gravid. Anonymkode: ecbe5...2c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #3 Del Skrevet 22. april 2024 Hadde en blødning like etter første innsett - de satt inn en sånn stor tampongting - måtte bli værende i 2t før jeg kunne reise hjem. Opplevd EXu etter innsett - de mistenker at de plasserte embryoet feil sted - men 100% umulig å vite om det var naturlig uflaks eller en feilplassering. Overstimulering - merket 2/3 dager etter innsett - er gravid. Var innlagt på sykehus 16 dager. Anonymkode: 5f3d4...653 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #4 Del Skrevet 22. april 2024 På mitt første innsett så blødde jeg mye. Stolen så ut som en slakterbenk, blod overalt. Og da hadde jeg også fått en del blod i buken. Så jeg hadde veldig vondt de første dagene, klarte knapt å gå over gulvet. De tre andre innsettingene var ikke sånn. Var øm på alle ferskforsøkene, men langt fra så ille som første gang. Anonymkode: 016e7...5df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #5 Del Skrevet 22. april 2024 Takk for svar alle sammen! Hadde dere fortsatt plager 5-6 uker etterpå, eller levde dere som normalt da? Anonymkode: babfd...110 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #6 Del Skrevet 22. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk for svar alle sammen! Hadde dere fortsatt plager 5-6 uker etterpå, eller levde dere som normalt da? Anonymkode: babfd...110 Hadde plager i 6 uker etter overstimulering. Måtte inn å tappe væske, ble bedre etter det. Anonymkode: ecbe5...2c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #7 Del Skrevet 22. april 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hadde plager i 6 uker etter overstimulering. Måtte inn å tappe væske, ble bedre etter det. Anonymkode: ecbe5...2c2 Ok, takk for svar. Jeg skal ha egguttak snart, mitt første. Håper innsett går bra. Anonymkode: babfd...110 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #8 Del Skrevet 23. april 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ok, takk for svar. Jeg skal ha egguttak snart, mitt første. Håper innsett går bra. Anonymkode: babfd...110 Innsett går som regel bra, er oftere mer komplikasjoner etter et uttak. Innsett ville jeg ikke bekymret meg for egentlig. Lykke til! Anonymkode: ecbe5...2c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #9 Del Skrevet 23. april 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Innsett går som regel bra, er oftere mer komplikasjoner etter et uttak. Innsett ville jeg ikke bekymret meg for egentlig. Lykke til! Anonymkode: ecbe5...2c2 Takk! Anonymkode: babfd...110 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2024 #10 Del Skrevet 24. april 2024 On 4/22/2024 at 7:30 PM, AnonymBruker said: På mitt første innsett så blødde jeg mye. Stolen så ut som en slakterbenk, blod overalt. Og da hadde jeg også fått en del blod i buken. Så jeg hadde veldig vondt de første dagene, klarte knapt å gå over gulvet. De tre andre innsettingene var ikke sånn. Var øm på alle ferskforsøkene, men langt fra så ille som første gang. Anonymkode: 016e7...5df Heia. Fikk du mye blod etter uttak? Gikk det bedre andre gangene? Fikk mye blod etter første egguttak her, gruer meg til neste gang. Anonymkode: 594fc...a8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå