Gå til innhold

Komplikasjoner etter innsett


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har noen av dere opplevd komplikasjoner etter innsett? Hva var i så tilfelle disse komplikasjonene og hvor lenge etter innsett skjedde det?

Anonymkode: babfd...110

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble overstimulert, merket fra dagen jeg hadde innsett, da jeg samme dag satte litt mer Ovitrelle + ble gravid. 

Anonymkode: ecbe5...2c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en blødning like etter første innsett - de satt inn en sånn stor tampongting - måtte bli værende i 2t før jeg kunne reise hjem. 

Opplevd EXu etter innsett - de mistenker at de plasserte embryoet feil sted - men 100% umulig å vite om det var naturlig uflaks eller en feilplassering. 

Overstimulering - merket 2/3 dager etter innsett - er gravid. Var innlagt på sykehus 16 dager. 

Anonymkode: 5f3d4...653

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På mitt første innsett så blødde jeg mye. Stolen så ut som en slakterbenk, blod overalt. Og da hadde jeg også fått en del blod i buken. Så jeg hadde veldig vondt de første dagene, klarte knapt å gå over gulvet.

De tre andre innsettingene var ikke sånn. Var øm på alle ferskforsøkene, men langt fra så ille som første gang.

Anonymkode: 016e7...5df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle sammen!

Hadde dere fortsatt plager 5-6 uker etterpå, eller levde dere som normalt da?

Anonymkode: babfd...110

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Takk for svar alle sammen!

Hadde dere fortsatt plager 5-6 uker etterpå, eller levde dere som normalt da?

Anonymkode: babfd...110

Hadde plager i 6 uker etter overstimulering. Måtte inn å tappe væske, ble bedre etter det.

Anonymkode: ecbe5...2c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hadde plager i 6 uker etter overstimulering. Måtte inn å tappe væske, ble bedre etter det.

Anonymkode: ecbe5...2c2

Ok, takk for svar.

Jeg skal ha egguttak snart, mitt første. Håper innsett går bra.

Anonymkode: babfd...110

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ok, takk for svar.

Jeg skal ha egguttak snart, mitt første. Håper innsett går bra.

Anonymkode: babfd...110

Innsett går som regel bra, er oftere mer komplikasjoner etter et uttak. Innsett ville jeg ikke bekymret meg for egentlig. Lykke til!

Anonymkode: ecbe5...2c2

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Innsett går som regel bra, er oftere mer komplikasjoner etter et uttak. Innsett ville jeg ikke bekymret meg for egentlig. Lykke til!

Anonymkode: ecbe5...2c2

Takk!

 

Anonymkode: babfd...110

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/22/2024 at 7:30 PM, AnonymBruker said:

På mitt første innsett så blødde jeg mye. Stolen så ut som en slakterbenk, blod overalt. Og da hadde jeg også fått en del blod i buken. Så jeg hadde veldig vondt de første dagene, klarte knapt å gå over gulvet.

De tre andre innsettingene var ikke sånn. Var øm på alle ferskforsøkene, men langt fra så ille som første gang.

Anonymkode: 016e7...5df

Heia. Fikk du mye blod etter uttak? Gikk det bedre andre gangene? Fikk mye blod etter første egguttak her, gruer meg til neste gang. 

Anonymkode: 594fc...a8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...