Gå til innhold

Kompromiss med sex for et barn


Fleck

Anbefalte innlegg

Hei

jeg og kjæresten har vært sammen i over 8 år og har et barn på 4 år. Jeg er veldig klar for, og har veldig lyst på barn nr. 2.

Mannen har høy sexdrift og ønsker gjerne å ha sex hver dag. Jeg syns det er masete og slitsomt at han skal mase om det hver dag, og hadde det vært opp til meg hadde det vært max 1 gang i uken. Han skjønner ikke hvorfor jeg ikke bare kan presse meg til å ha sex ofte. Dette gjør meg mer irritert og får meg til å mislike sex enda mer.
 

Han mener vi kan ha et kompromiss med å få et barn til mot at vi har sex 4 ganger i uken. Jeg vet at det ikke kommer til å gå i realiteten, og jeg orker ikke mas om masse sex mens jeg er gravid og dårlig (var sykemeldt nesten hele første gravidiet grunnet kvalme og svangerskapsmigrene). Orker heller ikke mas om sex den dagen man blir «klarmeldt» etter fødsel, om jeg ikke skulle føle meg klar. 
skal også sies at jeg tar meg av det aller meste med barn og hjem, han er mye borte, og at det ikke blir noe mindre på meg med eventuelt 2 barn.

Er det vanlig med så mye sex? Han får meg til å føle meg unormal og kjip, mens jeg selv egentlig tror det er han som krever mye. .

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her går det i perioder. Rekorden er 11 dager på rad og 2 mnd tørke. 

Etter to mnd tørke så går det ut over mentaliteten min. Da føler jeg meg som avskum på jord og så ser hun det og skjerper seg. 

Hun havner i noen perioder helt utenfor. 

Anonymkode: 40e40...b20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting å tenke på er at han er villig til barn nummer to dersom krav innfris. Det peker ikke på en person som egentlig vil ha barn nummer to. Tenkt litt på det? 

Anonymkode: 40e40...b20

  • Liker 21
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han ikke vil ha barn, så bør dere ikke få barn. Å gå med på et barn til for husfreden eller forhold er teit nok, å gå med på et barn til i bytte mot mer sex høres kolossalt idiotisk ut.

Anonymkode: 14b11...b00

  • Liker 18
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde gått TS. Skal du leve med å pushe dine grenser resten av livet pga en mann som misbruker deg? 

Nei takk. Jeg har såpass ryggrad at det hadde jeg ikke funnet meg i. 

Anonymkode: 77b6b...6ca

  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fleck skrev (7 minutter siden):

Han mener vi kan ha et kompromiss med å få et barn til mot at vi har sex 4 ganger i uken.

🚩 🚩 🚩 🚩 🚩

Anonymkode: e4690...c62

  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Les hva du skriver...gjerne flere ganger.

Du har sex når du ikke vil.

Dere har forskjellig sexlyst.

Barn som kompromiss for sex.

 

Hvor dum er du egentlig? Dere passer jo ikke sammen i heletatt! Bli single.

Anonymkode: d9c1d...abc

  • Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jeg aldri orket, hadde heller gått enn å få et barn til.

Hvordan glede har han av sex når han vet du ikke har lyst?😳

Anonymkode: 15160...397

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Jeg hadde gått TS. Skal du leve med å pushe dine grenser resten av livet pga en mann som misbruker deg? 

Nei takk. Jeg har såpass ryggrad at det hadde jeg ikke funnet meg i. 

Anonymkode: 77b6b...6ca

Det var da litt vel voldsomt. Det er ikke misbruk og overhodet ikke grunn til å gå ifra noen fordi man ikke finner enighet på alt. Det må være rom for diskusjoner uten å brenne alle broer, ellers blir alle singel. 

Urealistisk krav kan man heller kalle det. Ikke inngå en avtale man ikke kan eller ønsker å overholde. 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

En ting å tenke på er at han er villig til barn nummer to dersom krav innfris. Det peker ikke på en person som egentlig vil ha barn nummer to. Tenkt litt på det? 

Anonymkode: 40e40...b20

Har absolutt tenkt på det. Men han sier selv at han er villig til det fordi han ikke vil at vi skal gå fra hverandre. Og at han også ser positive sider med det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha kroppen din som et betalingsmiddel for  et barn til? 

Joda,  det er er en måte å skaffe nødvendig kapital på dét. 

Vil du ha en unge til med en sånn mann, og skal den nye ungen få en så uvillig far? 

Anonymkode: 12bc8...8fc

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff for en ubehagelig situasjon, har du virkelig en mann som står klar å spøler når de 6 ukene etter fødsel har gått? Det høres helt koko ut spørr du meg.. og i det hele tatt at du skal måtte inngå en slags avtale der han "eier" rettigheter til kroppen din fordi du har fått barn med han høres også utrolig drøyt ut. Du burde ta en alvorsprat med ha og fortelle at det er helt uholdbart at han i det hele tatt forslår det, han må jo respektere at dere har forskjellige behov. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den avtalen er det jo ingen vits i å tenke på engang. Ser han er mye borte pga jobb, men kan dere jobbe med at han tar over mer når han først er hjemme. For det er jo der problemet ofte ligger, menn får energi og overskudd av å ha sex men en dame må ha overskudd for å orke tanken på å ha sex. Så om dere fortsetter som nå og du skal ta deg av hus og hjem samt 2 barn, da blir det null overskudd og null sex = utroskap/skilsmisse 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Fleck said:

Har absolutt tenkt på det. Men han sier selv at han er villig til det fordi han ikke vil at vi skal gå fra hverandre. Og at han også ser positive sider med det

Men du skal ikke få barn med en mann som er "villig til det", du skal få barn med en mann som VIL ha barn.

Jeg bare fatter ikke dette med at kvinner hele tiden velger å gjøre sånne menn til fedre. 🙄

Anonymkode: 14b11...b00

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Fleck said:

Har absolutt tenkt på det. Men han sier selv at han er villig til det fordi han ikke vil at vi skal gå fra hverandre. Og at han også ser positive sider med det

Da er det ikke nødvendigvis et rødt flagg. Men det er uansett urealistisk å inngå avtale med så og så mye sex. Det tror jeg han skjønner også om han tenker seg om. 

Vi menn har også perioder der vi ikke ønsker sex. Og å tvinge seg til det er ikke fristende. 

Det finnes som regel årsaker til at lysten er der eller ikke. Det er noe dere må grave i selv og finne ut av. 

Et forhold helt uten sex mangler en av hovedgrunnene til å være i forhold, spesielt når man er ung og har driven. For min del hadde det vært en dealbreaker om det plutselig tok slutt.

Det er et felles ansvar å dyrke forholdet slik at begge har lyst. Her hjelper det å støvsuge eller pusse opp. 

 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et barn skal være noe begge vil ha.

Hvis dere først skal ha mye sex nå, så er det vel logisk å ha det ikke x avtall dager i uka, men alle dagene i den mer fruktbare delen av din syklus. 

Anonymkode: a3e43...c71

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Det hadde jeg aldri orket, hadde heller gått enn å få et barn til.

Hvordan glede har han av sex når han vet du ikke har lyst?😳

Anonymkode: 15160...397

Helt på trynet...men mange lever i dysfunksjonelle forhold.

Sex er noe man har pga lyst :) 

Anonymkode: d9c1d...abc

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Et barn skal være noe begge vil ha.

Hvis dere først skal ha mye sex nå, så er det vel logisk å ha det ikke x avtall dager i uka, men alle dagene i den mer fruktbare delen av din syklus. 

Anonymkode: a3e43...c71

Ja, og det er jo greit mens man prøver å bli gravide, men dette er jo snakk om «alltid»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge står kravet om seksuell betaling for donor-tjenesten etter at ungen er født

Du ser at det blir et brudd, eller er du helt blindet av tanken på en liten baby til? 

Anonymkode: 12bc8...8fc

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ha sex når du vil. 
Han får slippe flere barn. 
 

Dere er litt inkompatible. Han har daglig seksuell apetitt, du ukentlig. Han vil ha ett barn slik som i dag, du vil ha to. Det der går ikke. 

Anonymkode: f1c36...105

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...