Gå til innhold

Hvor vanlig er det å følge mann/kone/samboer på snapkart?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Tydeligvis er det noen som bruker det til å overvåke. Hvilken annen grunn skulle det være, hvis man selv er på jobb, slik som beskrevet i første innlegg?

Anonymkode: 56110...2b6

Har null interesse av å sjekke hvor han er. Med mindre jeg trenger å vite hvor han er - fordi jeg vil vite om han har kjørt forbi butikken eller ikke, om han kommer inn døra om 5-10 minutter og vekker meg akkurat i det jeg har lagt meg, om jeg trenger å finne han når vi er på storbytur sammen, eller om han har falt om på joggeturen, eller bare tar en ekstra runde. 

Tilsvarer omtrent å ringe, slik mange av dere sier dere gjør når dere trenger å vite. Bare at vi slipper å forstyrre den andre. 

Anonymkode: 08670...180

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 22.4.2024 den 7.10):

Veldig mange av de jeg jobber med følger sin kone/mann/samboer på snapkartet. Sjekker flere ganger for dag hvor vedkommende befinner seg. De følger forøvrig også sine voksne barn der og sjekker til stadighet hvor de befinner seg. 
Jeg har ikke verken mann eller barn på snapkartet og de ser ikke meg heller. Jeg ser ikke behovet for det heller. Innimellom når mine voksne barn er på kjøretur hjem på ferie, kan de dele ruta på google maps. Men da bare for gøy og for at jeg skal ha middag klar til de kommer.

Hvor vanlig er det å følge med på hvor folk er?

Anonymkode: 9a8c7...416

Vi har alltid på snap map for hverandre, men sjekker ikke så ofte. Kun om vi ikke får tak i hverandre på en stund

Anonymkode: 69044...8d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har null interesse av å sjekke hvor han er. Med mindre jeg trenger å vite hvor han er - fordi jeg vil vite om han har kjørt forbi butikken eller ikke, om han kommer inn døra om 5-10 minutter og vekker meg akkurat i det jeg har lagt meg, om jeg trenger å finne han når vi er på storbytur sammen, eller om han har falt om på joggeturen, eller bare tar en ekstra runde. 

Tilsvarer omtrent å ringe, slik mange av dere sier dere gjør når dere trenger å vite. Bare at vi slipper å forstyrre den andre. 

Anonymkode: 08670...180

Det kommer nok av at vi er bedre til å planlegge, og det er heller ikke så viktig om noen har «kjørt forbi butikken» og har heller ikke søvnproblemer.

Litt trist å se på det som å forstyrre den andre om man en sjelden gang sender sms eller ringer når man virkelig har behov for å vite hvor den andre er. 

Anonymkode: 56110...2b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Det kommer nok av at vi er bedre til å planlegge, og det er heller ikke så viktig om noen har «kjørt forbi butikken» og har heller ikke søvnproblemer.

Litt trist å se på det som å forstyrre den andre om man en sjelden gang sender sms eller ringer når man virkelig har behov for å vite hvor den andre er. 

Anonymkode: 56110...2b6

Hvor har jeg skrevet at vi ikke ringer hverandre når vi føler for det? 

Vi velger bare et raskere og enklere alternativ, når vi kun trenger å raskt sjekke hvor man er. 

Anonymkode: 08670...180

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen på snapkart.

Anonymkode: 9eea2...faf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har spurd de eldste om de kan ta på når de skal på fest, det er mer for å kunne se kor de er, når jeg skal hente de. 

Anonymkode: fd707...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uaktuelt

Anonymkode: ede1f...f3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri falt meg inn å følge min mann på snapkart. Min datter deler sin og det er ganske praktisk siden hun bor utenbys og jobber turnus så da har det hendt at jeg har sjekket om hun er på jobb før jeg ringer hvis det er noe som tar tid.

Anonymkode: f882e...58c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.4.2024 den 7.18):

Hvor har jeg skrevet at det sjekkes mange ganger om dagen? Jeg har beskrevet de konkrete tilfellene der jeg og min familie finner kartet veldig nyttig. 

Anonymkode: 08670...180

I HI står det flere ganger daglig - det er altså det som diskuteres, og du svarte en som svarte på HI, så du beskrev ingenting ... 

Endret av MariaIsabel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...