Gå til innhold

Tinder og krav til partner, hvorfor så vanskelig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

For min del er jeg først og fremst på leting etter noen å ligge med som følge av årevis med et svært ubalansert sjekkemarked med helt ville krav som maks 20 % av menn kan oppfylle.

Anonymkode: a8352...a12

Hvilke kvinner leter du selv etter? Sveiper du til høyre kvinner som er eldre enn deg, som er mindre pene, overvektige osv? Eller kun pene, yngre kvinner?

Anonymkode: aa7cc...e4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvilke kvinner leter du selv etter? Sveiper du til høyre kvinner som er eldre enn deg, som er mindre pene, overvektige osv? Eller kun pene, yngre kvinner?

Anonymkode: aa7cc...e4f

Nå liker jeg de fleste, men det er for sex. Sletter noen av de jeg matcher med iløpet av noen minutter, for jeg har jo ikke sett så nøye på dem når jeg sveiper. 

Var mer innstilt på fast forhold for mange år siden. Nå er det sex. 

Anonymkode: a8352...a12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nå liker jeg de fleste, men det er for sex. Sletter noen av de jeg matcher med iløpet av noen minutter, for jeg har jo ikke sett så nøye på dem når jeg sveiper. 

Var mer innstilt på fast forhold for mange år siden. Nå er det sex. 

Anonymkode: a8352...a12

Nettopp. Du FÅR matcher, men du sletter dem fordi de ikke er pene nok. Du sveiper også alle sammen til høyre, uten å se. Bruker kvinnenes tid for ingenting. Så du er en av disse mennene som klager på at "ingen damer vil ha sex med dem", samtidig som sannheten er at ingen PENE, UNGE damer vil ha sex med dem. Ikke synd på deg. Du får matcher. Du bare liker dem ikke. Sex kan du ha med deg selv.

Anonymkode: aa7cc...e4f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Nettopp. Du FÅR matcher, men du sletter dem fordi de ikke er pene nok. Du sveiper også alle sammen til høyre, uten å se. Bruker kvinnenes tid for ingenting. Så du er en av disse mennene som klager på at "ingen damer vil ha sex med dem", samtidig som sannheten er at ingen PENE, UNGE damer vil ha sex med dem. Ikke synd på deg. Du får matcher. Du bare liker dem ikke. Sex kan du ha med deg selv.

Anonymkode: aa7cc...e4f

Jeg sveiper kanskje 70-80 % til høyre, om vi trekker fra damer i andre verdensdeler, damer som ikke har bilder av seg selv, åpenbart falske profiler etc. Jeg matcher med damer som enten er middels eller under middels attraktive, og sletter de som viser seg å være under middels ved nærmere sjekk.

Jeg vet at det er mange menn som har det mye verre enn meg, som ikke får matcher, ikke kommer seg på dater og kanskje ikke har hatt sex de siste ti årene (og hvis de har det har det gjerne vært med lite attraktive damer).

Anonymkode: a8352...a12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg sveiper kanskje 70-80 % til høyre, om vi trekker fra damer i andre verdensdeler, damer som ikke har bilder av seg selv, åpenbart falske profiler etc. Jeg matcher med damer som enten er middels eller under middels attraktive, og sletter de som viser seg å være under middels ved nærmere sjekk.

Jeg vet at det er mange menn som har det mye verre enn meg, som ikke får matcher, ikke kommer seg på dater og kanskje ikke har hatt sex de siste ti årene (og hvis de har det har det gjerne vært med lite attraktive damer).

Anonymkode: a8352...a12

Kvinner må få lov å gjøre som deg. Det er synd noen ikke får match, men du har jo ikke lyst å date de du ikke er tiltrukket du heller.

Lite attraktive damer, som de er lite attraktive menn. Så da blir det jo jevnt. 

Syns du bør gjøre en bedre jobb med svipingen. Prøv å bli flinkere til å svipe bare på dem du interiserer deg for. For du skaper unødig støy hos andre. Det tar deg tid å slette uansett, så bare gjør prosessen først. Appen blir bedre sånn.

Anonymkode: e967e...092

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Det at kvinner har det så uendelig lett og kan velge og vrake blant tusenvis av menn gjør at alle blir ekstremt kresne på utseende. Det gjelder alle, ikke bare de pene damene.

Anonymkode: f9b57...270

Det der er utsagn jeg hører fra menn som ikke innser at utseendet er det siste problemet de har 😅

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Mange av dere kvinner på tinder har jo masse likes og potensielle matcher som ligger å venter i appen. Dere kan gå på date omtrent daglig om dere ønsker. Dere som da har god tilgang på dates, hvorfor er det så vanskelig å treffe en partner som matcher deg?

 

Anonymkode: 90cc5...e98

 

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Nå liker jeg de fleste, men det er for sex. Sletter noen av de jeg matcher med iløpet av noen minutter, for jeg har jo ikke sett så nøye på dem når jeg sveiper. 

Var mer innstilt på fast forhold for mange år siden. Nå er det sex. 

Anonymkode: a8352...a12

Du lurer på hvorfor det er vanskelig finne partner, mens du samtidig sier du sletter matcher etter få minutter og du bare er ute etter sex...

Jeg vil ikke treffes før vi har chattet litt og vet vi er på samme bølgelengde, og jeg vil ikke treffes om jeg får følelse av at han er ute etter sex.

At man har god tilgang på dates betyr ikke at man har tilgang på gode dates....

Anonymkode: ba63f...2bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...