AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #21 Skrevet 21. april 2024 Jeg bruker bare pinsett på uønsket hårvekst, men jeg fjerner bare noen hår fra øyenbrynene og overleppen da, samt det ene håret under haken 😆 Anonymkode: 910a9...5ee 2 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #22 Skrevet 21. april 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det er en barbermaskin for ansikt☺️ Anonymkode: 7882a...4bf Vokser det ikke ut igjen med det samme? Anonymkode: a26df...f2d
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #23 Skrevet 21. april 2024 Jeg er skikkelig plaget av dette, har hirsutisme.Har barbert, vokset, brukt hårfjerningskrem og nappet i det evige. Får kviser av alt dette. Jeg har typ svarte stive manneskjegg i hele ansiktet. Nå bruker jeg en krem på resept som reduserer hårveksten. Fungerer ca 60%. Anonymkode: 22fa8...dee 1 4 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #24 Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg bruker bare pinsett på uønsket hårvekst, men jeg fjerner bare noen hår fra øyenbrynene og overleppen da, samt det ene håret under haken 😆 Anonymkode: 910a9...5ee Ja jeg bruker også pinsett på de 2 hårene som vokser ut på haken min😅😂 men ellers så har jeg brukt øyenbrynskniv på resten av ansiktet Anonymkode: 915d9...ad1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #25 Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er skikkelig plaget av dette, har hirsutisme.Har barbert, vokset, brukt hårfjerningskrem og nappet i det evige. Får kviser av alt dette. Jeg har typ svarte stive manneskjegg i hele ansiktet. Nå bruker jeg en krem på resept som reduserer hårveksten. Fungerer ca 60%. Anonymkode: 22fa8...dee Oii finnes det noe krem også! Så bra den hjelper ihvertfall 😊 jeg har heldigvis bare noen stive hår på haken, men hadde vært greit å fått bort de hårene eller gjort slik at de ikke var så stive Anonymkode: 915d9...ad1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #26 Skrevet 21. april 2024 Jeg napper... Men blir bare mer og mer, så tror jeg skal be om laserbehandling. Ikke noe galt med hormonene, ikke pcos Anonymkode: c52e1...cec 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #27 Skrevet 21. april 2024 Drikk et glass vann fra oslofjorden hver dag i en uke., da er du kvitt alt av hår!!! Anonymkode: e1dc8...de0 3
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #28 Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg er skikkelig plaget av dette, har hirsutisme.Har barbert, vokset, brukt hårfjerningskrem og nappet i det evige. Får kviser av alt dette. Jeg har typ svarte stive manneskjegg i hele ansiktet. Nå bruker jeg en krem på resept som reduserer hårveksten. Fungerer ca 60%. Anonymkode: 22fa8...dee Jeg har mye av det samme - kinnskjegg, bart, stadig mer hår på hake, hals og kinn. Bruker kombinasjon av voks, barbering og et par timer om dagen med pinsett. Det er ikke nok timer i døgnet til å holde det i sjakk.. Har du navnet på denne kremen, og er det noe fastlege har skrevet ut? Anonymkode: aff68...f2a
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #29 Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Så bra😂🤩nei jeg har ikke så mye hår, litt dun. Da skal jeg gå til innkjøp av en slik! Bare prøvd fra normal, men er jo ikke den beste kvaliteten der, så den funket ikke. Bytter du den toppen på den noen gang, eller bruker du den samme? Anonymkode: 915d9...ad1 Jeg bruker fortsatt den samme toppen. Den du kjøpte på Normal var det en Flawless? Husker ikke hvor jeg kjøpte min, er noen år siden for jeg ble så himla lei av å vokse barten. Den kutter hårene, så roten på håret sitter jo igjen men den kutter helt inne på huden Anonymkode: fc616...01b 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #30 Skrevet 21. april 2024 Bruker veet voksstrips, men fjerner sjelden da jeg har et behov for å være så naturlig som mulig. Anonymkode: e169e...4e5 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #31 Skrevet 21. april 2024 Vokser «barten», litt under og mellom bryna og stusset nesehåra, resten blir. Anonymkode: 09e74...c9f 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #32 Skrevet 21. april 2024 Elektrolyse på svarte og stive hår og tykkere dun, og resten lar jeg være på fordi det er naturlig. Jeg er ikke en dukke. Anonymkode: f7623...467 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #33 Skrevet 22. april 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg bruker fortsatt den samme toppen. Den du kjøpte på Normal var det en Flawless? Husker ikke hvor jeg kjøpte min, er noen år siden for jeg ble så himla lei av å vokse barten. Den kutter hårene, så roten på håret sitter jo igjen men den kutter helt inne på huden Anonymkode: fc616...01b Okay!☺️ eehm.. jeg kommer ikke på hva den het, tror jeg har kastet den😅 men mener det ikke var flawless, var noe annet, den var helt hvit med grå topp tror jeg. Jeg så flere har flawless den som du viste. Både netonnet, power, clas ohlson osv. Så jeg skal få tak i en slik ihvertfall!🤩 Anonymkode: 915d9...ad1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #34 Skrevet 22. april 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg napper... Men blir bare mer og mer, så tror jeg skal be om laserbehandling. Ikke noe galt med hormonene, ikke pcos Anonymkode: c52e1...cec Ja jeg har veldig lyst å teste ut laser hos en klinikk, for den funker nok myye bedre enn de man kjøper i butikk. Min funker ihvertfall ikke. Men det koster så mye også om du skal gå til klinikk, ihvertfall hvis du vil ta flere plasser, eller store områder. Jeg ville tatt hele kroppen og ansiktet, så det koster litt😑 Anonymkode: 915d9...ad1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #35 Skrevet 22. april 2024 Øyebrynskniv her også, har lyse dun. Så holder med 2-3 ganger i uka. Bruker ikke produkter med aktive stoffer samme kveld, men olje og fukt. Har merket reaksjoner som du beskriver om jeg kombinerer med retinol, eller AHA/PHA/BHA. Anonymkode: 1d0cf...a06 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #36 Skrevet 22. april 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Elektrolyse på svarte og stive hår og tykkere dun, og resten lar jeg være på fordi det er naturlig. Jeg er ikke en dukke. Anonymkode: f7623...467 Du holder på med hårfjerning, elektrolyse, med mer. Men er likevel nedlatende mot de som velger å gjøre litt mer? Så flott å vite at du setter standarden for akkurat hva som er naturlig nok. Anonymkode: 1d0cf...a06 4 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #37 Skrevet 22. april 2024 Bruker øyebrynskniv. Voks funker ikke på meg. Tar haka og mellom nese og munn. Bare husk på at kniven skal være helt ren, og bruk litt olje der du skal barbere. Anonymkode: 82ba5...02d 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #38 Skrevet 22. april 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg er skikkelig plaget av dette, har hirsutisme.Har barbert, vokset, brukt hårfjerningskrem og nappet i det evige. Får kviser av alt dette. Jeg har typ svarte stive manneskjegg i hele ansiktet. Nå bruker jeg en krem på resept som reduserer hårveksten. Fungerer ca 60%. Anonymkode: 22fa8...dee Har du brukt elektrolyse? Har også hirsutisme og har tatt elektrolyse i 25 år snart. Anonymkode: f7623...467
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #39 Skrevet 22. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du holder på med hårfjerning, elektrolyse, med mer. Men er likevel nedlatende mot de som velger å gjøre litt mer? Så flott å vite at du setter standarden for akkurat hva som er naturlig nok. Anonymkode: 1d0cf...a06 Jeg er ikke nedlatende. Jeg fjerner de hårene som vises mest og da er dun en bagatell. Nå husker ikke jeg om trådstarter skrev at hun hadde hvite og svarte stive hår, men hvis jeg hadde kun dun så hadde jeg ikke brydd meg med det tror jeg. Jeg har hirsutisme, hvis du vet hva det er, og det er noe helt annet enn "bare" ha dun i ansiktet Anonymkode: f7623...467 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #40 Skrevet 22. april 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er ikke nedlatende. Jeg fjerner de hårene som vises mest og da er dun en bagatell. Nå husker ikke jeg om trådstarter skrev at hun hadde hvite og svarte stive hår, men hvis jeg hadde kun dun så hadde jeg ikke brydd meg med det tror jeg. Jeg har hirsutisme, hvis du vet hva det er, og det er noe helt annet enn "bare" ha dun i ansiktet Anonymkode: f7623...467 Dun synes utrolig godt i sollys, og ikke minst om man bruker sminke. Foundation legger seg ikke pent på kinnene om man har fine dun. Så om man ønsker å fjerne dette så må det da være like greit som at du ønsker å fjerne dine hår. Og jo, du er nedlatende når du bruker ord som "dukke". Og du får null sympati for å trekke sykdomskortet, bare fordi du har det "verre enn alle andre". Anonymkode: 1d0cf...a06 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå