Gå til innhold

Jeg vil ikke gi slipp på henne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi datet i noen måneder under svært uheldige omstendigheter, blant annet ble jeg midlertidig bostedsløs pga. brann hos utleier. Dette skjedde allerede den andre måneden vi datet, og hun tilbydde meg å bo der hele måneden jeg var uten bosted. Hun har også en romvenninne som hun har et svært tett forhold til, de gir hverandre råd og sånt. Helt supert.

Det at jeg bodde der gjorde jo noe med datingen og forholdet. Sex var komplisert fordi romvenninna ikke skulle få med seg det og slike ting. Vi havnet i diverse krangler / diskusjoner, og dette påvirket dessverre forholdet negativt også etter at jeg hadde flyttet hjem igjen. Vi gjorde det slutt to ganger under hele perioden, hun angret seg første gangen, andre gang ville hun virkelig dessverre ikke mer.

Jeg er ikke på sosiale medier lenger, så vi har ikke hatt kontakt på over en måned nå. Hun har hatt anledning til å sende SMS. Hun hadde anledning til å sende meg SMS og takke for blomstene jeg sendte på døra til bursdagen hennes som var nylig.

Fremdeles har jeg ikke hørt noe. Jeg tar ikke kontakt, hun må få den freden hun trenger. Men slippe henne? Nei. Det kommer jeg aldri til å gjøre. Hun tror kanskje at jeg bare trenger tid til å akseptere at det er slutt, men jeg føler det var skikkelig urettferdig at hun ikke lot meg blant annet få vise frem den riktige siden av meg, den siden som har et eget bosted helt for seg selv. Jeg kommer aldri til å klare å ha kontakt med henne med mindre hun blir sammen med meg igjen.

Dessverre henger vi i det samme miljøet, og det er umulig å unngå at vi treffes gjennom felles arrangementer før eller senere. Jeg kommer alltid til å være reservert for henne, og jeg kommer til å fri til henne neste gang jeg får anledningen til det. Jeg kjøper ringen nå, den koster litt over 5000,-, jeg får gravert navnene våre på den og går rundt med den til enhver tid.

Jeg er voksen, over 30, og vet akkurat hva jeg vil ha, og det er henne. Ingen andre. Jeg SKAL gifte meg med henne, om jeg så må vente i ti år. Tålmodighet har jeg! Hun kommer til å innse før eller senere at jeg er den personen som alltid vil ha henne i hjertet mitt. Jeg nekter å gi opp, og hvis jeg skulle tenke annerledes senere, har jeg heldigvis en sterk viljestyrke.
 

Jeg elsker henne, hun er spesiell og helt perfekt. Kaja, jeg slipper deg aldri ❤️

Anonymkode: 83bea...ed1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner hvorfor det ble slutt.

Anonymkode: cc375...c29

  • Liker 7
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres altfor intens ut. Skjønner hvorfor hun ikke gadd.

Anonymkode: e0b5b...6fc

  • Liker 8
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere datet noen mnd? Og nå vil du gifte deg med henne? Du kjenner henne ikke på et nivå du kan elske henne etter et par mnd. Du ble forelsket og har tydeligvis fått en usunn hekt på henne.
 

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp. Beklager, men dette var veldig creepy i mine ører, så jeg håper du tuller nå. Hvis ikke kan du lett oppfattes som en stalker.

Anonymkode: 74941...0dd

  • Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager med dette er veldig turbulent. 

Det er lov å være forelsket, men du må jo gå videre med livet ditt om det viser seg at hun ikke føler det samme.

Stol på kroppen din, den kan gå videre. Akkurat nå er du litt utrygg. Også fordi du skriver navnet hennes.  

Anonymkode: 06eaa...1c5

  • Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, blir nesten bekymret på vegne av hun stakkars damen. Og TS, du må seriøst søke hjelp, dette har ingenting med kjærlighet å gjøre.

Anonymkode: 459b2...004

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvis en Kaja dukker opp knivdrept i nyhetene så er det daten som gjorde det. Jesus christ skaff deg hjelp TS

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det du som tente på? 

Anonymkode: cc375...c29

  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er hverken ei samlivshistorie eller en kjærlighetshistorie.

Forholdet er avsluttet og ingen tegn jeg ser tyder på at det er grunnlag for et ekteskap.

Du kan sikkert beholde ringen, TS. Men mi anbefaling er å gå i butikken og forsøke å få igjen pengene.

Jeg har stått som mottaker for en lignende type oppmerksomhet en gang i tida. Han sa ting som «at jeg hadde misforstått» og «gjort en feil når jeg gjorde det slutt». 20 år etterpå er han trolig gått videre, et forhold krever gjensidig interesse fra begge. Mangler interessen fra henne, la henne være. Hold respektfull avstand og vit at det er lov å være lei seg over at det ikke ble noe mer mellom dere.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er seg selv, uavhengig av bosted.

Hun vil ikke ha deg.

Slutt å oppfør deg som en gal stalker.

Anonymkode: e15ff...669

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Vi datet i noen måneder under svært uheldige omstendigheter, blant annet ble jeg midlertidig bostedsløs pga. brann hos utleier. Dette skjedde allerede den andre måneden vi datet, og hun tilbydde meg å bo der hele måneden jeg var uten bosted. Hun har også en romvenninne som hun har et svært tett forhold til, de gir hverandre råd og sånt. Helt supert.

Det at jeg bodde der gjorde jo noe med datingen og forholdet. Sex var komplisert fordi romvenninna ikke skulle få med seg det og slike ting. Vi havnet i diverse krangler / diskusjoner, og dette påvirket dessverre forholdet negativt også etter at jeg hadde flyttet hjem igjen. Vi gjorde det slutt to ganger under hele perioden, hun angret seg første gangen, andre gang ville hun virkelig dessverre ikke mer.

Jeg er ikke på sosiale medier lenger, så vi har ikke hatt kontakt på over en måned nå. Hun har hatt anledning til å sende SMS. Hun hadde anledning til å sende meg SMS og takke for blomstene jeg sendte på døra til bursdagen hennes som var nylig.

Fremdeles har jeg ikke hørt noe. Jeg tar ikke kontakt, hun må få den freden hun trenger. Men slippe henne? Nei. Det kommer jeg aldri til å gjøre. Hun tror kanskje at jeg bare trenger tid til å akseptere at det er slutt, men jeg føler det var skikkelig urettferdig at hun ikke lot meg blant annet få vise frem den riktige siden av meg, den siden som har et eget bosted helt for seg selv. Jeg kommer aldri til å klare å ha kontakt med henne med mindre hun blir sammen med meg igjen.

Dessverre henger vi i det samme miljøet, og det er umulig å unngå at vi treffes gjennom felles arrangementer før eller senere. Jeg kommer alltid til å være reservert for henne, og jeg kommer til å fri til henne neste gang jeg får anledningen til det. Jeg kjøper ringen nå, den koster litt over 5000,-, jeg får gravert navnene våre på den og går rundt med den til enhver tid.

Jeg er voksen, over 30, og vet akkurat hva jeg vil ha, og det er henne. Ingen andre. Jeg SKAL gifte meg med henne, om jeg så må vente i ti år. Tålmodighet har jeg! Hun kommer til å innse før eller senere at jeg er den personen som alltid vil ha henne i hjertet mitt. Jeg nekter å gi opp, og hvis jeg skulle tenke annerledes senere, har jeg heldigvis en sterk viljestyrke.
 

Jeg elsker henne, hun er spesiell og helt perfekt. Kaja, jeg slipper deg aldri ❤️

Anonymkode: 83bea...ed1

Du kan ikke eie et annet menneske. Og hvis ikke hun vil mer, må du bare bite i det sure eplet og akseptere det. Å si at du nekter å slippe henne, at du har viljestyrke, tålmodighet og at du SKAL gifte deg med henne, får deg til å høres mer farlig enn tiltrekkende ut. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo ikke snakk om hva DU vil her TS !?!  Good  riddance 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er troll 

Anonymkode: f9690...7f2

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det er troll 

Anonymkode: f9690...7f2

Jeg håper det.

Anonymkode: 09592...118

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det er troll 

Anonymkode: f9690...7f2

Håper det for Kaja sin del.

Anonymkode: e0b5b...6fc

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter sikkert en liten blond veninne å ler godt for seg selv nå😂

(rom venninnen som overværte hyrdestunde i det stille, lot som ingenting) 

Hevnen er søt ;-)

Anonymkode: b42be...260

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi datet i noen måneder under svært uheldige omstendigheter, blant annet ble jeg midlertidig bostedsløs pga. brann hos utleier. Dette skjedde allerede den andre måneden vi datet, og hun tilbydde meg å bo der hele måneden jeg var uten bosted. Hun har også en romvenninne som hun har et svært tett forhold til, de gir hverandre råd og sånt. Helt supert.

Det at jeg bodde der gjorde jo noe med datingen og forholdet. Sex var komplisert fordi romvenninna ikke skulle få med seg det og slike ting. Vi havnet i diverse krangler / diskusjoner, og dette påvirket dessverre forholdet negativt også etter at jeg hadde flyttet hjem igjen. Vi gjorde det slutt to ganger under hele perioden, hun angret seg første gangen, andre gang ville hun virkelig dessverre ikke mer.

Jeg er ikke på sosiale medier lenger, så vi har ikke hatt kontakt på over en måned nå. Hun har hatt anledning til å sende SMS. Hun hadde anledning til å sende meg SMS og takke for blomstene jeg sendte på døra til bursdagen hennes som var nylig.

Fremdeles har jeg ikke hørt noe. Jeg tar ikke kontakt, hun må få den freden hun trenger. Men slippe henne? Nei. Det kommer jeg aldri til å gjøre. Hun tror kanskje at jeg bare trenger tid til å akseptere at det er slutt, men jeg føler det var skikkelig urettferdig at hun ikke lot meg blant annet få vise frem den riktige siden av meg, den siden som har et eget bosted helt for seg selv. Jeg kommer aldri til å klare å ha kontakt med henne med mindre hun blir sammen med meg igjen.

Dessverre henger vi i det samme miljøet, og det er umulig å unngå at vi treffes gjennom felles arrangementer før eller senere. Jeg kommer alltid til å være reservert for henne, og jeg kommer til å fri til henne neste gang jeg får anledningen til det. Jeg kjøper ringen nå, den koster litt over 5000,-, jeg får gravert navnene våre på den og går rundt med den til enhver tid.

Jeg er voksen, over 30, og vet akkurat hva jeg vil ha, og det er henne. Ingen andre. Jeg SKAL gifte meg med henne, om jeg så må vente i ti år. Tålmodighet har jeg! Hun kommer til å innse før eller senere at jeg er den personen som alltid vil ha henne i hjertet mitt. Jeg nekter å gi opp, og hvis jeg skulle tenke annerledes senere, har jeg heldigvis en sterk viljestyrke.
 

Jeg elsker henne, hun er spesiell og helt perfekt. Kaja, jeg slipper deg aldri ❤️

Anonymkode: 83bea...ed1

Kaja må få gå videre. Slipp Kaja fri du. 

Samme miljø? Rus?

Anonymkode: 681b8...555

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slipp eik… mener Kaja fri! 

Anonymkode: b42be...260

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...