Gå til innhold

Ler litt av meg selv, men så er det litt vondt..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

…å være gift med en kronisk syk mann, være godt voksen, og drømme om en annen mann. Føler meg som en fjortis, men vet det må forbli en drøm. Selv om han har vært singel noen år, så: Ikke er jeg pen nok til å ha kjangs, ikke vil jeg forlate mannen min- tross mangel på intimitet, pga sykdom, men jeg drømmer når dagene blir vanskelige, og det blir de ofte. 

Han jeg drømmer om, er på samme møter, og samme sammenkomster, som meg. For litt siden, ble det litt tulle- oppmerksomhet fra denne mannen, over bordet på en fest. Noe så barnslig som at han så på meg, mens han ler, slikker og suger toppen av flaska si. 🫣Da var kvelden min fin. Kanskje en form for utroskap, men når ting er som det er, så drømmer jeg litt. 
Hva jeg vil med dette? Hm, ikke sikker, men kanskje si at mennesker over førtifem, også kan ha hemmelige «lyster». Samtidig føler jeg meg slem, som tenker på han. Mannen min kan ikke noe for at han har vært syk, i mange, mange år. (- men det er slitsomt å være pårørende.)

Anonymkode: 2d9b7...9cc

  • Liker 1
  • Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Noe så barnslig som at han så på meg, mens han ler, slikker og suger toppen av flaska si.

er hårfin balanse det der... hadde du ikke vært interessert overhode, hadde dette kunne gått under seksuell trakasering. 

Ikke rart menn noenganger ikke vet hva som gjelder 

 

Anonymkode: 9513d...bd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du ikke tar det lenger enn dette, så tenker jeg at du kan få ha en litt hemmelig romanse (for deg selv) som gir deg påfyll av energi i en krevende hverdag ❤️

Anonymkode: 46484...274

  • Hjerte 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo seksuell trakassering...

Anonymkode: 96f7f...415

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

er hårfin balanse det der... hadde du ikke vært interessert overhode, hadde dette kunne gått under seksuell trakasering. 

Ikke rart menn noenganger ikke vet hva som gjelder 

 

Anonymkode: 9513d...bd9

Hæ, seksuell trakassering?? Hva i himmelens navn snakker du om??  Jeg har aldri gjort så mye som en tilnærmelse mot han, aldri!! Han tulla men meg, ved bordet, en gang, men jeg lo bare. 

Anonymkode: 2d9b7...9cc

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette er jo seksuell trakassering...

Anonymkode: 96f7f...415

Hva i svarte snakker du om?? Hæ?? Jeg har aldri nærmet meg han, gjort tilnærmelser, ingenting. Hvor i alle dager kommer det fra? Han tulla med meg ved bordet, en gang, og jeg lo det bort. Drømmene mine, er i mitt hode, hvis ingen skjønner det. Burde være opplagt. 

Anonymkode: 2d9b7...9cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har aldri gjort så mye som en tilnærmelse mot han, aldri!!

nei, det sier jeg ikke heller. 

Jeg mener hans oppførsel. Hadde du ikke vært "der" emosjonelt, kunne du, eller enhver kvinne som opplevde det, fått det helt i vrangstrupen/følt seg trakasert/objektifisert 

Anonymkode: 9513d...bd9

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Så lenge du ikke tar det lenger enn dette, så tenker jeg at du kan få ha en litt hemmelig romanse (for deg selv) som gir deg påfyll av energi i en krevende hverdag ❤️

Anonymkode: 46484...274

❤️En som forsto! Fikk litt hetta her, over to som skrev det er seksuell trakassering. Fatter ikke hvor det kommer fra. Jeg har aldri gjort tilnærmelser, aldri. Lo godt, da han tulla med meg ved bordet, den gangen, men innvendig så ble jeg litt «sukk». Går aldri lenger, som du sier. Godt du forsto hva jeg mente.❤️😇 Jeg kødder det ikke til, tross en heftig hverdag. Det holder jeg meg for god til, og jeg er jo glad i mannen min!

Anonymkode: 2d9b7...9cc

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

nei, det sier jeg ikke heller. 

Jeg mener hans oppførsel. Hadde du ikke vært "der" emosjonelt, kunne du, eller enhver kvinne som opplevde det, fått det helt i vrangstrupen/følt seg trakasert/objektifisert 

Anonymkode: 9513d...bd9

Hehe, oki, jeg ble litt stressa her, nå. 🫣😆Nei, jeg tolket det ikke dit hen. Kjenner han veldig godt, er ikke så lett- krenket, og har en solid porsjon humor. Men, innvendig ble jeg litt «sukk», skulle gjerne. 🫣❤️

Anonymkode: 2d9b7...9cc

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hehe, oki, jeg ble litt stressa her, nå.

ja jeg skjønte det. Bra vi fikk fikset det 

 

Anonymkode: 9513d...bd9

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan forlate mannen din og ligge med folk du har sjans på. Høres ikke ut som du er så glad i ham uansett....

Anonymkode: 1fa8b...cd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Du kan forlate mannen din og ligge med folk du har sjans på. Høres ikke ut som du er så glad i ham uansett....

Anonymkode: 1fa8b...cd6

Lov å tenke, men jeg er glad i han, og forlater han ikke. 

Anonymkode: 2d9b7...9cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Lov å tenke, men jeg er glad i han, og forlater han ikke. 

Anonymkode: 2d9b7...9cc

Det du fokuserer på blir fort til sannhet. Hva om du har sjans på neste du blir betatt av? 

Anonymkode: 1fa8b...cd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor prøver du ikke å få et elskerforhold med han? 

Mannen din trenger da ikke vite noe. 

Anonymkode: 7d3c9...bed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kikket du tilbake i øynene hans, fikk en liten klump i halsen du måtte svelge?

Mens han hygget seg med flasketuten 🤣

(Oi hun svelger, yihaa!) 

Anonymkode: 04aa4...924

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til kan man fantasere litt, det er helt ufarlig så lenge du ikke lar det ta overhånd og begrenser kontakten med den det gjelder og retter fokuset på det du har som er trygt og godt. Du vet gresset ikke er grønnere på andre siden, en ny mann kan brått bli syk eller vise seg å være en drittsekk. Disse som flørter over en lav sko er sjeldent noe å samle på.

Anonymkode: a5e6a...f2a

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva med dem som flørter barbeint da? 

Anonymkode: 04aa4...924

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Av og til kan man fantasere litt, det er helt ufarlig så lenge du ikke lar det ta overhånd og begrenser kontakten med den det gjelder og retter fokuset på det du har som er trygt og godt. Du vet gresset ikke er grønnere på andre siden, en ny mann kan brått bli syk eller vise seg å være en drittsekk. Disse som flørter over en lav sko er sjeldent noe å samle på.

Anonymkode: a5e6a...f2a

Kjent han i mange år. Stille, rolig fyr, uten langt «rulleblad» på damer. 

Anonymkode: 2d9b7...9cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Det du fokuserer på blir fort til sannhet. Hva om du har sjans på neste du blir betatt av? 

Anonymkode: 1fa8b...cd6

Hehe… går det over tjuefem år til neste gang jeg har sånne tanker, så da går det nok fint. Da er jeg nærmere åtti. Jeg skal ikke gjøre noe mer med det. Tror kanskje de fleste, uavhengig om de har vært i samme situasjon som meg, har tittet en ekstra gang, drømt litt, en sjelden gang. 

Anonymkode: 2d9b7...9cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hvorfor prøver du ikke å få et elskerforhold med han? 

Mannen din trenger da ikke vite noe. 

Anonymkode: 7d3c9...bed

Hadde jeg aldri gjort, uansett. 

Anonymkode: 2d9b7...9cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...