Gå til innhold

Hvilke farge har dere på veggen?


Diana

Anbefalte innlegg

Jeg skal male veggen i andre etasje i sommer. Nå er det rosa vinyl tapet fra 1984 i hele etasjen. Hvilken farge har folk på veggene sine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva som helst annet enn kjedelig grå eller beige.

Anonymkode: bedc6...c6c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jotun Impression i stuen, og Jotun Desert Pink på soverommet! Synes det er nydelige farger🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitt faktisk. Jeg er sikkert den eneste i Norge bå med hvite vegger, men huset har en stil jeg ikke vil forandre på. Og jeg elsker California beach ….

Anonymkode: 468a8...428

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natural clay i stua, desert pink i gang. Svart matt på soverom. 

Anonymkode: 72fc7...8c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stuen våre er hvit (fargen Chi) og blå (fargen Blåmann).  Kjøkkenet har vegger i Dempet sort.  Gangene er også hvite.  Har åpen løsning, så viktig at fargene harmonerer.  
I rom hvor dører lukkes har vi forskjellige farger.  Ett soverom i brunrosa (farge Savanna Sunset) med malte skap i fargen Soothing Beige.  Ett kombinert kontor/gjesterom er malt i dus grønn (farge Pale Linden) .  Vårt soverom er i Dempet Sort med walk-in i hvitt.  Vaskerommet er malt i fargen "Rusty" og grovkjøkkenet i grå-beige (fargen "Shade").

Alle rom er malt med matt maling.  Husk å ta hensyn til farge på gulv, tak og vinduslister når du velger farger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treasure, St. Paus blue, washed linen og blåis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I gang har jeg Soft Teal.

Soverom Retro blå.

Kjøkken New Spirit.

Stue Dypt Vann og Harmoni.

Anonymkode: 916e4...9d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Exhale og cityscape på stua. Minty breeze i gangen. Sand og kokos på barnerom.

Anonymkode: 0a995...f01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellige blåfarger. 

 

Anonymkode: 885e8...f79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lov å male her jeg bor... tror ikke det har vært pussa opp siden 70-tallet heller (muligens 60-tallet)

Veggene på stua er mørkegrønn og hvit-ish, soverommet er gammelrosa, hele badet er brun-oransj (vegger, tak og gulv) og kjøkken sitrongul... grusomme farger! :paff:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kalkgrå ❤️

Anonymkode: 4a5a7...b14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bor i et gammelt hus fra 1880 med panelvegger i stuene mine. Har brukt jotun Sand og Modern beige i stuene, klassisk hvit (tror jeg) over kjøkkenvegger- og innredning. Deco blue på soverom, som er god for søvnen, men den ble for mørk og vil derfor male over.

Endret av Mayer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gjort noe siden overtok hus i fjor. Vet ikke navnene på malingene så sier heller fargene. Lys gult på mur i stue, hvitt på mur på kjøkken/ spisestue, lys gul tapet i gang til soverommene, mørk matt blå på mur på mastersoverommet, hvitt på mur på soverom 2, mørkere gult på mur på soverom 3, fiolett på mur på soverom 4, hvitt og tapet med svart fløyelsmønster på treningsrom/(soverom 5), lys gulstripet tapet på kjellerstue, hvitt i gangen og «barokk»lignende lysgul tapet på kinorom. 
Jeg elsker at det er lyse farger for når solen strømmer inn gjennom de store vinduene så virker alt så trivelig ^^, 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...