Gå til innhold

Mobilholder ved inngang - mobil som fasttelefon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser etter noe som vi kan sette fra oss mobilen i når vi kommer hjem, så vi slipper å ha den tilgjengelig hele tiden. Vil ikke trykke på den, men har lett for å gjøre det når den alltid er der.. Tips?

Anonymkode: b7ec6...d85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En kurv? 

Anonymkode: f3bc2...990

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

En kurv? 

Anonymkode: f3bc2...990

Takk for forslaget, men ønsker ikke noe på gulvet. Og bør vel være tilknyttet en lader.

Anonymkode: b7ec6...d85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på batteriet, bør ikke mobilen være tilkoblet lader hele tiden. Min ligger på ei hylle i gangen. Liker å ha den på en fast plass, litt unna meg.

 

Anonymkode: 3b648...b06

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Takk for forslaget, men ønsker ikke noe på gulvet. Og bør vel være tilknyttet en lader.

Anonymkode: b7ec6...d85

Det finnes veggkurver.

Anonymkode: 3df57...547

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trenger da ikke en spesiallaget greie for det? Jeg pleier bare å legge den på kommoden i gangen. Regner med du har et lite bord/kommode/hylle ett eller annet sted i huset.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare tull å holde på slik, vi lever i en annen tid enn fasttelefonens tid. En slik bestemmelse varer uansett ikke evig, før eller senere får man lyst å ta med mobilen inn i sofaen og scrolle, svare på meldinger, betale regninger osv. 

Anonymkode: 0fc30...20e

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våre ligger på kjøkkenbenken. Har gjort det sånn i masse år. Vi bruker ikke mobil i salongen i stua når vi er flere enn en der. Har aldri vært noe problem eller diskusjon. Barn/ungdom har hatt egen etasje her, og ikke tatt med mobiler til hovedetasje. Vi bruker mobiler vi også, selvfølgelig, men ikke når vi sitter sammen i et rom. Da prater vi, ser på tv, leser osv.

Anonymkode: f101a...92b

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Å legge fra meg telefonen i gangen,er alt for tungvindt. Jeg får da telefoner avogtil,så her har jeg den med meg i stuen. jeg bor over 2 etasjer.

Anonymkode: e0eaf...332

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Med tanke på batteriet, bør ikke mobilen være tilkoblet lader hele tiden. Min ligger på ei hylle i gangen. Liker å ha den på en fast plass, litt unna meg.

 

Anonymkode: 3b648...b06

Tenker mer at det bør være en lademulighet. Så å ha en ok hylle der man kan skjule laderen på noe vis?

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ikea har flere mobilholdere, denne er jo enkel og billig https://www.ikea.com/no/no/p/fagning-holder-til-mobil-nettbrett-kork-60554139/

Anonymkode: ce4bc...0f2

Ja, den er fin, men vil gjerne ha noe til å kunne henge opp så det ikke blir liggende framme. 

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det finnes veggkurver.

Anonymkode: 3df57...547

Ja, bare ville kanskje ikke synes det var så stilig? 😄 Ønsker noe som ser litt fint ut samtidig. 

Hedda-78 skrev (5 timer siden):

Trenger da ikke en spesiallaget greie for det? Jeg pleier bare å legge den på kommoden i gangen. Regner med du har et lite bord/kommode/hylle ett eller annet sted i huset.

Ja, men da blir de jo liggende framme, og det ser rotete ut.

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Bare tull å holde på slik, vi lever i en annen tid enn fasttelefonens tid. En slik bestemmelse varer uansett ikke evig, før eller senere får man lyst å ta med mobilen inn i sofaen og scrolle, svare på meldinger, betale regninger osv. 

Anonymkode: 0fc30...20e

Jeg vil ha slutt på det 😄 Lei telefoner på stuebordet og scrolling. 

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Våre ligger på kjøkkenbenken. Har gjort det sånn i masse år. Vi bruker ikke mobil i salongen i stua når vi er flere enn en der. Har aldri vært noe problem eller diskusjon. Barn/ungdom har hatt egen etasje her, og ikke tatt med mobiler til hovedetasje. Vi bruker mobiler vi også, selvfølgelig, men ikke når vi sitter sammen i et rom. Da prater vi, ser på tv, leser osv.

Anonymkode: f101a...92b

Har stort sett hadde de på kjøkkenbenken nå, og det ser veldig rotete ut med masse telefoner og iPader som alltid lades der. 

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

 Å legge fra meg telefonen i gangen,er alt for tungvindt. Jeg får da telefoner avogtil,så her har jeg den med meg i stuen. jeg bor over 2 etasjer.

Anonymkode: e0eaf...332

Vi bor over en etasje. Og jeg tar sjelden telefonen 😄

Anonymkode: b7ec6...d85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg vil ha slutt på det 😄 Lei telefoner på stuebordet og scrolling. 

Du blir sikkert veldig populær.

Anonymkode: 69df8...51b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp en liten hylle og fest i veggen, så setter du denne oppå. Da kan du ha telefonen i gangen, alltid ferdigladet

asset

Eller IKEA sin Symfonisk, hylle, mobillader og høyttaler i ett!

SYMFONISK Hylle med trådløs lader, svart

Endret av newman01
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva med et artig telefonbord? Har du en stikkontakt bak så er det bare å plugge i laderen.

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=347122150

Anonymkode: b656e...f23

Det praktiske er jo at det er ikke så behagelig å sitte der, så du kommer ikke til å scrolle i timesvis, men raskt gjøre unna nødvendige betalinger og slikt.

Anonymkode: b656e...f23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne av meg har et magnetisk cover, og henger opp telefonen på kjøleskapet. 
Så mitt tips er en magnet på veggen 😊

Lett tilgjengelig , men ute av veien. 

Anonymkode: 15dae...ce0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hva med et artig telefonbord? Har du en stikkontakt bak så er det bare å plugge i laderen.

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=347122150

Anonymkode: b656e...f23

Vi har faktisk en sånn løsning. Hos oss står den i bunnen av trappen sånn at man hører telefonen i alle etasjene. Har en ladeplate der også. 

Anonymkode: 47c15...115

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...