Gå til innhold

Hvor mye får russen lov å bråke der du bor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Her får russen holde på fritt, virker det som. Hver natt fra begynnelsen av april til begynnelsen av juni/slutten av mai er det så høy musikk at jeg ikke kan sove i huset mitt uten ørepropper, noen ganger må jeg også ha hørselvern fra biltema utenpå. Og da er vinduene og dørene mine igjen. 

Om jeg ringer politiet sier de bare «jaja det er russen». Jeg bor sentralt, men ikke nær et samlingssted for russ, men lyden bærer godt, tydeligvis. 

By på Sørlandet. 

Anonymkode: a68fc...df9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bor i Bærum. Er 3 vgs i umiddelbar nærhet av her vi bor… er tidvis en del støy i løpet av natten/morgenen på denne tiden av året, det er vårtegn for meg og helt ok! 🎶☺️

Anonymkode: e9b5e...6fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her starter dem ikke før 1 mai. Hører litt musikk og hoying. Men helt ok. Er en periode i året da. 

Anonymkode: 17495...27d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vi naboer? Bor og på sørlandet, og her får de holde på hver kveld. De er på en parkeringsplass i nærheten, men lyden bærer godt. 

Anonymkode: 452d0...5d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politiet skal påse at russen ikke holder folk våkne, og det er flere sanksjonsmuligheter, blant annet kan man ta anlegget fra dem som bråker, sjåfør på bussen kan miste førerkort osv.

Litt bråk må man kunne tåle fra russen, men når det blir sånn at man holdes våken hele natten, og over lengre tid, da er det helt uholdbart. Får du ikke respons fra den du ringer til, så ta det med ledelse. Vil nevne at det kan være veldig mye jobb å gjete all russen som kjører rundt, de oppdragene må tas samtidig som at man har andre oppdrag som kan stå i kø.

Anonymkode: 798c5...f50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En sak er bråking og støy. Det er ikke det værste her. Men hos oss sitter både gutter og jenter på huk og bæsjer, og det er ikke så hyggelig. Selvsagt må russen også gjøre det fornødne, men likevlel.

Anonymkode: 9c985...35e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...