Gå til innhold

Dere menn med damer som har blitt rundere over tid, hva syns dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan er det når den veldreide kona får noen kg ekstra etter noen år? (Evt den veltrente mannen?) Hvordan påvirker det lyst og sexliv?

Anonymkode: 2741b...a98

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gikk opp i vekt når jeg var med eksen min. Gikk dessverre fra 73 kg til hele 90 kg. En kombinasjon av hormonubalanse og medisin med økt appetitt, var mye styr med kroppen, så vekta skjøt i været uten at jeg merka det. Spiste selvfølgelig mer men jeg tenkte ikke over det. 

Han sa aldri noe. Vi hadde sex som normalt. Jeg oppdaget jo en dag at jeg hadde gått opp mye i vekt, ble helt ifra meg men han trøsta meg og sa at han elsket meg uansett. 

Så ja, jeg hadde en bra mann. Elsker man noen så takler man store forandringer hos partner, kanskje ikke over lengre tid men da hjelper du selvsagt partneren din med å få det bedre. Jeg hadde aldri dumpa en kjæreste om han gikk mye opp eller ned i vekt. De som gjør sånt kan si hva de vil men de er ikke gode partnere. 

Anonymkode: 9e3ab...306

  • Liker 1
  • Hjerte 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Hvordan er det når den veldreide kona får noen kg ekstra etter noen år? (Evt den veltrente mannen?) Hvordan påvirker det lyst og sexliv?

Anonymkode: 2741b...a98

Har naturligvis fått noen kg ekstra pga graviditeter og alder. Min mann har fremdeles sixpack. Har sex 4-5 g minimum i uken om vi er hjemme begge to (vi reiser endel i jobb sammenheng) 

Jmf han så er han meget fornøyd med kroppen min.

Anonymkode: c319a...37f

  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør meg ikke noe, ingen frventer at seg sjæl eller dama skal se like ut hele livet. Man går igjennom ting, ulykker, sykdom, hormonendring, graviditeter osv. Koan er nok 20 kg mer enn når vi møttes, og jeg er sikker 10kg mer, og jeg syntes vi er flotte begge to ;) Påvirker ikke samlivet

Anonymkode: a34f2...9c2

  • Liker 8
  • Hjerte 16
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarer som kvinne; gjør meg ingenting at mannen legger litt på seg, jeg synes dad bod er grisedeilig 😏 At han er veltrent er vel og bra det, men det er jo mest en helsemessig fordel; han blir ikke noe bedre i senga av det 🤭

Anonymkode: 6b1c9...954

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har vi gått litt opp og ned begge to. Har ikke noe å si for kjærligheten. Vært sammen i 25 år. Det som sikkert er verre enn vekt, er om en blir en lat sofagris, og den andre ønsker å være aktiv. En overvektig mann som ikke orker noe, hadde ikke vært noe for meg. Det samme hadde bok han sagt om jeg ble feit og lat. Han er flink til å gi meg komplimenter og vise at han er glad i meg uansett vekt. Et menneske er jo så mye mer enn vekta si.

Anonymkode: ffbc1...16b

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi begge veier noen kilo mer enn vi gjorde for 20 år siden, men det er nok andre grunner til at vi har mindre sex nå enn for 20 år siden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvordan er det når den veldreide kona får noen kg ekstra etter noen år? (Evt den veltrente mannen?) Hvordan påvirker det lyst og sexliv?

Anonymkode: 2741b...a98

Det går helt klart ut over lysten. Det at hun blir tjukkere og eldre hjelper ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at det går ut over den sksuelle attraktiviteten på samme måte som annet kroppslig forfall. Hun har nok gått opp 5-10 kg i løpet av 17 år, og selv om hun trener, er hun jo blitt litt dvaskere. Når dette toppes med appesinhud og strekkmerker er det ikke så mye sexlyst igjen hos meg, selv om mange nok vil si at hun fortsatt ser bra ut.

Anonymkode: a3c57...05e

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Tore Lem skrev (24 minutter siden):

Det går helt klart ut over lysten. Det at hun blir tjukkere og eldre hjelper ikke. 

 

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg må innrømme at det går ut over den sksuelle attraktiviteten på samme måte som annet kroppslig forfall. Hun har nok gått opp 5-10 kg i løpet av 17 år, og selv om hun trener, er hun jo blitt litt dvaskere. Når dette toppes med appesinhud og strekkmerker er det ikke så mye sexlyst igjen hos meg, selv om mange nok vil si at hun fortsatt ser bra ut.

Anonymkode: a3c57...05e

Er det da slik at dere selv har beholdt kroppen/er veltrent? Mener ikke å dømme, oppriktig nysgjerrig 🙃

Anonymkode: 2741b...a98

  • Liker 10
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

 

Er det da slik at dere selv har beholdt kroppen/er veltrent? Mener ikke å dømme, oppriktig nysgjerrig 🙃

Anonymkode: 2741b...a98

Hva har det med tenningsmønster å gjøre? 🤔

Anonymkode: 6b1c9...954

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

 

Er det da slik at dere selv har beholdt kroppen/er veltrent? Mener ikke å dømme, oppriktig nysgjerrig 🙃

Anonymkode: 2741b...a98

Jeg er fortsatt slank og rimelig veltrent ja, men kan ikke helt se hva det har med saken å gjøre.

Anonymkode: a3c57...05e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva har det med tenningsmønster å gjøre? 🤔

Anonymkode: 6b1c9...954

Ser flere her skriver at begge i forholdet har gått opp i vekt, og at det ikke gjør noen ting. Mens disse to har skrevet at kona har lagt på seg/forfalt, og at det er et problem, uten å nevne seg selv. Er derfor nysgjerrig på om de to selv er opptatt av å vedlikehold kroppen og dermed blir mer skuffet over at partner ikke gjør det. Mens de som innser at de forfaller selv, oftere senker kravene til partner også? 

Trenger jo ikke være noen sammenheng, men må da være lov å spørre:)

Anonymkode: 2741b...a98

  • Liker 12
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ser flere her skriver at begge i forholdet har gått opp i vekt, og at det ikke gjør noen ting. Mens disse to har skrevet at kona har lagt på seg/forfalt, og at det er et problem, uten å nevne seg selv. Er derfor nysgjerrig på om de to selv er opptatt av å vedlikehold kroppen og dermed blir mer skuffet over at partner ikke gjør det. Mens de som innser at de forfaller selv, oftere senker kravene til partner også? 

Trenger jo ikke være noen sammenheng, men må da være lov å spørre:)

Anonymkode: 2741b...a98

Det er jo så klart ingen sammenheng mellom hva man tenner på og hvordan man selv ser ut.

Anonymkode: 6b1c9...954

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ser flere her skriver at begge i forholdet har gått opp i vekt, og at det ikke gjør noen ting. Mens disse to har skrevet at kona har lagt på seg/forfalt, og at det er et problem, uten å nevne seg selv. Er derfor nysgjerrig på om de to selv er opptatt av å vedlikehold kroppen og dermed blir mer skuffet over at partner ikke gjør det. Mens de som innser at de forfaller selv, oftere senker kravene til partner også? 

Trenger jo ikke være noen sammenheng, men må da være lov å spørre:)

Anonymkode: 2741b...a98

Kan sikkert ha mange årsaker. Jeg tenker også på om det er fordi det kanskje i hovedsak det ytre man falt for i utgangspunktet, og når det forsvinner blir sexlysten borte? 

Anonymkode: 95349...31b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen kilo er ok. Og grunnen til hvorfor det skjer. Eksen gikk opp over 50 kilo (som er HELE meg) fordi han rett og slett sluttet å bry seg. Godteri og øl hver dag, sluttet å trene og nekta å gjøre noe. Så han sluttet jeg å tenne på

Anonymkode: f3dce...00f

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hva har det med tenningsmønster å gjøre? 🤔

Anonymkode: 6b1c9...954

Tenningsmønster er en ting men det sier seg selv at en mann som har blitt eldre og tyngre ikke har samme kapasitet som han hadde da han var 20. det er naturens gang det og ikke relatert til partnerens vekt. De to tingene kan ha samme effekt men er to separate drivere. Menn med peanøtthjerne vil naturligvis skylde alt på partneren.

Anonymkode: d3bfb...c74

  • Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det er jo så klart ingen sammenheng mellom hva man tenner på og hvordan man selv ser ut.

Anonymkode: 6b1c9...954

Nei, men det sier noe om hvorvidt disse menneskene krever noe annet av partner enn seg selv. Og det er ikke en stilig egenskap.

Er nok av folk som VIL ha sånn eller sånn kropp på partner og gir beng i å passe på sin egen kropp.

Anonymkode: 59eb7...b6a

  • Liker 13
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er jo så klart ingen sammenheng mellom hva man tenner på og hvordan man selv ser ut.

Anonymkode: 6b1c9...954

Kanskje ikke for deg. Men for noen kan det vel være slik at om man selv får mer padding godtar man mer hos partneren også fordi man blir mer vant til «at det er sånn det er». Og motsatt at hvis tenning er veldig sterkt knyttet til en veltrent kropp er man også kanskje mer opptatt av å holde den standarden for seg selv også.

Jeg er kvinne, og setter pris på at mannen min er veltrent, men om jeg gikk mye opp i vekt kunne jeg tenkt meg at mannen i det minste fortsatte å være større enn meg. Er ikke six-parken hans jeg først og fremst tenner på men samspillet mellom oss.

Anonymkode: 2741b...a98

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...