Gå til innhold

Forbannelser....


Anbefalte innlegg

Hvis jeg er gandet, hva gjør jeg?

Anonymkode: 8ac56...b30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skaff deg malakitt :) 

Anonymkode: 324c9...240

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om den som har gandet deg tilgir deg og ønsker deg godt forsvinner ganningen.  

Anonymkode: 1c44d...5e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lever livet ditt videre. 

Anonymkode: 93b6c...522

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må finne en sjaman men de som virkelig kan å fjerne ganding og forbannelser er vanvittig dyre.

Anonymkode: 0be42...296

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring Durek, husk taksameteret går.

Anonymkode: 4184a...c5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 20.4.2024 den 21.54):

Hvis jeg er gandet, hva gjør jeg?

Anonymkode: 8ac56...b30

Dette kan du fikse selv! Finn et rolig sted hvor du ikke vil bli forstyrret. Sørg for at du har følgende ingredienser klare:

Kaviar (helst av god kvalitet)

Olivenolje

Sitronsaft

Friske urter som rosmarin og salvie

Renselse: Før du påfører noe på hodebunnen, ta en rensende dusj. Bruk naturlige såper om mulig, og mens vannet renner over deg, visualiser hvordan det vasker bort negativitet og renser ånden din.

Forberedelse av blandingen: I en liten bolle, bland en spiseskje kaviar med en teskje olivenolje og noen dråper sitronsaft. Knus urtene lett i håndflaten for å frigjøre deres essens, og bland dem inn. Dette er ment å styrke blandingens evne til å fjerne negativ energi.

Påføring: Sitt ned med blandingen, og bruk fingrene til å forsiktig massere den inn i hodebunnen. Dekk hele hodebunnen, og mens du gjør det, forestill deg hvordan hver del av blandingen arbeider for å trekke ut negativiteten.

Utføring av bønnen: Mens kaviarblandingen virker i hodebunnen, fold hendene og si Fadervår, eller en bønn du føler deg komfortabel med, sakte og med intensjon. Fokuser på hvert ord, og la bønnens kraft kombinere med ritualets elementer for å fjerne forbannelsen.

Avslutning av ritualet: La blandingen sitte i hodebunnen i opptil 20 minutter. Deretter, vask håret og hodebunnen grundig med varmt vann for å fjerne alle rester av blandingen. Mens du skyller ut, forestill deg igjen at alt det negative renner bort med vannet.

Refleksjon: Ta noen minutter til å sitte i stillhet etter at du har fullført ritualet. Reflekter over dine følelser og eventuelle endringer i ditt velvære. Takk for elementene og energiene som har bidratt i ritualet.

Anonymkode: 62df4...f6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.4.2024 den 21.54):

Hvis jeg er gandet, hva gjør jeg?

Anonymkode: 8ac56...b30

Få hjelp til å bli kvitt den: https://spiritualist.no/finn-healer

Anonymkode: b3b8f...9f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...