AnonymBruker Skrevet 22. april #41 Del Skrevet 22. april Lawyam skrev (6 minutter siden): Det er din oppgave å beskytte deg, og ikke dem som spør om hjelp. Du har misforstått mye om du innbiller deg at noen med problemer har god energi. De er mer eller mindre hyggelige, men energinivået er lavt uansett. Jeg synes ofte dine svar mot meg er merkelig så jeg spurte rett ut hva dine intensjoner mot meg er, og det var 4 of cups og 5 of wands. Care to explain yourself? Anonymkode: 89b25...0d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 22. april #42 Del Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har lagt merke til at du selv går i strupen på slike som ts og den andre personen. Jeg tror faktisk du har gått i strupen på dem begge tidligere fordi du også blir irritert. Flere reagerer og blir irritert. Jeg tror faktisk at når jeg fikk nok så så jeg en endring og at andre klarsynte også begynte å reagere mer og gi beskjed. Så det kom noe godt av det! Håper at flere som denne personen får mulighet til å få hjelp etter dette Jeg har bevist bare valgt å legge kort på ts og informere fordi jeg så i min spåkule at det var bortkastet energi å gå dypere inn i det. Det er vel lov å håpe på at ts og de få andre snart gir seg. Siden jeg fikk opp 7 of swords, page og swords og ace of swords om hvordan ts er som person så er det ikke umulig at det er en håndfull her som opererer i 7 of swords energi, om du forstår, og gjør dette med vilje. Anonymkode: 89b25...0d8 Jeg har ikke gått i strupen på slike som ts, jeg har prøvd å advare mot folk som ikke kan spå og prøvd å få opp øynene deres. At noen har misforstått og tatt det som angrep - med god hjelp av folk som burde latt være å svare. Nå vet faktisk reelle spådamer at 3 kort er litt lite å beskrive en person med, til og med normalt tenkende mennesker vet at kortene har 78 og langt flere...så vennligst ikke fortell hverken meg eller andre at ts bare er et energisluk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 22. april #43 Del Skrevet 22. april (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg synes ofte dine svar mot meg er merkelig så jeg spurte rett ut hva dine intensjoner mot meg er, og det var 4 of cups og 5 of wands. Care to explain yourself? Anonymkode: 89b25...0d8 Bruk litt flere kort du, og hvis du mener er så klarsynt som du utgir deg for; hvorfor spør du MEG etterpå? Endret 22. april av Lawyam 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april #44 Del Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg synes ofte dine svar mot meg er merkelig så jeg spurte rett ut hva dine intensjoner mot meg er, og det var 4 of cups og 5 of wands. Care to explain yourself? Anonymkode: 89b25...0d8 Lawyam skrev (Akkurat nå): Jeg har ikke gått i strupen på slike som ts, jeg har prøvd å advare mot folk som ikke kan spå og prøvd å få opp øynene deres. At noen har misforstått og tatt det som angrep - med god hjelp av folk som burde latt være å svare. Nå vet faktisk reelle spådamer at 3 kort er litt lite å beskrive en person med, til og med normalt tenkende mennesker vet at kortene har 78 og langt flere...så vennligst ikke fortell hverken meg eller andre at ts bare er et energisluk... Bekreftelse på mine kort! Altså, du kan bare gi deg. Du vet også godt spirituelle lover og regner med du kjenner min beskyttelse. Dersom du ønsker dårlig karma, så fortsett med din 5 of wands energi mot meg du og vit at det er derfor det står dårlig til med deg. Misery loves company er ditt motto- men ikke mitt. My light irritates your demons. Lawyam skrev (Akkurat nå): Bruk litt flere kort du, og hvis du er så klarsynt som du utgir deg for; hvorfor spør du MEG etterpå? Fordi jeg allerede vet svaret, konfronterte deg og får det bekreftet. Den negative energien du har sendt til meg her inne blir umiddelbart sendt tilbake til deg. Denne energien tilhører kun deg og jeg forlanger at den forlater meg og mitt energifelt. Hver gang du sender evil eye mot meg blir den umiddelbart returnert tilbake til deg. Min autentiske energi er fra lyset og jeg er beskyttet av Gud. Anonymkode: 89b25...0d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april #45 Del Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bekreftelse på mine kort! Altså, du kan bare gi deg. Du vet også godt spirituelle lover og regner med du kjenner min beskyttelse. Dersom du ønsker dårlig karma, så fortsett med din 5 of wands energi mot meg du og vit at det er derfor det står dårlig til med deg. Misery loves company er ditt motto- men ikke mitt. My light irritates your demons. Fordi jeg allerede vet svaret, konfronterte deg og får det bekreftet. Den negative energien du har sendt til meg her inne blir umiddelbart sendt tilbake til deg. Denne energien tilhører kun deg og jeg forlanger at den forlater meg og mitt energifelt. Hver gang du sender evil eye mot meg blir den umiddelbart returnert tilbake til deg. Min autentiske energi er fra lyset og jeg er beskyttet av Gud. Anonymkode: 89b25...0d8 Du gir deg ikke, du. Samme regla i alle tråder. Det er jo du som angriper folk og som skaper dårlig stemning, ser du ikke det? Har du forresten sett hvor mange som spør i fellestrådene her inne? Til de klarsynte som starter egne tråder for å hjelpe folk? Og hvor god stemning det er der, hvor fint budskapene blir levert? Der har du mye å lære. Anonymkode: 8a6d1...035 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 22. april #46 Del Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bekreftelse på mine kort! Altså, du kan bare gi deg. Du vet også godt spirituelle lover og regner med du kjenner min beskyttelse. Dersom du ønsker dårlig karma, så fortsett med din 5 of wands energi mot meg du og vit at det er derfor det står dårlig til med deg. Misery loves company er ditt motto- men ikke mitt. My light irritates your demons. Fordi jeg allerede vet svaret, konfronterte deg og får det bekreftet. Den negative energien du har sendt til meg her inne blir umiddelbart sendt tilbake til deg. Denne energien tilhører kun deg og jeg forlanger at den forlater meg og mitt energifelt. Hver gang du sender evil eye mot meg blir den umiddelbart returnert tilbake til deg. Min autentiske energi er fra lyset og jeg er beskyttet av Gud. Anonymkode: 89b25...0d8 The drama... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april #47 Del Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du gir deg ikke, du. Samme regla i alle tråder. Det er jo du som angriper folk og som skaper dårlig stemning, ser du ikke det? Har du forresten sett hvor mange som spør i fellestrådene her inne? Til de klarsynte som starter egne tråder for å hjelpe folk? Og hvor god stemning det er der, hvor fint budskapene blir levert? Der har du mye å lære. Anonymkode: 8a6d1...035 Den negative energien du sender til meg blir umiddelbart returnert til deg. Denne energien tilhører ikke meg men deg. Jeg forlanger at den negative energien du sender til meg forlater meg umiddelbart. Jeg er herved fri fra din evil eye og negative energi for godt. Anonymkode: 89b25...0d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april #48 Del Skrevet 22. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Den negative energien du sender til meg blir umiddelbart returnert til deg. Denne energien tilhører ikke meg men deg. Jeg forlanger at den negative energien du sender til meg forlater meg umiddelbart. Jeg er herved fri fra din evil eye og negative energi for godt. Anonymkode: 89b25...0d8 🙄 Anonymkode: 8a6d1...035 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april #49 Del Skrevet 22. april 55 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, derfor er det er greit å informere om konsekvenser man kan få. Er man interessert i spirituelle ting som disse er og så angripe klarsynte flere ganger er det også lurt å vite om spirituelle regler også. Flere av oss har sterk beskyttelse. Anonymkode: 89b25...0d8 Jeg klarte ikke helt å se at det var angrep av noe slag jeg da. Jeg er nok litt over gjennomsnittet interessert i alternativt, blant annet bruker jeg steiner som beskyttelse ol, ser gjentatte numre - 2222 er ofte for min del, sterk intuitiv følelse, déjà vu av og til, bruker bare tarot på nett og i følge en eller annen klarsynt et sted på nettet en gang har jeg visst beskyttelse jeg og. Anonymkode: f6d7e...c7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #50 Del Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg klarte ikke helt å se at det var angrep av noe slag jeg da. Jeg er nok litt over gjennomsnittet interessert i alternativt, blant annet bruker jeg steiner som beskyttelse ol, ser gjentatte numre - 2222 er ofte for min del, sterk intuitiv følelse, déjà vu av og til, bruker bare tarot på nett og i følge en eller annen klarsynt et sted på nettet en gang har jeg visst beskyttelse jeg og. Anonymkode: f6d7e...c7b Definitivt angrep og ironisk nok også snart fullmåne. Det jeg har gjort nå er return to sender som er veldig grei å bruke for å beskytte seg selv mot andres negative energi. Man kjenner ofte at energien slipper taket også (og ja jeg ser med egne øyne at folk får sin karma med og uten return to sender). Du er kanskje i begynnelse av spirituell oppvåkning? Da ser man ofte repeterende numre veldig mye. Les også opp hva disse betyr da det er beskjeder til deg Anonymkode: 89b25...0d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #51 Del Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg klarte ikke helt å se at det var angrep av noe slag jeg da. Jeg er nok litt over gjennomsnittet interessert i alternativt, blant annet bruker jeg steiner som beskyttelse ol, ser gjentatte numre - 2222 er ofte for min del, sterk intuitiv følelse, déjà vu av og til, bruker bare tarot på nett og i følge en eller annen klarsynt et sted på nettet en gang har jeg visst beskyttelse jeg og. Anonymkode: f6d7e...c7b Jeg vet ikke om dette har noe å si, men tenkte "skal jeg?" tok opp korstokken 9 of swords fløy ut, og bunnen var the lovers. Jeg vet ikke, men prøvde å fokusere på hva du trengte å vite og da var det 7 of wands, ace of wands, strenght og the magician, og på hva du trenger styrke for å manifestere fikk jeg ace of cups og 9 of pentacles. Nå er jeg sliten så vet ikke om dette er deg eller hva det er. Anonymkode: 89b25...0d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #52 Del Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg klarte ikke helt å se at det var angrep av noe slag jeg da. Jeg er nok litt over gjennomsnittet interessert i alternativt, blant annet bruker jeg steiner som beskyttelse ol, ser gjentatte numre - 2222 er ofte for min del, sterk intuitiv følelse, déjà vu av og til, bruker bare tarot på nett og i følge en eller annen klarsynt et sted på nettet en gang har jeg visst beskyttelse jeg og. Anonymkode: f6d7e...c7b Ildtegn? Løven eller Skytten? Er det noe relatert til penger? Lovers kom også opp i orakel deck for deg sammen med judication, poverty, community og great fortune. Jobb og kjærlighet? Wheel of fortune og devil dukket også opp. På lovers fikk jeg 6 of cups. Er det en eks eller noe? Anonymkode: 89b25...0d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #53 Del Skrevet 23. april Fiskene? Er det et tegn som sier deg noe? Anonymkode: 89b25...0d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #54 Del Skrevet 23. april Navnet Harald? Anonymkode: 89b25...0d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #55 Del Skrevet 23. april 4 minutter siden, AnonymBruker said: Du er kanskje i begynnelse av spirituell oppvåkning? Da ser man ofte repeterende numre veldig mye. Les også opp hva disse betyr da det er beskjeder til deg Anonymkode: 89b25...0d8 Jeg har hatt flere episoder med diverse siden jeg var barn og nå blir jeg snart 50. Jeg har bare blitt bevisst på numre de siste par årene. Leste for øvrig opp hva «Seven of Swords» var og «represents lies, scheming behavior, and a lack of conscience.» Kan medgi for min del at løgner kan jeg ha fart med, for å unngå problemer med for eksempel mine foreldre. Begge er energisugere, men på hver sin måte. Jeg blir helt utkjørt psykisk av å være for lenge med dem. Synes det var ille å skrive det 😞 Det er dog ikke bare meg som har merket det, flere opp igjennom har sagt noe av det samme. Jeg merket ikke noe til det før jeg bodde med noen andre og var på besøk til mine foreldre. Anonymkode: f6d7e...c7b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #56 Del Skrevet 23. april Jeg spurte hvorfor the devil dukket opp (kan være steinbukken også). death, 2 of cups og page of pentacles. Og hva skjedde før/hvorfor death så fikk jeg king of cups (fiskene?) og 3 of swords. Har også fått 8 of swords opp. Er dette deg? AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg klarte ikke helt å se at det var angrep av noe slag jeg da. Jeg er nok litt over gjennomsnittet interessert i alternativt, blant annet bruker jeg steiner som beskyttelse ol, ser gjentatte numre - 2222 er ofte for min del, sterk intuitiv følelse, déjà vu av og til, bruker bare tarot på nett og i følge en eller annen klarsynt et sted på nettet en gang har jeg visst beskyttelse jeg og. Anonymkode: f6d7e...c7b Anonymkode: 89b25...0d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #57 Del Skrevet 23. april 1 minutt siden, AnonymBruker said: Fiskene? Er det et tegn som sier deg noe? Anonymkode: 89b25...0d8 Nei, kjenner ingen med det tegnet. Harald er en i slekten på farssiden som er nærmere 70 nå tror jeg og gift. Vet forresten ikke stjernetegnet hans. 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg spurte hvorfor the devil dukket opp (kan være steinbukken også). death, 2 of cups og page of pentacles. Og hva skjedde før/hvorfor death så fikk jeg king of cups (fiskene?) og 3 of swords. Har også fått 8 of swords opp. Er dette deg? Anonymkode: 89b25...0d8 Er Skytte. Hvis det er meg så vet ikke jeg hva det betyr.. 🥺 Anonymkode: f6d7e...c7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #58 Del Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, kjenner ingen med det tegnet. Harald er en i slekten på farssiden som er nærmere 70 nå tror jeg og gift. Vet forresten ikke stjernetegnet hans. Er Skytte. Hvis det er meg så vet ikke jeg hva det betyr.. 🥺 Anonymkode: f6d7e...c7b Da er det mulig at jeg har plukket opp din energi! Tok et stjernetegn deck og det første som kom ut var nettopp Skytten! Og så kom Fiskene og the high priestess (Fiskene) og king of cups! Og at Harald dukket opp hos deg? Vet ikke hans relevans! Er det noen du kan prate om ang. familiehistorie eller noe? Gener og arv? AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg har hatt flere episoder med diverse siden jeg var barn og nå blir jeg snart 50. Jeg har bare blitt bevisst på numre de siste par årene. Leste for øvrig opp hva «Seven of Swords» var og «represents lies, scheming behavior, and a lack of conscience.» Kan medgi for min del at løgner kan jeg ha fart med, for å unngå problemer med for eksempel mine foreldre. Begge er energisugere, men på hver sin måte. Jeg blir helt utkjørt psykisk av å være for lenge med dem. Synes det var ille å skrive det 😞 Det er dog ikke bare meg som har merket det, flere opp igjennom har sagt noe av det samme. Jeg merket ikke noe til det før jeg bodde med noen andre og var på besøk til mine foreldre. Anonymkode: f6d7e...c7b Da er det nok i en spirituell oppvåkning nå ❤️ 7 of swords trakk jeg for ts Det er veldig trist å høre men det stemmer nok det ja 😕 Da er det gjerne ekstra lurt å finne din måte å beskytte din energi fra dem! Anonymkode: 89b25...0d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #59 Del Skrevet 23. april 2 minutter siden, AnonymBruker said: Da er det mulig at jeg har plukket opp din energi! Tok et stjernetegn deck og det første som kom ut var nettopp Skytten! Og så kom Fiskene og the high priestess (Fiskene) og king of cups! Og at Harald dukket opp hos deg? Vet ikke hans relevans! Er det noen du kan prate om ang. familiehistorie eller noe? Gener og arv? Da er det nok i en spirituell oppvåkning nå ❤️ 7 of swords trakk jeg for ts Det er veldig trist å høre men det stemmer nok det ja 😕 Da er det gjerne ekstra lurt å finne din måte å beskytte din energi fra dem! Anonymkode: 89b25...0d8 Harald har en bror som er litt eldre og vi to har snakket om familiehistorie, men mer om slekt. Mitt problem er at jeg vet ikke hvordan jeg skal gjøre det. Jeg har blitt, ikke verge, men jeg skal passe på utbetalinger for ham på hans konto og hans konto har blitt lagt inn sammen med min. Jeg trodde jeg skulle klare dette greit, men å passe på hans kontoer i tillegg til mine føler jeg er et litt for stort ansvar. Hjelper ikke at faren min sier at jeg kommer til å arve alt til slutt. Er enebarn og så alt tynger mine skuldre. Livredd for å gjøre noe feil. I tillegg er jeg og en person som blir stresset så til de grader så fort og klarer ikke å slappe av nok heller så blir enda mer stresset. Anonymkode: f6d7e...c7b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #60 Del Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Harald har en bror som er litt eldre og vi to har snakket om familiehistorie, men mer om slekt. Mitt problem er at jeg vet ikke hvordan jeg skal gjøre det. Jeg har blitt, ikke verge, men jeg skal passe på utbetalinger for ham på hans konto og hans konto har blitt lagt inn sammen med min. Jeg trodde jeg skulle klare dette greit, men å passe på hans kontoer i tillegg til mine føler jeg er et litt for stort ansvar. Hjelper ikke at faren min sier at jeg kommer til å arve alt til slutt. Er enebarn og så alt tynger mine skuldre. Livredd for å gjøre noe feil. I tillegg er jeg og en person som blir stresset så til de grader så fort og klarer ikke å slappe av nok heller så blir enda mer stresset. Anonymkode: f6d7e...c7b Der ble jeg litt satt ut selv. Alle kortene fra kipper orakel stemte også! Dette her forstår jeg godt at du er stresset over!!! Hvilken person sin konto har du styr over? Har du økonomi nok til å skaffe advokat? Fordi kipper traff så trakk jeg på nytt. Og så fikk jeg opp false person. Hvem? Og så distant horizons og journey. Du sier dine foreldre bor litt langt unna? Kan det være noe der? Jeg trakk også court house. Og så trakk jeg igjen fra tarot på HVEM er false person? 8 of wands og 6 of wands, rett mellom false person og court house. Jeg tror noen lurer deg eller noe rundt legalitet. Jeg vet ikke hva. Jeg vet ikke om det er arv eller hva dette her er. Kan de falske personene, lovers med 6 of cups være dine foreldre? Hvilket tegn er de? Det er noe som ikke stemmer her, det er noen som prøver å lure noen, men hva? Anonymkode: 89b25...0d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå