Gå til innhold

Kan noen legge kort på meg og se hvordan det går fremover? ☺️


Anbefalte innlegg

Det er ingen andre jeg kan spørre så da spør jeg her, ettersom jeg har fått god hjelp før ☺️❤️


(Dere andre som ødelegger tråden med oppgulp vil bli rapportert.)

Anonymkode: dcebb...6d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du har spurt her før har du jo allerede fått svar på det du lurer på. Ganske nylig også.

Anonymkode: 89b25...0d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvis du har spurt her før har du jo allerede fått svar på det du lurer på. Ganske nylig også.

Anonymkode: 89b25...0d8

Du vet at det er mange ulike mennesker som spør om lesning her? La nå folk få spørre, også kan den som vil få svare. Håper du får svar, ts😊

Anonymkode: 8a6d1...035

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du vet at det er mange ulike mennesker som spør om lesning her? La nå folk få spørre, også kan den som vil få svare. Håper du får svar, ts😊

Anonymkode: 8a6d1...035

Jeg tror ts har spurt flere ganger her inne rundt februar og mars og jeg tror ts kun ønsker å få bekreftelse på det hun ønsker å spørre om. Det handler nok om kjærlighet og usikkerhet. Mange røde flagg men ts ønsker kun å høre at dette går bra. Stemmer dette ts?

Anonymkode: 89b25...0d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort: 2 of wands, 7 of pentacles 10 of swords. På 10 of swords: Temperance, 20 of wands, the tower, 5 of wands og 9 of wands. Så ts, hør på de røde flaggene. Les gjerne opp kort. Er du den som opprettet det andre også nå nettopp?

Anonymkode: 89b25...0d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kort: 2 of wands, 7 of pentacles 10 of swords. På 10 of swords: Temperance, 20 of wands, the tower, 5 of wands og 9 of wands. Så ts, hør på de røde flaggene. Les gjerne opp kort. Er du den som opprettet det andre også nå nettopp?

Anonymkode: 89b25...0d8

Må bare bryte randomly inn (tidligere tarotreader her). Her blir det drama.. Får en litt ekkel feeling av dette. Blir et sjokk som gir ettervirkninger, så hold deg unna vedkommende, TS. Asap.

Anonymkode: 62d31...3a0

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Må bare bryte randomly inn (tidligere tarotreader her). Her blir det drama.. Får en litt ekkel feeling av dette. Blir et sjokk som gir ettervirkninger, så hold deg unna vedkommende, TS. Asap.

Anonymkode: 62d31...3a0

Samme her... Dette var mer heavy energi enn de andre trådene så dersom det er samme person må noe ha endret seg kraftig på kort tid eller noe. Hva er det du plukker opp? Jeg trakk, tenkte "hell no":kortspill: og og svarte i tråden uten å gå mer inn i hva dette her var for noe😧

Anonymkode: 89b25...0d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la to kort, 7 staver, 6 sverd. 

Jeg ser at det er mye utfordringer her, og mye vanskelig, det er viktigere nå enn noensinne at du står på det du vet er rett og stiller opp på ditt eget lag. Det er på tide å ta et standpunkt og slik jeg ser det så kommer du til å gå videre alene i fremtiden når du gjør det. Dessverre tror jeg du er i en situasjon som fungerer så lenge du er med på en annen/noe annets behov og rytme, og den dagen du stiller opp for deg selv, eller setter grenser, så går du videre alene.

Hvis det stemmer, så er det på tide å speak up og pakke snippsekken og gå, vil du virkelig forholde deg til noe som bare fungerer så lenge du ignorerer deg selv? 

Anonymkode: 1e471...8ea

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror forresten også jeg har sett på kort for deg før, en del ganger, energien kjennes kjent ut.

Jeg vet hvordan det er å være farget av et håp, et ønske, føle at man ikke kan gi opp nå eller at målet er rett rundt, ønske hvordan ting var. Sannheten er at vi kan bruke årevis i en illusjon som ikke endrer seg eller forandrer seg, uten at vi ser det selv. Jeg håper at du kan sette deg ned og ta fokus tilbake på deg, kanskje pirke litt i og undersøke hvorfor situasjoner som denne føles riktig eller givende når det kanskje tvert om fratar deg muligheten til å ha det godt. Det er bedre ting der ute, og jeg tror at den dagen du velger deg selv, så ser du det også. Alt godt. 

Anonymkode: 1e471...8ea

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er for gammel til at det vil bli bedre om jeg gir opp det jeg har nå. 
~Ts 😭

Anonymkode: dcebb...6d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen ser noe med økonomi så hadde det vært bra 🍀
~Ts

Anonymkode: dcebb...6d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er for gammel til at det vil bli bedre om jeg gir opp det jeg har nå. 
~Ts 😭

Anonymkode: dcebb...6d7

Det er veldig trist tanke om seg selv. Hverken jeg eller noen kan fortelle deg hva du skal gjøre, men du kommer til å klare deg alene, og det bør også være et mål å få det til alene og ha det bra, spesielt når en situasjon krever så mye av deg som den gjør nå. Ønsker deg lykke til. 

Anonymkode: 1e471...8ea

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får flere opp samme energi som de over?

Anonymkode: dcebb...6d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Bump*

Anonymkode: dcebb...6d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Får flere opp samme energi som de over?

Anonymkode: dcebb...6d7

 

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

*Bump*

Anonymkode: dcebb...6d7

Hva er det du venter på å få høre? Det er jo helt klart at du ønsker ikke veiledning eller et startpunkt, eller et perspektiv og innsikt tarotkort kan gi, du leter etter et konkret svar, og da synes jeg det er bortkastet å opprette tråder hvor du søker hjelp. Å legge kort og tolke de er å bruke av min energi og min tid, og det minste du kan si er takk til meg og de andre som har prøvd å hjelpe deg. 

Håper du finner det du leter etter. 

Anonymkode: 1e471...8ea

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker said:

 

Hva er det du venter på å få høre? Det er jo helt klart at du ønsker ikke veiledning eller et startpunkt, eller et perspektiv og innsikt tarotkort kan gi, du leter etter et konkret svar, og da synes jeg det er bortkastet å opprette tråder hvor du søker hjelp. Å legge kort og tolke de er å bruke av min energi og min tid, og det minste du kan si er takk til meg og de andre som har prøvd å hjelpe deg. 

Håper du finner det du leter etter. 

Anonymkode: 1e471...8ea

Takk.

Anonymkode: dcebb...6d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

48 minutter siden, AnonymBruker said:

 

Hva er det du venter på å få høre?

Anonymkode: 1e471...8ea

Legger til at det er jo litt kjedelig å få høre at fremtiden kommer til å bli et helvete hvis jeg fortsetter forholdet og også hvis jeg bryter ut. Var det virkelig ingenting annet som ble sett? 

Anonymkode: dcebb...6d7

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

 

Hva er det du venter på å få høre? Det er jo helt klart at du ønsker ikke veiledning eller et startpunkt, eller et perspektiv og innsikt tarotkort kan gi, du leter etter et konkret svar, og da synes jeg det er bortkastet å opprette tråder hvor du søker hjelp. Å legge kort og tolke de er å bruke av min energi og min tid, og det minste du kan si er takk til meg og de andre som har prøvd å hjelpe deg. 

Håper du finner det du leter etter. 

Anonymkode: 1e471...8ea

Enig med deg. Håper ts og andre snart forstår nøyaktig dette. Men da stemte det, det ER samme person! :ninja:

Anonymkode: 89b25...0d8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Legger til at det er jo litt kjedelig å få høre at fremtiden kommer til å bli et helvete hvis jeg fortsetter forholdet og også hvis jeg bryter ut. Var det virkelig ingenting annet som ble sett? 

Anonymkode: dcebb...6d7

Hvor står det at det blir helvete om du bryter ut? Tvert om skrev jeg vel at jeg så fremtiden din som langt bedre uten denne situasjonen, at for å finne deg selv igjen og få kontakt med deg selv så bør du gi slipp på det rundt deg som kun fungerer fordi du ofrer egen lykke. Bare du vet hva det er, og hva du bruker opp deg selv på. 

Anonymkode: 1e471...8ea

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Men da stemte det, det ER samme person! :ninja:

Anonymkode: 89b25...0d8

Det er ikke så mange som spør, har jeg skjønt, pga alle dem som harselerer med at man måtte tro på det og det. At jeg har spurt noen ganger er vel ikke så ille. 
Men den er grei, aldri mer.

Anonymkode: dcebb...6d7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...