Gå til innhold

Skuffet over kåte menn på dating sider

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ok, gutten min.  Jeg datet nok bare damer på alder med mor di, så da gjelder det nok ikke.  

Anonymkode: 8f222...6ee

Jeg vet ikke hvorfor du henger på forum i din alder, men det forklarer en del. Gen Z jentene har skyhøye krav til en partner og utseende trumfer alt. Paradise generasjonen.

Anonymkode: 956e2...a42

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja altså, som jeg har sagt før. De færreste damer er på tinder i et slags desperat forsøk på å beholde jomfrudommen lengst mulig 😅 Så at de har et snev av interesse rundt sex trenger man ikke være einstein for å forstå. Men det er ikke dermed sagt at de jager etter sexmeldinger. De fleste syns det er gøyere å ha sex enn tekste om sex.... 

Anonymkode: dc438...d46

Kvinner har mye lavere seksualdriv enn menn, så er noe av grunnen til at de er ekstremt passive her, pluss de har alltid valg og gutter som tekster dem først, av rent biologiske årsaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg opprettet meg en datingprofil i håp om å bli kjent med en mann og kanskje finne en sjelevenn, men er sjokkert over hvor mange ufine menn det er. De sender nakenbilder uoppfordret, spør om jeg fikk meldingen etter at de har sendt seksualiserte spørsmål osv.

Hva skal man gjøre? Hvordan håndterer dere andre slikt?

Anonymkode: 06f42...2d3

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Ja, ser ut som jeg må gjøre det.

Hvordan kan man skille ut de som bare er ute etter sex?

Har du ganske nylig oppretta den profilen?

Det som typisk skjer, er at gjengen med desperate er ute og bevisst jakter på nye profiler. Dessverre vanlig at nye kvinneprofiler blir bombardert av seksuelle søppelmeldinger, intetsigende ‘hei’ fra sosialt mistilpassede med tomme profiler osv.

Blokker og ignorer - og hold ut.

Det dabber av etter en uke eller to.

Da kan du forsøke deg på mer normale samtaler med menn som virker interessante. :)

Ikke kast bort tid og krefter på de som invaderer deg - husk noen rett og slett tenner på tanken om at en kvinne får bildet av tissefanten i fleisen uten varsel, og får yre følelser av at du føler ubehag av seksuelle meldinger. Blokker og rapporter.

Du kan også rapportere de som sender nakenbilder uoppfordret osv.

Men det blir altså vanligvis mer stille etter et par uker. Konsentrer deg heller om de som evt virker noenlunde ok, eller finn profiler du selv liker og send melding til de - mange menn får lite meldinger inne på datingsider og blir gjerne svært smigret :)

Anonymkode: f9ebc...4c8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg opplever det samme. Akkurat fått en fyr interessert nok til å betale 30000 for daten. ( Da tror man motivasjonen er langtids) Men nei: Gikk fra å være en fyr med klasse og  kurtise til en som ble sjikanøs før han ghostet. Selvfølgelig fikk han god sex, men også den ville han påpeke som et usikkerhetsmoment. Jeg tror nok hele hemmeligheten er å ikke ligge med dem før man er HELT sikker på at de liker deg. At menn er seksuelt fiksert er bare naturens kraft - menn drives av sexlyst. 

Anonymkode: a55a8...a1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg vet ikke hvorfor du henger på forum i din alder, men det forklarer en del. Gen Z jentene har skyhøye krav til en partner og utseende trumfer alt. Paradise generasjonen.

Er det en aldersgrense her? 

Jeg vet ikke om du henger bare med "paradise deltakere" eller hva, men det er plenty normale ungdommer i min omgangskrets, og de finner hverandre gjennom studier, og venners venner. 

Anonymkode: 8f222...6ee

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rapporterer og blokkerer med èn gang.

Velkommen til internettdating. Stålsett deg

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Kvinner har mye lavere seksualdriv enn menn, så er noe av grunnen til at de er ekstremt passive her, pluss de har alltid valg og gutter som tekster dem først, av rent biologiske årsaker.

er ikke så sikker på det. Har møtt en god del kvinner med ganske så heftig sexlyst 😉

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg opplever det samme. Akkurat fått en fyr interessert nok til å betale 30000 for daten. ( Da tror man motivasjonen er langtids) Men nei: Gikk fra å være en fyr med klasse og  kurtise til en som ble sjikanøs før han ghostet. Selvfølgelig fikk han god sex, men også den ville han påpeke som et usikkerhetsmoment. Jeg tror nok hele hemmeligheten er å ikke ligge med dem før man er HELT sikker på at de liker deg. At menn er seksuelt fiksert er bare naturens kraft - menn drives av sexlyst. 

Anonymkode: a55a8...a1e

Lol. Hvis de betaler flere tusen, forventer de selvfølgelig noe tilbake. Hvorfor så sykt mye penger for et treff?

Hvorfor ikke ta en casual kaffe først og teste kjemi?

Kan av erfaring som at å ligge på første treff tar vekk respekten fra 8 av 10 menn. 

Anonymkode: a978c...927

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Hva er det med menn og dickpics? Tror de at de skal få napp med å liksom ta "fiskestanga" ut? Eller er de bare så treige i nøtta at de ikke forstår at det er noe av det kleineste de kan gjøre? 

Også forstår ikke disse stakkars "guttene" at det er bare noe få av dem som får alle jentene.

Anonymkode: 53ae6...d79

Risikofri blotting.

De napper løken til tanken om at en intetanende kvinne nettopp fikk staken deres i fleisen.

De kan tvinge deg ufrivillig inn i en form for seksuell situasjon med dem. Maktfølelse.

Det er en form for overgrep, og bør i langt større grad anmeldes.

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hva fabler du om? Det er folk i pensjonsalder på nett. 

Det der er bare tullball fra ende til annen.

Anonymkode: a978c...927

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Neida vi rekker bare ikke gjøre noe før vi har blitt bombardert med pikkbilder og kåtpeiser som ofte er stygge og truende ved avvisning.

De vi helst vil ha , rekker vi ikke å oppdage pga alt støyet fra de uinteressante som tenker at "kvinner er så himla passive at her gjelder det å være på.." 

Det tar som regel flere mnd å gå gjennom mld man mottar første uka på et nytt sted. Og da er vi ofte så mettet på uønska adferd og bilder av vi ikke har overskuddet til det vi helst vil. 

Ved å beskrive kvinner som passive, bidrar du til mer pågående fremtoning fra menn på nett.

Hvis ei dame forholder seg helt passivt til deg, er hun ikke interessert. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Totalt feil. Ofte mer, men annerledes tenningsmønster enn guttunger.
Sexprat med fremmede er uinteressant, og en faktor som gjør at man blokkerer, og heller finner en med hjerne.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 hours ago, AnonymBruker said:

Har du ganske nylig oppretta den profilen?

Det som typisk skjer, er at gjengen med desperate er ute og bevisst jakter på nye profiler. Dessverre vanlig at nye kvinneprofiler blir bombardert av seksuelle søppelmeldinger, intetsigende ‘hei’ fra sosialt mistilpassede med tomme profiler osv.

Blokker og ignorer - og hold ut.

Det dabber av etter en uke eller to.

Da kan du forsøke deg på mer normale samtaler med menn som virker interessante. :)

Ikke kast bort tid og krefter på de som invaderer deg - husk noen rett og slett tenner på tanken om at en kvinne får bildet av tissefanten i fleisen uten varsel, og får yre følelser av at du føler ubehag av seksuelle meldinger. Blokker og rapporter.

Du kan også rapportere de som sender nakenbilder uoppfordret osv.

Men det blir altså vanligvis mer stille etter et par uker. Konsentrer deg heller om de som evt virker noenlunde ok, eller finn profiler du selv liker og send melding til de - mange menn får lite meldinger inne på datingsider og blir gjerne svært smigret :)

Ja, den er ny og har ikke turt å legge ut profilbilde på grunn av alle de seksuelle meldingene.

Takk for tips og råd. Tror jeg venter litt med å oppdatere profilen min med noe særlig tekst og bilder før de verste har gitt seg.

Det finnes hyggelige menn også så han dukker sikkert opp til slutt :)

TS

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

"Hva faen i helvete feiler det deg din syke pervofaen av en satans drittjævel? Hva heter moren din? Hun er sikkert stolt av deg så vil gjerne videresende bildet, med din far på kopi..osv., osv. Kun fantasien som setter grenser..

Anonymkode: 26783...885

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er mye rart på de appene synes jeg. Men synes det er vanskeligst å finne menn som tenker empatisk. Har akkurat blokkert en fyr som sa at han pleide å stalker damer han datet. 

Anonymkode: 3ac17...c1b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 hours ago, AnonymBruker said:

Er mye rart på de appene synes jeg. Men synes det er vanskeligst å finne menn som tenker empatisk. Har akkurat blokkert en fyr som sa at han pleide å stalker damer han datet. 

Anonymkode: 3ac17...c1b

Som jeg skrev innledningsvis: jeg begynner å skjønne at Tinder er ganske lett match for oss som er noenlunde sosialt kalibrerte 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Lol, enten sitter du her å lyver eller så ser du ut som Matt Bomer. 

For å få de jentene mellom 18-30 "lett som bare det" så må du ha ingen feil med utseendet ditt og ha nok sosialt bevis for å få til en date.

Nå trenger jo ikke dere aldrende gubber å ha sex med jenter på 18. Jenter på 18 anser det som ekkelt. Gå etter damer på deres egen alder, dere. 

Anonymkode: 2426e...898

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Nei. Gen Z jenter vil ha Gen Z gutter, ikke menn som begynner å planlegge pensjonen sin.

Anonymkode: 2426e...898

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/21/2024 at 12:26 AM, Bromance said:

Vet ikke hvilken dating side du tenker på. Men hvis du skriver" ingen  ONS" i profilen så får du kanskje luket ut endel...

Jeg tror menn som TS beskriver gir fullstendig blanke i hva hun skriver i profilen sin.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er dessverre mye ekle menn der ute, men jeg har ikke noe annet råd enn å slutte å snakke med dem og blokkere dem. Kan jo rapportere også når det er veldig grovt. Jeg har profil på Møteplassen og ble utsatt for en som sendte dickpic til meg der inne. Jeg ble så forbanna! Men jeg fikk rapportert han og da fikk jeg lagt inn noe som heter "snuskfilter" som hindrer at de kan legge ut sånne bilder. Uansett, slett og blokker dem hvertfall!

Anonymkode: 9916b...65c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...