Gå til innhold

Skuffet over kåte menn på dating sider


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg opprettet meg en datingprofil i håp om å bli kjent med en mann og kanskje finne en sjelevenn, men er sjokkert over hvor mange ufine menn det er. De sender nakenbilder uoppfordret, spør om jeg fikk meldingen etter at de har sendt seksualiserte spørsmål osv.

Hva skal man gjøre? Hvordan håndterer dere andre slikt?

Anonymkode: 06f42...2d3

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan rapportere om det er mulig. Og du kan blokkere dem. 

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker noen ganger som om den mannlige delen av datingmarkedet er den reneste grisebingen. Nøff, nøff🐖🐖🐖

Anonymkode: 7c8b2...373

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, svartkatt said:

Du kan rapportere om det er mulig. Og du kan blokkere dem. 

Ja, ser ut som jeg må gjøre det.

Hvordan kan man skille ut de som bare er ute etter sex?

Anonymkode: 06f42...2d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Det virker noen ganger som om den mannlige delen av datingmarkedet er den reneste grisebingen. Nøff, nøff🐖🐖🐖

Anonymkode: 7c8b2...373

Trist, men sant virker det som.

Anonymkode: 06f42...2d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke bra om menn ikke klarer å oppføre seg.

Men om du snur på det:
Hvis du absolutt vil unngå kåte menn, er ikke datingsider det optimale stedet å henge.

M50

Anonymkode: d7fc0...4a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja, ser ut som jeg må gjøre det.

Hvordan kan man skille ut de som bare er ute etter sex?

Anonymkode: 06f42...2d3

Vet ikke hvilken dating side du tenker på. Men hvis du skriver" ingen  ONS" i profilen så får du kanskje luket ut endel...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Det virker noen ganger som om den mannlige delen av datingmarkedet er den reneste grisebingen. Nøff, nøff🐖🐖🐖

Anonymkode: 7c8b2...373

Jeg har alltid forundret meg over at menn sier det er så vanskelig å finne jenter på datingapper, for jeg har aldri opplevd det sånn. Men det begynner å ane meg at for de av oss som er noenlunde sosialt kalibrerte så er det lite konkurranse og relativt lett match….. 🤷‍♂️😅

Anonymkode: dc438...d46

  • Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Det er jo ikke bra om menn ikke klarer å oppføre seg.

Men om du snur på det:
Hvis du absolutt vil unngå kåte menn, er ikke datingsider det optimale stedet å henge.

M50

Anonymkode: d7fc0...4a2

Datingsider skal også være et ok sted for kvinner. Folk må gjerne være kåte, men å tvinge den på andre som ikke ønsker det er ikke greit.

Anonymkode: 06f42...2d3

  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Bromance said:

Vet ikke hvilken dating side du tenker på. Men hvis du skriver" ingen  ONS" i profilen så får du kanskje luket ut endel...

Ja, det kan kanskje hjelpe.

Anonymkode: 06f42...2d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ja, ser ut som jeg må gjøre det.

Hvordan kan man skille ut de som bare er ute etter sex?

Anonymkode: 06f42...2d3

Det ser du jo på måten noen er. Bare blokk og gå videre. Alle med seksuelle undertoner generelt

Anonymkode: aaf4c...515

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg har alltid forundret meg over at menn sier det er så vanskelig å finne jenter på datingapper, for jeg har aldri opplevd det sånn. Men det begynner å ane meg at for de av oss som er noenlunde sosialt kalibrerte så er det lite konkurranse og relativt lett match….. 🤷‍♂️😅

Anonymkode: dc438...d46

Ja, jeg er enig i det. Vi får jo pult lett som bare det 😉

Det som er synd, er jo at mengder av bra damer er skremt bort allerede. 

Anonymkode: 8f222...6ee

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja, jeg er enig i det. Vi får jo pult lett som bare det 😉

Det som er synd, er jo at mengder av bra damer er skremt bort allerede. 

Anonymkode: 8f222...6ee

Om de er skremt bort ville de ikke hatt sex med deg, det er jo sexen som skremte dem bort. De har andre ønsker og det er lov. 

Jeg kan ikke si jeg er en bra dame, men blir ikke spent av tanken på å ligge med en ramndom mann, gir meg ingenting. 

Anonymkode: 7febf...2bb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Ja, jeg er enig i det. Vi får jo pult lett som bare det 😉

Det som er synd, er jo at mengder av bra damer er skremt bort allerede. 

Anonymkode: 8f222...6ee

Lol, enten sitter du her å lyver eller så ser du ut som Matt Bomer. 
 

For å få de jentene mellom 18-30 "lett som bare det" så må du ha ingen feil med utseendet ditt og ha nok sosialt bevis for å få til en date.

Anonymkode: 956e2...a42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Om de er skremt bort ville de ikke hatt sex med deg, det er jo sexen som skremte dem bort. De har andre ønsker og det er lov. 

Jeg kan ikke si jeg er en bra dame, men blir ikke spent av tanken på å ligge med en ramndom mann, gir meg ingenting. 

Anonymkode: 7febf...2bb

Du har ikke helt rett på alt. De fleste kvinner på datingapper liker også sex. Det er derimot sexfokus og kåtprat som skremmer dem vekk, eller bare gjør dem drita lei. For å komme inn på mennesker som krever litt mer, så må du gi dem følelsen av å ikke være en random, og det skjer kun via den gode samtalen. 

Jeg har allerede funnet meg en kjæreste, og hun er den eneste som har dratt i gang sexting og nakenbilder fra første date. Jeg kunne aldri gjort noe sånt. 

Anonymkode: 8f222...6ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Lol, enten sitter du her å lyver eller så ser du ut som Matt Bomer. 
 

For å få de jentene mellom 18-30 "lett som bare det" så må du ha ingen feil med utseendet ditt og ha nok sosialt bevis for å få til en date.

Anonymkode: 956e2...a42

Ok, gutten min.  Jeg datet nok bare damer på alder med mor di, så da gjelder det nok ikke.  

Anonymkode: 8f222...6ee

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva er det med menn og dickpics? Tror de at de skal få napp med å liksom ta "fiskestanga" ut? Eller er de bare så treige i nøtta at de ikke forstår at det er noe av det kleineste de kan gjøre? 

Også forstår ikke disse stakkars "guttene" at det er bare noe få av dem som får alle jentene.

Anonymkode: 53ae6...d79

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Du har ikke helt rett på alt. De fleste kvinner på datingapper liker også sex. Det er derimot sexfokus og kåtprat som skremmer dem vekk, eller bare gjør dem drita lei. For å komme inn på mennesker som krever litt mer, så må du gi dem følelsen av å ikke være en random, og det skjer kun via den gode samtalen. 

Jeg har allerede funnet meg en kjæreste, og hun er den eneste som har dratt i gang sexting og nakenbilder fra første date. Jeg kunne aldri gjort noe sånt. 

Anonymkode: 8f222...6ee

Ja altså, som jeg har sagt før. De færreste damer er på tinder i et slags desperat forsøk på å beholde jomfrudommen lengst mulig 😅 Så at de har et snev av interesse rundt sex trenger man ikke være einstein for å forstå. Men det er ikke dermed sagt at de jager etter sexmeldinger. De fleste syns det er gøyere å ha sex enn tekste om sex.... 

Anonymkode: dc438...d46

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du har ikke helt rett på alt. De fleste kvinner på datingapper liker også sex. Det er derimot sexfokus og kåtprat som skremmer dem vekk, eller bare gjør dem drita lei. For å komme inn på mennesker som krever litt mer, så må du gi dem følelsen av å ikke være en random, og det skjer kun via den gode samtalen. 

Jeg har allerede funnet meg en kjæreste, og hun er den eneste som har dratt i gang sexting og nakenbilder fra første date. Jeg kunne aldri gjort noe sånt. 

Anonymkode: 8f222...6ee

Det er sannt. Men jeg har fortsatt visst at en mann er fortsatt en random, selv om han hadde lagt in minimal innsats av sosialisering. Har han et motiv om å bare ligge, vil jeg ikke bli med på noe så tomt. Jeg er sosial med folk jeg ikke ligger med, trenger ikke ligge bare fordi vi klarer å ha en god samtale.

Anonymkode: 7febf...2bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Lol, enten sitter du her å lyver eller så ser du ut som Matt Bomer. 
 

For å få de jentene mellom 18-30 "lett som bare det" så må du ha ingen feil med utseendet ditt og ha nok sosialt bevis for å få til en date.

Anonymkode: 956e2...a42

personlig aner jeg ikke hvem Matt Bomer er. Godt mulig han har pult mer enn meg, men det bryr jeg meg egentlig ikke om. Denne mld var vel ikke til meg, men kan avkrefte at man må ha perfekt utseende for å få napp på Tinder. Men gjør det beste ut av det du har. Kle deg bra, hold kroppen i form, ta kule bilder osv...   Da får man noen matcher. Og derifra og ut å handler det om å klare å engasjere og underholde i samtalen for å gjøre match om til date.

Anonymkode: dc438...d46

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...