Gå til innhold

Å ta tak i ungdom/ barn er ikke lov


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg satt ved ett bakeri på ett senter. Ved siden av satt noen gutter i 15/16 årsalderen. De snakket og flirte og hadde det moro. De snakket ikke veldig høyt. Plutselig går en mann bort til de. Han sa noe om at de måtte flytte seg. Ene gutten sa: hæ? Da tar mannen tak i genseren til gutten og drar han  opp og sier gå. Guttene ristet på hodet og gikk. Dette var en utenlandsk mann. Kanskje dette er greit å hans hjemland, men ikke her. Jeg ble satt ut og tenkte etterpå at jeg burde ha sagt noe. Hadde du reagert og sagt noe? 

Anonymkode: 8e97f...be6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mannen var sannsynligvis psykisk ustabil om ting skjedde akkurat slik du forteller her, uten at det er noe som helst forhistorie eller kjennskap mellom mann og ungdommer her. 
 

Men nei, det er selvsagt ikke greit å gjøre sånn som denne mannen gjorde.

Anonymkode: 31ca7...b6e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mannen var sannsynligvis psykisk ustabil om ting skjedde akkurat slik du forteller her, uten at det er noe som helst forhistorie eller kjennskap mellom mann og ungdommer her. 
 

Men nei, det er selvsagt ikke greit å gjøre sånn som denne mannen gjorde.

Anonymkode: 31ca7...b6e

Han hadde med seg 2 barn, så håper ikke han er sånn mot de 

Anonymkode: 8e97f...be6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor han ba guttene flytte seg, og hvorfor de nektet, men å kalle dette vold er vel å gå for langt? 

Anonymkode: fc00b...df0

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva høyre eller venstre sa, eller om det var familie, bekjentskap eller fremmed.

på generell basis vil jeg si at det er bra at vi fortsatt har folk som tør å oppdra på andres unger når de er ufyselige. 

Anonymkode: c4b67...4e5

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vet ikke hva høyre eller venstre sa, eller om det var familie, bekjentskap eller fremmed.

på generell basis vil jeg si at det er bra at vi fortsatt har folk som tør å oppdra på andres unger når de er ufyselige. 

Anonymkode: c4b67...4e5

De var ikke ufyselige. Jeg satt rett ved. Hvis vi ikke tåler at noen snakker og flirer, så bør vi holde oss hjemme 

Uansett så er det ikke lov å ta tak i noen på den måten. Kanskje det er dessverre. Spesielt i skolen. Men det er en annen diskusjon 

Anonymkode: 8e97f...be6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...