Gå til innhold

Bitterhet


JaVel

Anbefalte innlegg

Har flere venninner som surner i sitt liv. En snakker fortsatt om ekteskapet som gikk dunken for 15 år siden, en annen snakker bare om.  barndom som skjedde for 30 år siden osv osv. Hva skal man pokker gjøre med slike venner. Har bedt de om barndom slutte å snakke om  dette,regelrett om å holde kjeft, men så går det 2 uker før personen begynner igjen, samme hun som stadig snakker om skilsmissen. Får lyst å slå dem med noe hardt i hodet slik at jeg kan få fred. Samtidig må det være noe galt med meg siden jeg suger i meg slike personer. Noen med gode forslag? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De har tydeligvis aldri kommet over barndommen eller skilsmissen. Kanskje de burde gå i terapi? Hvertfall snakke med en profesjonell slik at de ikke plager deg med det hele tiden? Jeg tror man må orke noe sånt fra venner, men ikke når det aldri slutter og bare går på repeat igjen og igjen. Forstår deg godt der. Har opplevd lignende med en venninne som ble skilt for 25 åt siden og klager over det enda. Samtidig er hun helt mannegal og har stadig nye forhold, som alltid går skeis fordi hun finner noe galt med dem etterhvert. Dette snakker hun om nesten hele tiden, så jeg orker ikke mer. Har funnet ut at jeg bare må kutte henne ut. 

Anonymkode: 8dd7e...f4f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...