Gå til innhold

Hvor er det beste stedet å møte litt mer seriøse nå for tiden?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvorfor app/nett?

Det beste er uten tvil her i den virkelige verden😃

Anonymkode: 3cabc...8c9

Ikke alle er komfortable med å gå bort til fremmede menn for å slå av en prat og sjekke om de er singel...

Anonymkode: 9999a...7df

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ikke alle er komfortable med å gå bort til fremmede menn for å slå av en prat og sjekke om de er singel...

Det trenger ikke være i sånne situasjoner. Du kan være sosial på steder hvor du naturlig å omgåes for andre grunner. 

Anonymkode: 68b90...e33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 4/21/2024 at 6:27 PM, AnonymBruker said:

ute i virkeligheten 

Anonymkode: 68a7c...ad6

4 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor app/nett?

Villebarepratelitt?

Anonymkode: c87bf...506

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Villebarepratelitt?

Anonymkode: c87bf...506

Trenger ikke stoppe noen på toget/butikken eller lignende. Vær med på aktiviteter, hobbyer, møt noen gjennom venner, speed dating til å med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det trenger ikke være i sånne situasjoner. Du kan være sosial på steder hvor du naturlig å omgåes for andre grunner. 

Ikke alle har sosiale arenaer hvor det er naturlig møte andre..

Jeg jobber og trener, og har ellers kun hobbyer som utøves i hjemmet. Speeddating har jeg prøvd og det er virkelig helt jævlig når man er introvert og trenger litt tid.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ikke alle har sosiale arenaer hvor det er naturlig møte andre..

Jeg jobber og trener, og har ellers kun hobbyer som utøves i hjemmet. Speeddating har jeg prøvd og det er virkelig helt jævlig når man er introvert og trenger litt tid.

Men du er ikke nødt til å leve akkurat som du gjør idag for evig og foraltid. Du kan finne nye steder å møte noen, du må bare ønske det og tenke litt utenfor det du er vandt til. Søke råd fra noen du, kanskje du kjenner noen som vet noe eller hat lyst til å bli med på noe?

Jeg er selv introvert og syns det er vanskelig, men det er veien vi må gå uansett om vi liker det eller ikke. Å jeg håper og tror at det å utsette seg for noe hjelper. Jeg hadde det jævlig da jeg flyttet hit alene, nå føler jeg mer pittelitt tryggere og det er rart å kjenne at kroppen omstille seg med vane. Gjør meg sinnt for å ikke ha utnytten kraften av å teste ut noe selv om du er redd før og på andre områder. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hvorfor app/nett?

Det beste er vel å maksimere sjansene sine, og benytte seg av alle mulige kanaler? 

Anonymkode: 1278f...d65

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 hours ago, AnonymBruker said:

Trenger ikke stoppe noen på toget/butikken eller lignende. Vær med på aktiviteter, hobbyer, møt noen gjennom venner, speed dating til å med. 

Har jo kalenderen pakka full av foreninger og frivillig arbeid, men møter aldri noen der. Enten er det 90% samme kjønn, helt feil alder, alle er opptatt, eller så er arenaen helt feil for sånne ting.

Anonymkode: 088dc...c88

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 21.4.2024 den 21.19):

I slutten av 30-årene er arenaer for barneidrett bra, hvis du ser etter menn i samme alder. Masse folk som skiller seg i slutten av 30- årene/begynnelsen av 40-årene.

Anonymkode: 29d00...976

Det er virkelig feil arena bokstaveligtalt. 

Anonymkode: 079b4...826

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Men du er ikke nødt til å leve akkurat som du gjør idag for evig og foraltid. Du kan finne nye steder å møte noen, du må bare ønske det og tenke litt utenfor det du er vandt til. Søke råd fra noen du, kanskje du kjenner noen som vet noe eller hat lyst til å bli med på noe?

Jeg er selv introvert og syns det er vanskelig, men det er veien vi må gå uansett om vi liker det eller ikke. Å jeg håper og tror at det å utsette seg for noe hjelper. Jeg hadde det jævlig da jeg flyttet hit alene, nå føler jeg mer pittelitt tryggere og det er rart å kjenne at kroppen omstille seg med vane. Gjør meg sinnt for å ikke ha utnytten kraften av å teste ut noe selv om du er redd før og på andre områder. 

Jeg har gått motsatt vei, jeg er lei av å delta på aktiviteter jeg egentlig ikke ønsker, og presse meg til sosiale ting jeg ikke har noe glede av. Jeg har kuttet ut foreninger, organisasjoner, hobbyer og vennegjenger som tok mer enn det ga.

Etter å ha bodd flere steder både i norge og i andre land, vært tillitsvalgt lokalt og sentralt, og jobbet frivillig, så har jeg innsett at jeg liker bedre rolige helger på sofaen med en bok eller film, hagearbeid, lage god mat og løpe en tur...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...