Gå til innhold

Stemmer det alltid når en mann sier at han ikke er romantisk interessert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eller har noen erfaring med det motsatte? 
Jeg treffer eksen min ofte for tiden. Han vil treffes nesten hver dag. Vi spiser middag sammen, han hjelper meg med diverse ting i hverdagen. Vi er nesten som et gammelt ektepar 😂 Vi traff hverandre tilfeldig for 8 uker siden, hadde ikke sett hverandre på 4 år før dette. Vi hadde et litt dramatisk brudd, så det tok litt tid å komme seg videre. Han har nå flyttet til samme by som meg. Etter vi traff hverandre og slo av en prat så har vi truffet hverandre nesten hver dag. Den første uken sa han at han ikke var interessert i noe kjærlighetsforhold, men at han ville vi skulle være venner. Vi har det veldig hyggelig, men jeg blir litt forvirret… av og til flørter han veldig, jeg får lange blikk og gode klemmer. Han vil treffe vennene mine og familien min (har truffet flere av dem allerede). 
Vet ikke helt selv hva jeg føler, annet enn at det er så fint å være sammen akkurat slik det er nå. Må selvfølgelig ta en prat om dette etterhvert med han, men vil ikke ødelegge noe. Jeg har tenkt at når en mann sier han ikke er interessert så er han ikke det. Men har noen av dere erfaring med det motsatte? Med litt blandede signaler? 
 

Anonymkode: 1731f...80a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror du må ta praten nå eller risikere å bli enda mer skuffet. Jeg er i full stand til å ha et godt og innholdsrikt vennskap med min ex, det er ikke sikkert din gjør det samme, men det er en risk der. Vi spiste middag sammen igår, men begge vet det ikke er noe romantisk eller sexuelt, kun gode venner i godt lag. 

Anonymkode: 4fbc8...aa2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tror du må ta praten nå eller risikere å bli enda mer skuffet. Jeg er i full stand til å ha et godt og innholdsrikt vennskap med min ex, det er ikke sikkert din gjør det samme, men det er en risk der. Vi spiste middag sammen igår, men begge vet det ikke er noe romantisk eller sexuelt, kun gode venner i godt lag. 

Anonymkode: 4fbc8...aa2

Takk for svar. Tror ikke jeg blir skuffet om det ikke skulle bli noe mer altså. Synes bare det er så merkelig måten han er på. Vennene mine er overbevist om at vi kommer til bli sammen igjen, de tror ikke på at vi bare er venner, siden vi er så mye sammen.

Anonymkode: 1731f...80a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger dere?

Anonymkode: f2de6...928

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart har dere sex, du får følelser, han har ikke og kommer til å fortelle at det har han sagt fra starten. 

Anonymkode: 798c1...45e

  • Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Ligger dere?

Anonymkode: f2de6...928

Nei 😊

Anonymkode: 1731f...80a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann har alt å tape på å si at han ikke er romantisk interessert - så hvis han sier det, så mener han det ja.

Anonymkode: c4a4e...be3

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Ligger dere?

Anonymkode: f2de6...928

hahah, klarer IKKE å venne meg til denne nye forkortelsen 😂 Jeg ligger, sitter og står, veldig merkelig med folk som ikke ligger, står de sovende som hester..? Poenget er om man ligger sammen, deler stedet man ligger (leiet), altså samleie… 

Beklager språklig avsporing, synes bare det er så komisk uttrykk 😄

Anonymkode: 60a09...5ab

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

hahah, klarer IKKE å venne meg til denne nye forkortelsen 😂 Jeg ligger, sitter og står, veldig merkelig med folk som ikke ligger, står de sovende som hester..? Poenget er om man ligger sammen, deler stedet man ligger (leiet), altså samleie… 

Beklager språklig avsporing, synes bare det er så komisk uttrykk 😄

Anonymkode: 60a09...5ab

Du er født på 80- tallet?

Anonymkode: f2de6...928

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det stemmer.

Anonymkode: 3cc6d...f98

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær forsiktig tilfelle han vil ha deg på gress.  

 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at han ser ut til å savne en partner i livet sitt, og at han bruker sin eks (altså deg) som dette, frem til han finner en kvinne som han forelsker seg i. 

Anonymkode: 75f9e...cb2

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

hahah, klarer IKKE å venne meg til denne nye forkortelsen 😂 Jeg ligger, sitter og står, veldig merkelig med folk som ikke ligger, står de sovende som hester..? Poenget er om man ligger sammen, deler stedet man ligger (leiet), altså samleie… 

Beklager språklig avsporing, synes bare det er så komisk uttrykk 😄

Anonymkode: 60a09...5ab

Å si at man sexer er verre ...

Anonymkode: ff30e...58f

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at det stemmer. Gang på gang får jeg det bekreftet at en mann som vil, han får det til og han lar ikke en sjanse gå ifra han.

Men ingenting i veien for at dere fortsetter sånn som dere gjør om du føler det er greit.

Anonymkode: 9a4a6...925

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja

Anonymkode: 1228a...f92

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du burde tro ham på det han sier. 

For du vel trodd ham om han sa at de gamle følelsene hadde kommet tilbake? 

Jeg og eksen var nære, gode venner. Ingen ville ha noe mer og vi trodde hverandre på det.

Anonymkode: eef7a...2da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker også at det dessverre stemmer, fordi han neppe ville ha sagt det om han følte det annerledes. Da ville han unngått å si noe som kunne ødelegge for sjansene. 

Mulig ting kan endre seg, da, men jeg ville ha forholdt meg til det han sa for ikke å bli skuffet.

Anonymkode: 04257...fda

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste er menn som sier ting for å kunne forsvare seg med det senere, men oppfører seg motsatt eller likevel ønsker det for seg. Jeg møtte en fyr som ikke var interessert i noe seriøst, ikke klar for forhold, ikke ditt ikke datt, men kom inn i livet mitt som den største Romeo. Ingenting ved hans oppførsel tilsa at han IKKE var interessert, og jeg glemte hva han hadde sagt og lot meg rive med, og fikk følelser. Etter 2-3 helt fantastiske måneder så bare forsvant han, sluttet å svare, ble kald og kynisk, uinteressert, rett ut slem med meg. Til slutt spurte jeg ham hva greia var, at jeg ble såret og lei meg. Han gikk direkte i forsvar og sa det var mitt problem, at han hadde sagt hva han ville og følte fra starten, at han ikke var interessert osv. Jeg spurte om det ga ham rett til å behandle meg slemt, da blokkerte han meg. 

Anonymkode: 798c1...45e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for flere svar 😊 I går kveld sier han plutselig at han vil at vi skal bli sammen igjen, så ting kan tydeligvis endre seg. Men om jeg vil er en annen sak 😅 godt å se at jeg ikke leste signalene helt feil, men skjønner at det er «normalen» at menn er mer rett fram i det de sier. Ble i grunnen bare enda mer forvirret nå 😂

Anonymkode: 1731f...80a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...