Gå til innhold

Sex 1 gang i uka


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I en god stund har meg og samboeren bare hatt sex 1 gang i uka. Vi er 23 og 24 og vært sammen i snart 3 år. For meg virker det som om det er veldig lite gnist mellom oss. Ingen av oss er liksom interessert nok i å ha sex. Jeg har alltid verdsatt sex i forhold og har alltid vært glad i det. Men nå har lysten bare forsvunnet helt. Må jobbe hardt eller bare gi etter om vi først skal ha sex. Det stresser meg at vi er så unge og gjør det så sjelden. Noen som har hatt det slik? 

Anonymkode: 21233...dcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er lite for å være så unge og dere virker ikke særlig ivrige heller. Er det forelskelsen som er borte? 

Anonymkode: d2b91...466

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke problemet. Dere ønsker sex omtrent like ofte, ingenting er jo bedre enn å være sammen med noen som har samme libido som en selv har. Dere er jo full match på det punktet. Det er da nok av forhold der den ene har mye høyere behov enn den andre, det er jo bare stress for begge parter.

Hva andre par gjør, er jo totalt irrelevant for dere. Dere kan jo ikke basere deres sexliv på hva dere tror at andre gjør. 

Anonymkode: 8442a...20c

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Skjønner ikke problemet. Dere ønsker sex omtrent like ofte, ingenting er jo bedre enn å være sammen med noen som har samme libido som en selv har. Dere er jo full match på det punktet. Det er da nok av forhold der den ene har mye høyere behov enn den andre, det er jo bare stress for begge parter.

Hva andre par gjør, er jo totalt irrelevant for dere. Dere kan jo ikke basere deres sexliv på hva dere tror at andre gjør. 

Anonymkode: 8442a...20c

Du har jo rett, så lenge de snakker om dette, og er på samme frekvens. Men hadde jeg hatt så lavt libido i den alderen, så hadde jeg vært undrende, og litt bekymret på egne vegne. 

Anonymkode: ec3c1...071

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker said:

Skjønner ikke problemet. Dere ønsker sex omtrent like ofte, ingenting er jo bedre enn å være sammen med noen som har samme libido som en selv har. Dere er jo full match på det punktet. Det er da nok av forhold der den ene har mye høyere behov enn den andre, det er jo bare stress for begge parter.

Hva andre par gjør, er jo totalt irrelevant for dere. Dere kan jo ikke basere deres sexliv på hva dere tror at andre gjør. 

Anonymkode: 8442a...20c

TS virker jo ikke særlig fornøyd med at gnisten har sluknet og at lysten har droppet så mye som den har og på begge kanter. At sexen de har må tvinges frem, liksom.  Hadde det vært full fyr hver gang og det var en gang i uka hadde det vel ikke vært det samme problemet.

Anonymkode: 9d8ef...af0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt vanskelig det med forventninger til en alder. På din alder hadde ikke jeg om min partner sex i det hele tatt, men vi fortsatte desverre å være sammen. 1 gang i uken for oss hadde vært suksess. Mens for noen som ligger hver dag eller 4 ganger i uken virker det sjeldent. Men som noen som aldri har hatt et aktivt sexliv, 1 gang i uken er sykt ofte. 

Men at gnisten er borte og det må tvinges frem er ikke bra. Snakker dere om det? For det kan være lurt. Å da mener jeg være åpen om manglende lyst, veien videre om dette er noe dere begge kjenner.

Anonymkode: 45eda...cd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sexlyst kan bygges opp ila dagen med noen smekk på ræven, kyssing og tafsing her og der. Viser man interesse så kommer lysten oftere. 

Anonymkode: dd412...210

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere det bra? Får dere nok søvn? Jeg vet at overskudd hjelper ihvertfall. Plages du av dette fordi du ønsker å ha lyst oftere, og ikke pga at ANDRE har sex oftere?

Anonymkode: c4aa5...f9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dere begge liker dette er det jo topp. Hvis ikke må man snakke om det.

Skulle du ønske dere hadde sex oftere? Mer lidenskap?

Flørter dere med hverandre i løpet av dagen? Sover dere sammen? Gjør dere ting sammen? Er dere bestevenner i tillegg til kjærester?

Vi er 40+, har sex hver dag. Den er lidenskapelig enten det er kjappis på 3 minutt, blowjob eller elskov i timesvis. Vi er intime gjennom dagen, ler og er nær emosjonelt under sexen.. snakker sammen om hva vi tenker og føler, hva vi trenger..  at vi elsker hverandre.. ser hverandre inn i øynene og utveksler ømme blikk der man sier alt, men uten ord.

For meg er den emosjonelle nærheten viktig for den seksuelle biten skal fungere ❤️

Anonymkode: e3014...b57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...