Gå til innhold

Biseksuell - menn vs kvinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Altså jeg har en mannlig samboer som jeg har veldig god sex med og et parforhold med en annen kvinne er uaktuelt. Men sexen med en annen kvinne vil alltid være litt bedre.

Kanskje den er bedre. Men for menn er det snakk om en helt annen opplevelse, og stimuli på helt andre plasser. Det er derfor litt hyklerisk at for kvinner skal det være greit å ha en kvinnelig sexpartner for å få litt bedre sex. Mens det for menn blir sett på som tabu selv om det for dem innebærer en ganske annen opplevelse.

Anonymkode: 99678...32e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å skjule legning er ikke greit. Jeg er bifil, har hatt sex med både kvinner og menn men mannen vet om det og har ikke problem med det. MEN han hadde ikke godtatt at jeg hadde hatt sex med en kvinne nå og vil ikke ha trekant. Så er ikke alle menn som automatisk tenker trekant liksom. Er like mye utroskap uansett kjønn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Du må gjerne dokumentere de påstandene, eller er det bare basert på fordommer?

Anonymkode: 73815...08a

Det er sunn fornuft. Selvsagt øker risikoen for utroskap med antall villige partnere, og biseksuelle har åpenbart flere slike. Det er også godt kjent at menn generelt og homofile menn spesielt, er mer promiskuøse, og det øker jo sannsynligheten enda mer.

Så er det selvsagt noen av dere som kommer til å lese dette som "alle bifile er alltid utro og tenker bare med kuken."

Anonymkode: c998f...c89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Stemmer. Du bare sa noe annet som var tilsvarende dumt. 

Anonymkode: b1d04...006

OK. Da ville det være naturlig å gå i rette med det jeg faktisk sa, i stedet for en stråmann, men hey.

Anonymkode: c998f...c89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så rart at mange menn tydeligvis tror at selv om de tenner på å se to kvinner ha sex, tenner ikke kvinner på å se to menn ha sex? Jo, det gjør vi (veldig mange av oss). 

Anonymkode: 7beaf...45e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Så leser man gang på gang om bifile i forhold som har en sexpartner av samme kjønn for å få tilfredsstilt alle sine behov.

Anonymkode: 99678...32e

Hvem som helst kan få en ekstra sexpartner og si det er for å fylle alle behov. 

Anonymkode: b1d04...006

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

OK. Da ville det være naturlig å gå i rette med det jeg faktisk sa, i stedet for en stråmann, men hey.

Anonymkode: c998f...c89

Du bare fortsetter å si akkurat like dumme ting og presenterer dette tom som smart:

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er sunn fornuft. Selvsagt øker risikoen for utroskap med antall villige partnere, og biseksuelle har åpenbart flere slike....

Anonymkode: c998f...c89

 

Anonymkode: b1d04...006

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Du bare fortsetter å si akkurat like dumme ting og presenterer dette tom som smart:

 

Anonymkode: b1d04...006

Den er god du. Si fra om du vil komme med et motargument da, så kunne vi hatt en diskusjon i stedet for å kaste dritt.

Anonymkode: c998f...c89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Den er god du. Si fra om du vil komme med et motargument da, så kunne vi hatt en diskusjon i stedet for å kaste dritt.

Anonymkode: c998f...c89

Det at du finner på statistikk fra løse lufta, er ikke et "argument". 

Anonymkode: b1d04...006

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Det at du finner på statistikk fra løse lufta, er ikke et "argument". 

Anonymkode: b1d04...006

Som sagt, bare si fra om du vil diskutere det jeg faktisk sier. 

Tror kanskje du blander to tråder her, tror ikke noen har presentert noen statistikk i denne i alle fall.

Anonymkode: c998f...c89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Som sagt, bare si fra om du vil diskutere det jeg faktisk sier. 

Tror kanskje du blander to tråder her, tror ikke noen har presentert noen statistikk i denne i alle fall.

Anonymkode: c998f...c89

Så dette var ikke deg, og ikke omtale av noe man fører sannsynlighet og statistikk over? 

Selvsagt øker risikoen for utroskap med antall villige partnere, og biseksuelle har åpenbart flere slike....

Anonymkode: c998f...c89

Anonymkode: b1d04...006

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Så dette var ikke deg, og ikke omtale av noe man fører sannsynlighet og statistikk over? 

Selvsagt øker risikoen for utroskap med antall villige partnere, og biseksuelle har åpenbart flere slike....

Anonymkode: c998f...c89

Anonymkode: b1d04...006

Ja, jeg mener det er åpenbart at det er en sammenheng mellom tilbud og etterspørsel også på det "seksuelle markedet."

Aner ikke om noen fører statistikk over det. Hvis du vet om noe hadde det vært interessant å se om mine antakelser stemmer.

 

Anonymkode: c998f...c89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, jeg mener det er åpenbart at det er en sammenheng mellom tilbud og etterspørsel også på det "seksuelle markedet."

Aner ikke om noen fører statistikk over det. Hvis du vet om noe hadde det vært interessant å se om mine antakelser stemmer.

Anonymkode: c998f...c89

Det artige er jo at du ifølge deg ikke vet noe om det. Bare synsing. 

Anonymkode: b1d04...006

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 minutter siden, AnonymBruker said:

Det artige er jo at du ifølge deg ikke vet noe om det. Bare synsing. 

Anonymkode: b1d04...006

Igjen, svar gjerne på det jeg faktisk sier.

Jeg sier at jeg mener det er åpenbart at tilbud og etterspørsel henger sammen også på dette området. Mener du jeg tar feil må du gjerne begrunne hvorfor. 

Jeg sier også at det er allmennkunnskap at menn generelt, og homofile menn spesielt, oftere har uforpliktende sex. Hvorfor tror du det ikke er slik?

Anonymkode: c998f...c89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Igjen, svar gjerne på det jeg faktisk sier.

Jeg sier at jeg mener det er åpenbart at tilbud og etterspørsel henger sammen også på dette området. Mener du jeg tar feil må du gjerne begrunne hvorfor. 

Jeg sier også at det er allmennkunnskap at menn generelt, og homofile menn spesielt, oftere har uforpliktende sex. Hvorfor tror du det ikke er slik?

Anonymkode: c998f...c89

Du er velkommen til å vise til kilder til alt du henviser til som fakta. Så langt har du bare spurt meg om kilder.

Anonymkode: b1d04...006

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Du er velkommen til å vise til kilder til alt du henviser til som fakta.

Anonymkode: b1d04...006

Jeg har oppgitt mine kilder: sunn fornuft og allmennkunnskap. Kanskje jeg tar feil. Hvis det finnes statistikk eller noe hadde det som sagt vært interessant.

Quote

Så langt har du bare spurt meg om kilder.

Jeg har spurt deg hvorfor du er uenig, men det virker du ikke så interessert i å begrunne.

Anonymkode: c998f...c89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...