Gå til innhold

Planeten går ad undas og folk flest bryr seg ikke lenger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 20.4.2024 den 9.47):

Ingen gjør noe uten å tjene på det. 

Framtidens batterifabrikk Freyr stakk til utlandet da de ikke fikk mer støtte her i landet. Millioner utbetalt til styreleder og andre før et eneste batteri er produsert.

Rasere norsk natur pga grønt skifte. Vindmøller popper opp over hele landet for å produsere strøm for utlandet. 

Krav om bedre isolering i boliger. Pga strømkrise? Bullshit. Noen tjener på det, bare ikke boligeiere..

Politikken er pill råtten. Skjønner godt folk ikke bryr seg lenger.

Anonymkode: 31eb5...663

Helt riktig! Det "grønne" skiftet er beksvart og korrupt. Redusert forbruk blant de rikeste er det ingen som snakker om..

Anonymkode: 71a51...3ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

BlackSunshine skrev (På 23.4.2024 den 16.01):

Vel, søtt vet jeg ikke helt. Men det jeg vet, er at jeg er fundamentalt uenig i analogien med bilen. Dette er jo bare et forsøk på å spille på følelser. Bare å fortsette. I mellomtiden forholder jeg meg til det som er reelt. Og så kikker jeg heller til hva de kalde markedsanalytikerne vurderer enn en gjeng forskere og politikere med en agenda (en agenda som alarmerende ofte er på et underbevisst plan). 

Jeg forstår såpass at jeg ikke deler din forståelse av problemet. Det betyr ikke at jeg sier vi ikke har klimaproblemer. Det betyr bare at mens du synes å være i panikkmodus, er ikke jeg det. 

Den du siterer prøver bare å si at det er for sent. Uansett hva vi gjør, selv om hele verden skrudde på 0-utslipp i dag, ville det ta mangfoldige tiår før en så endringer. Siden vi er 1000-vis av mil vekk fra å engang snakke om 0-utslipp, er svaret gitt.

Anonymkode: ac4d9...316

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...